PDA

View Full Version : G12T100 speakers voor zelfbouw cab



Mister X
13 december 2006, 20:06
Ik zou graag een zelfbouw cab maken. Het cabinet heb ik al gemaakt maar ik zoek nu nog speakers om er in te monteren.
Ik heb de G12T100 speakers te koop zien staan. Weet iemand of dit goede speakers zijn?

Ik speel punkrock en zou deze cab willen aansluiten op een fender FM van 100Watt,


greetz

jelledevos
13 december 2006, 20:08
zijn hele steriele speakers. wel goedkoop en klinken niet te slecht. maar de amp van je is al aardig steriel....

Mister X
13 december 2006, 20:15
zou deze cab ook gebruiken om als ik later een deftige versterker koop, (marshall TSL mss) deze erop aan te sluiten, en later als ik terug geld eb pas een deftig te cab kopen.

Mister X
3 januari 2007, 18:05
weet iemand hoe ze zouden klinken in combinatie met een Marshall DSL?

thanks

LCH
3 januari 2007, 20:45
weet iemand hoe ze zouden klinken in combinatie met een Marshall DSL?

thanks
Neen, dat weet niemand. De enige manier waarop je dat te weten kunt komen is... proberen! Klinkt erg flauw, maar zo is het wel. Ik denk namelijk dat de kans klein tot zeer gering is dat er hier iemand rondloopt met een Marshall JCM2000 die toevallig een zelfbouw cab heeft gemaakt van exact 't zelfde hout, met exacte dezelfde constructie en exact dezelfde speakers als jij van plan bent te gebruiken. ;)

Chris Winsemius
3 januari 2007, 21:14
Ik ga binnenkort 'n aantal T100s testen , twee in 'n gemodde TwinReverb en 2 anderen los.