PDA

View Full Version : Gezocht: Mensen om mee te jammen of om een band mee te beginnen. Omgeving Rotterdam



ckay
14 december 2006, 21:40
Hallo,

Ik zoek mensen uit (het liefst) omgeving Rotterdam om mee te jammen of om eventueel een band mee te beginnen. Zelf speel ik nu bijna 3 jaar gitaar en zit ik ergens tussen het beginners en gemiddelde niveau in vind ik zelf. Het liefst speel ik zelf rockmuziek maar ik heb een brede smaak dus mochten er mensen zijn met een andere muzieksmaak die zin hebben om te jammen dan hoor ik dat graag! Owja mijn leeftijd is 26 en het gaat mij er vooral om om lol te hebben en (veel) beter gitaar te leren spelen :) .

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel!

Gr. Chris

ckay
28 december 2006, 21:37
Niemand?? :(

Fred-LP
11 april 2007, 23:00
Hoi,

Ik speel nu zo'n beetje een goed jaar gitaar, heb professioneel les en zoek net als jij ook aansluiting bij andere muzikanten.

Misschien moeten we een keer afspreken.

Ik ben 39, speel graag rock en blues.

Mijn wooplaats is Spijkenisse.

Laa t maar horen als je interesse hebt.

DarkBillie
12 april 2007, 15:49
he

ik ben ook precies het zelfde speel nu ook 3 jaar of 4 jara gitaar zoets en ook opzoek naar een band had wel iemadn uit delft maar daar benk nog mee aan het overleggen ben zelf 16 jaar (oud genoeg voor het bier heheheh) dus meshcien kenne we wat met ze drieen doen, ik woonz elf in albransdwaard