PDA

View Full Version : Guitar24.de



coony
13 december 2006, 22:03
Hallo!

Heeft iemand ervaring met Guitar24.de? Iemand al eens iets besteld?

Koen

DarknessAwaits
13 december 2006, 22:14
Nope, alleen nog maar (positieve) ervaringen met MusicStore.de en Musik-Produktiv. De eerste heeft de allerbeste prijzen die ik heb gevonden maar de tweede heeft betere service.

Wat zou je willen bestellen?

Squier4ever
13 december 2006, 22:24
volgens mij heeft iemand van t forum hier wel eens besteld, weet alleen zijn/haar naam niet meer.... uit België geloof ik. was dacht ik wel tevreden over de service enzo...
heb je de search gebruikt?

robostrat
13 december 2006, 22:44
Heeft iemand ervaring met Guitar24.de? Iemand al eens iets besteld?

Yep, heb daar een tele 52 ri besteld, perfect eigenlijk kan niet anders zeggen
super gewoon dus :)

Jay75
13 december 2006, 23:26
Ooit een Fender Mustang gekocht, prima, niks mis mee, volgens mij ook eenv an de grotere in Duitsland, ik zou ze gewoon even mailen of het voorradig is om te laten bevestigen. Had ik ook gedaan en 3 of 4 dagen later was het binnen ( verstuurd toen ze het geld hadden )

Succes

Johnny Ramone
13 december 2006, 23:44
Ik heb er al drie versterker gekocht, 1 pedal case, een paar gitarkoffers, te veel pedalen en 2 gitaren. Taaie zakenlui, doen weinig met de prijs en 1 keer een probleem gehad vanwege schade, is niet geheel naar tevredenheid opgelost.

Tegenwoordig bestel ik meestal bij Music Store Köln, betere prijzen en de mensen zijn ook een stuk aardiger. Tot 28-02-2007 krijg je 20 Euro korting bij aanschaf vanaf 300 Euro, gewoon zeggen dat je hun katalogus hebt met een Gutschein op de achterkant (deze zijn niet genummerd), en dan trekken ze automatisch 20 Euro van de prijs af! Ik heb net een Baja Tele gekocht voor 529 (incl verzendkst), in Nederland zijn ze vaak 100 tot 120 Euro duurder.

De firma Thomann in Duitsland is ook oke, maar niet de goedkoopste.

Musik Produktiv heeft het moeilijk de laatste tijd en doen erg hun best om klanten aan hun te binden, daar kun je natuurlijk ook van profiteren.

Succes ermee.