PDA

View Full Version : Gezocht: mensen om mee te jammen of om een band mee te beginnen. Omgeving rotterdam!



ckay
14 december 2006, 21:42
Hallo,

Ik zoek mensen uit (het liefst) omgeving Rotterdam om mee te jammen of om eventueel een band mee te beginnen. Zelf speel ik nu bijna 3 jaar gitaar en zit ik ergens tussen het beginners en gemiddelde niveau in vind ik zelf. Het liefst speel ik zelf rockmuziek maar ik heb een brede smaak dus mochten er mensen zijn met een andere muzieksmaak die zin hebben om te jammen dan hoor ik dat graag! Owja mijn leeftijd is 26 en het gaat mij er vooral om om lol te hebben en (veel) beter gitaar te leren spelen :) .

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel!

Gr. Chris

ckay
28 december 2006, 21:38
Niemand?? :(

Seth89
2 januari 2007, 13:27
hey,

nou ik woon in spijkenisse dus dat is in de buurt allen mijn muziek ervaring is niet zo goed :( dus ik kan er niet veel van maar ik laat t tog maar ff weten..
muziek style tsja rock/metal/punk zo iets

EC
2 januari 2007, 19:16
ja ik heb wel interesse

kom een keer langs..

mijn msn mrbluesbreaker@hotmail.com

hopelijk tot ziens..

robertt
5 januari 2007, 16:04
heej,

Lijkt me wel lache om een keer te jammen ofzo.
Ik zelf heb sinds kort de draad weer opgepakt qua gitaar spelen (heb vroeger een jaar of 5/6 op les gezeten).
Tegenwoordig ben ik ongeveer 1 x per week een beetje aan het jammen/oefenen met een vriend van mij. Hij woont in Rotterdam en is net begonnen met het bespelen van de bas.

Ik kom zelf uit Zoetermeer en ben 24 jaar, en die maat van mij woont in Rotterdam en is 33.

msn is: rjwillemse@hotmail.com

gr. Robert-Jan

xxlarsxx
7 januari 2007, 23:33
hey, heb je een ruimte om te jammen? Ik heb opzich wel interesse, woon in den haag...

add me anders even op msn: macca_records at hotmail.com