PDA

View Full Version : riff!



Nashville6120
14 december 2006, 20:55
www.myspace.com/greenmichelles

green sugar, dat is nog eens een riffje ;)
niet letten op de ondermaatse kwaliteit maar meer konden we niet uit het mp3 spelertje halen :p

OJJVZ
16 december 2006, 15:26
ff luisteren

..

3 min later:
opname is idd niet best, is het niet mogelijk om een betere opname te maken, vooral van de zang? of 2 opnames en over elkaar heen gooien in opname-software-crap:P? (Audacity bijv, gratis en simpel)

Verder vind ik het bestwel cool klinken. Solo klonk ook wel leuk. :rockon:

°°°ooo000Reaper000ooo°°°
20 december 2006, 20:30
Sry, maar ik vind het ronduit slecht ... Het spijt me, maar aan zo'n solo en riff is niets aan. zo'n solo's ben ik mee begonnen

rickert
20 december 2006, 20:52
Zo, dat is mooie opbouwende kritiek reaper! Ik vind het ook niet echt super, helaas. Ligt ook grotendeels aan de opname denk ik, het zou wel goed kunnen klinken. de solo is een begin, maar is zeker nog niet genoeg uitgewerkt naar mijn idee. Maar toch zou de opname eerst iets zijn waaraan ik zougaan werken, daarna kunnen mensen er beter wat over zeggen!

°°°ooo000Reaper000ooo°°°
22 januari 2007, 13:47
Sry, maar ik vind het ronduit slecht ... Het spijt me, maar aan zo'n solo en riff is niets aan. zo'n solo's ben ik mee begonnen
Hola!! Da's wel een hele grove comment ... Sorry, maar ik was die dag redelijk slecht gezind :eek:

Jeroen_TRC
30 januari 2007, 17:46
Van die gebruikersnaam van jou krijg ik ook slechte zin! :sneaky:
Ik vind de opname inderdaad waardeloos maar het zou best lekker kunnen klinken! Een severe erection krijg ik er echter niet van :satisfie:

Azrael
30 januari 2007, 17:55
Hier krijg ik inderdaad geen harde pielemans van. Wat een kutherrie:seriousf:
Lekker vals ook.....en was de zanger soms ondersteboven aan het "zingen"? Klinkt top! (pun intended)




:seriousf: af en toe vind ik dit gewoon leuk hahaha

worst
2 februari 2007, 20:50
hmmm...ik vindt het eerlijk gezegd niets...

Azrael
2 februari 2007, 23:27
hmmm...ik vindt het eerlijk gezegd niets...

Het zal je een worst wezen! :D

ateng
24 februari 2007, 09:44
Ik snap gewoon niet dat mensen hiero zo snel een clipje plaatsen en dat ze zichzelf zo geweldig vind. Je hoeft niet perfect te spelen maar luister eerst hoe je opname klinkt voordat je m plaats... toch.

repelsteeltje
7 maart 2007, 11:11
Als je naar je zelf luistert na een opname klinkt het meestal niet zoals je verwacht had want live spelen is leuk dus waarom luisteren wat je doet (hebn ik zelf wel last van)
mara op zich is het idee wel aardig ik mis wat passie en als je dit genre doet gaar wat rouwer en ruiger en een gillende gitaar met extreem tremlo gebruik ofzo komt het allemaal wat ruiger over en heb best een goed ruk...sorry Rocknummer.

intGod
7 maart 2007, 11:23
Ik snap gewoon niet dat mensen hiero zo snel een clipje plaatsen en dat ze zichzelf zo geweldig vind. Je hoeft niet perfect te spelen maar luister eerst hoe je opname klinkt voordat je m plaats... toch.

"Jeugdig" enthousiasme, toch? Ik heb her en der ook een hoop soundclips staan waarvan ik nu denk "Dat ... had ik beter niet online gezet". Maar op het moment zelf ben ik dan zo blij dat het eindelijk eens op "tape" staat dat ik het gelijk online zet om er later achter te komen dat er best wel ernstige fouten in zitten :D

rookie666
15 maart 2007, 19:43
Sry, maar ik vind het ronduit slecht ... Het spijt me, maar aan zo'n solo en riff is niets aan. zo'n solo's ben ik mee begonnen


Kritiek hebben is makkelijk Reaper, zeg liever wat hij beter kan doen dan alleen maar afzeiken. Jij bent kennelijk zo goed dat je gelijk al moeilijke solo's kon spelen. Gefeliciteerd daarmee!!! Maar onthoud dat er ook altijd beteren zijn dan jij. Voor hun is het makkelijk om jou af te zeiken.... Amen

Dirk_Hendrik
16 maart 2007, 20:45
Kritiek hebben is makkelijk Reaper, zeg liever wat hij beter kan doen dan alleen maar afzeiken. Jij bent kennelijk zo goed dat je gelijk al moeilijke solo's kon spelen. Gefeliciteerd daarmee!!! Maar onthoud dat er ook altijd beteren zijn dan jij. Voor hun is het makkelijk om jou af te zeiken.... Amen


Heb je hardstikke gelijk in vrolijke vriend. Het is alléén wel zo dat als je iets online gooit je ook op negatieve commentaar kunt wachten. De 1 brengt dat wat subtieler dan de ander. M'n persoonlijke gedachte was bijvoorbeeld "welke riff"??? Opbouwend dan? Neem allemaal eens een half jaartje drumles om je ritmegevoel te verbeteren.