PDA

View Full Version : Crowther audio HotCake



intervine divention
14 december 2006, 14:45
Weet iemand waar je de HotCake zou kunnen bestellen? Ik heb een beetje rondgekeken, maar behalve laten importeren uit de usa (incl belachelijke verzendprijzen en de zo geliefde importheffingen) lijken er weinig opties te zijn.
iemand ideeen? misschien een tweedehandsje te koop ofzo?;)
X
ID

DREAMMACHINE
14 december 2006, 17:45
hey, ik heb hem direct bij paul crowther in NZ gekocht.....is goedkoopste iig.
online zijn zijn gegevens wel te vinden ergens, pm me anders voor z'n e-mail adres ( volgens mij heb ik het ergens, kan het alleen niet echt vinden....)


tis iig een heerlijk pedaal wat je bijna niet 2e hands tegenkom lijkt me omdat het gewoon te goed is.....nouja, mijn mening.

succes!

intervine divention
14 december 2006, 18:25
bedankt! Elders op dit forum staat het volgende adres: croth@clear.net.nz. Ik heb daar al een mail heengestuurd maar er wordt niet op gereageerd, dus misschien is die verouderd ofzo.
mocht je in ieder geval het adres dat jij hebt alsnog vinden dan hoor ik het graag!

DREAMMACHINE
14 december 2006, 19:53
volgens mij is die het wel ja, maar geef hem ff de tijd....tis nu nacht in nieuw zeeland he!.....

intervine divention
14 december 2006, 21:21
email is een maand geleden de deur uit gegaan, de tweede eergisteren. maargoed ik ga even afwachten, misschien is ie dr mee gestopt ofzo, of heeft hij genoeg van al die rotgitaristjes die de hele tijd vragen hoe duur die dingen zijn...

DREAMMACHINE
14 december 2006, 21:59
haha, tja zou kunnen.....

je kan ook bij tonefactor kijken of ze nog wat op voorraad hebben....

de kosten van het verzenden was volgens mij 15 NZ-dollar, ongeveer 8 euro....en de aanschafprijs van de hotcake was dacht ik iets in de richting van 115 euro ofzo....iig was ik niet meer dan 125 kwijt weet ik nog wel....dus dat hoef je hem niet te vragen lijkt me!
....toen ik bestelde had hij volgens mij net een hele partij klaar en was hij weer aan het verzenden naar de dealers oa.......en na een week of 2/3 had ik hem ook binnen ( na betaling dan he)....

Shifty
15 december 2006, 09:17
Ik was ook met 'm aan 't mailen, maar heb na twee mailtjes niet meer een mailtje terug gekregen.

Ik ga Tonefactor ook 's proberen :)

DREAMMACHINE
15 december 2006, 09:18
wat dacht je van www.tonefactor.com

maar als ik bij de crowther hotcake kijk is hij iig out of stock....

intervine divention
15 december 2006, 12:50
ik heb tonefactor gemaild om te vragen wanneer ze verwachten de Hotcake binnen te krijgen.
rustig afwachten maar...

intervine divention
24 december 2006, 12:13
Paul Crowther is nog gewoon in bussiness, het email adres klopt wel, maar gedult is wel vereist want ik heb het idee dat 'ie maar een keer in de twee weken z'n mail checkt. maarja als de pedalen briljant zijn gaan we daar niet om zeuren toch? paar dagen geleden betaald en de Hotcake is on its way

Rhythm Machine
24 december 2006, 13:03
Hoeveel heb je betaald?

intervine divention
31 december 2006, 13:53
sorry voor late reactie, ik heb 125 euro betaald incl verzendkosten. Als het pedaal zo goed is als men zegt dan is dat geen geld, kan niet wachten...!