PDA

View Full Version : Alvarez rd 20 sc of Crafter lite te?



mlies
13 december 2006, 18:23
Hallo!
Ik heb een vraagje over deze 2 gitaren: Alvarez rd 20 sc en Crafter lite te
Ik wil graag een van deze 2 gitaren kopen, maar ik weet nog niet helemaal welke ik ga doen. Dus misschien heeft 1 van jullie tips over deze gitaren.. nadelen/voordelen?
En kan ik een elektrisch akoestische gitaar aansluiten op een versterker voor een elektrische gitaar, of moet ik nog een speciale versterker erbij kopen?
Alvast bedankt!

Tho
13 december 2006, 18:35
Ik heb zelf een Alvarez MD95 (niet elektro) en dat is écht een ongelofelijk geweldige gitaar, dus met Alvarez heb ik goeie ervaringen :)

LaurentB
13 december 2006, 20:06
(...)
En kan ik een elektrisch akoestische gitaar aansluiten op een versterker voor een elektrische gitaar, of moet ik nog een speciale versterker erbij kopen?
Alvast bedankt!

Dat kan wel, maar dat klinkt niet geweldig. Een akoestische gitaar klinkt beter door een PA of een speciale versterker voor akoestische gitaren.
Je kunt het altijd eerst eens proberen, natuurlijk. Het is ook weer niet zo dat het vreselijk slecht klinkt of zo...

mlies
14 december 2006, 22:36
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb vandaag de keuze al gemaakt! en het is... Alvarez geworden! :)
Ik vond het geluid toch echt veel beter dan die van de crafter..
Ik gebruik eerst nog even de versterker van mn elektrische gitaar, maar ik heb het verschil al gehoord met een versterker voor de akoestische.. Dus ik ga in de toekomst zeker wel een versterker voor de elektrisch akoestische gitaar erbij kopen, dat klonk toch echt wel een stuk beter, een stuk warmer!
xxx

LaurentB
14 december 2006, 23:09
Gefeliciteerd!

Tho
14 december 2006, 23:32
Gefeliciteerd! Post er even een foto van, ben beniewd. Ik speel zelf voornamelijk elektrisch, maar ik ben een groot alvarez fan! Krijg je ook een foto van de mijne ;)

mlies
16 december 2006, 21:26
haha, oke deal :)
als je me vertelt hoe ik een foto moet posten ;)

Tho
17 december 2006, 19:33
Boven het vak waar je de tekst in schrijft staat een geel icoontje. Als je daarop klikt verschijnt er een venster en daar moet je de URL van je plaatje in zetten. Dan staatie er 8-)