PDA

View Full Version : waarde volgende axes



Orpheo
14 december 2006, 20:02
Dean Z '81 blueburst MAAR met een floyd erin gehakt.


Yamaha SG2000. is voor die SG 1250 euro een overdreven hoog bedrag?

soundbound
14 december 2006, 20:30
wil je ze kopen of verkopen?

gerrekat
14 december 2006, 20:40
Die DEan is van mij geweest en staat nu bij de plug. Is een enorm lekker klinkende gitaar maar ik kon met die floyd niet overweg, was ook een beetje een amateuristisch geinstalleerd ding zat niet echt lekker. Maar hij speelde en klonk als een beest. Ik vond dat ze er teveel voor vroegen anders had ik hem wel teruggekocht....

Orpheo
14 december 2006, 20:43
wil je ze kopen of verkopen?

pure nieuwsgierigheid :)

@ gerrekat:

dacht ik wel :D ze vragen er 950 euro voor btw. maar hij hangt er dus al lang?

gerrekat
14 december 2006, 20:54
Nou ja een maand of twee denk ik. Ik heb hemooit eens verkocht samen met een 1980 ML aan de gitarist van de Hermes House band, hij speelde ook in een metalcoverband en wilde beide gitaren daarvoor gebruiken, de ML heeft ie blijkbaar gehouden...

Ja 950 is gezien de staat veel geld, er zit flink wat schade aan en die floyd ziet er niet uit, toch was het een van mijn favorieten, een echte players axe!

in mint staat was ie heel veel waard geweest bluebursts zijn zeldzaam. maar het lichblauw was ook een beetje "vergroend" door rokerige ruimtes, het was nog net niet storend eigenlijk.

Orpheo
14 december 2006, 21:02
nja ik zal het zo zeggen; als ik over n paar maandjes nog t geld heb, en hij hangt er dan nog doe ik 'm. anders: jammer dan. tis niet zo dat ik superzwaar gas op deze.

gerrekat, weet je overigens ook welke pups erin zitten? voor zover jij t nog weet.

gerrekat
14 december 2006, 21:15
Toen ik hem verkocht zat er een Duncan Invader/59 combo in, de floyd is overigens wel een OFR dus gean cheapo licensed.

Orpheo
14 december 2006, 21:20
Toen ik hem verkocht zat er een Duncan Invader/59 combo in, de floyd is overigens wel een OFR dus gean cheapo licensed.

ah ok. dan is ie onveranderd. maar die jengelstengel van de floyd zit wel superlos trouwens. das wel klote :P maar ik zag al zo hoe t op te lossen was, maar ik zei t niet :D potentiele kopers afhouden :chicken: meer kans dat ik 'm kan nemen.