PDA

View Full Version : Voor degene die eens wat anders wil!



Jay75
15 december 2006, 16:31
http://www.taranaki-guitars.de/cnt/asp/default.asp

Echt man, geen geld voor toffe gitaren, ben je uitgekeken op je stratje of LPtje, deze zijn echt vet!

Ik zag dat iemand hier ook zo'n reverend had.

Ook die mosrite achtige gitaren zijn tof man! Van Eastwood.
Ik wilde deze ooit bestellen maar zag op tegen het laten verzenden vanuit amerika ( www.eastwoodguitars.com ) maar deze biedt ze dus ook aan.

Anyway, ik wilde t effe kwijt :D

Negative K3 fan
15 december 2006, 16:33
beetje mislukte knockoffs van klassieke gitaren, beetje het egmond idee... ze spreken mij persoonlijk niet echt aan.

jasper159
15 december 2006, 16:38
Is die rechtsonder niet die waar Jack White op speelt?
Airplane ofzoiets

Hes
15 december 2006, 17:30
Sinds dat ik David Bowie op a reality tour heb zien spelen op zo een Supro Dual Tone lijkt het me wel gaaf zo een oude bak. Heb echter geen flauw idee of zo een ding nog een beetje speelt. Iemand hier ervaring mee

wietse
15 december 2006, 19:27
niks mislukte nockoffs lennart, maar goede kopieen en van betere kwaliteit dan het originele werk (tenminste voor de airline gitaren e.d) de prijzen vallen me nog enorm mee trouwens, http://www.myrareguitars.com heeft ze ook wel maar veel duurder.
deze gitaren spelen prima (zegt men) en dat mag ook wel voor dat geld het zijn beslist niet meer de cheapo dingen die de originele gitaren waren.
destijds kosten ze mischien een 200 gulden zo'n airline en 2e hands kreeg je ze achterna gegooid als je een duppie bood, helaas is dat nu niet meer het geval.

Jay75
16 december 2006, 17:38
Zeker hele toffe dingen!
Ik heb zelf zo'n Italia Mondial en das een te gek gitaartje, ik heb er nu wel teveel dus die verkoop ik maar ik vind m lekkerder spelen dan vele andere duurdere merkgitaren die ik in de loop der jaren heb gehad ( en weer verkocht )

:)

Mitch
16 december 2006, 17:48
Nou, de Italia Modial die ik in mijn handen heb gehad was van een bedroevende kwaliteit. Gortdroge toets, niet goed intoneerbare cheap-ass brug, matige stemmechanieken, slechte pickups, piëzo sloeg nergens op....
De coole look vond ik in real life ook erg tegenvallen, was (net als de vroegere Reverends) té plastic om nog cool te zijn.
Die Estwoods zit wel echt van alles tussen, van serieuze sold bodys en semi-hollows tot aan de betere Wehkamp-modellen :rockon:

Jay75
16 december 2006, 18:42
Die van mij is tegek anders! ZO! :P