PDA

View Full Version : Eerste volledige opname :D



Veekeren
13 december 2006, 17:36
Sommigen zullen hem misschien al gehoord hebben, maar eindelijk hebben we met mijn band een volledige opname met zang! Ben er zelf erg trots op eerlijk gezegd :D

Luister en oordeel! (http://myspace.com/fivelastwords)

mdb
13 december 2006, 21:11
Klinkt echt wel goed! Niet helemaal mijn smaak.
Vind alleen dat main riffje een beetje saai worden na een tijdje, rest zit echt alles goed in elkaar. Niet origineel ofzo maar echt wel goed ;)! Je mag er echt wel trots op zijn!

Tho
13 december 2006, 21:44
Allereerst, het is niet mijn ding.
Verder? niets dan hulde! Het klinkt fucking professioneel man!! Het is te horen dat er liefde en zorg in gestoken is.
Complimenten aan de zanger ook!

Azrael
13 december 2006, 22:11
Netjes! Ga zo door gasten! Klinkt top40 alternatief verantwoord met een goede mastering erbij ;)
De zanger zit er af en toe wat naast maar het kan de pret niet drukken. Nummer komt goed over!

hendrix2
13 december 2006, 22:50
Zit inderdaad erg goed in elkaar. Goed nummer ook.
Maar zoals reeds iemand zei vind ik het main riffje net iets te lang duren.

Herman
14 december 2006, 13:51
Whaoh...klinkt vet, je moet meer online gooien joh, ik ben er wel benieuwd na. Klinkt echt lekker, en inderdaad professioneel, alle partijen zijn er goed opgekomen. De schreeuw van de zanger is ook vet!. Complimenten

Don Capo
14 december 2006, 13:57
Respect!


Ook niet mijn ding, maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit hoog zou kunnen scoren.

supermagneet
18 december 2006, 17:46
Klinkt goed, jullie zouden zo op een festival kunnen gaan staan met deze kwaliteit.

Azrael
18 december 2006, 19:59
Hehehe , ik kick dit fijn omhoog! Topic starter.......doe d'r wat mee! :D

Veekeren
18 december 2006, 22:09
Wow iedereen bedankt! Vooral ook de mensen die er eigenlijk niet van houden, dat zijn complimenten die wel extra speciaal zijn!

Misschien kunnen jullie ooit zeggen dat jullie als eersten een nummer van DE band Fivelastwords hebben gehoord :D Maar voorlopig zal ik de complimenten me nog niet naar het hoofd laten stijgen hahaha ;)

En Azrael, bedankt voor de kick ;)

ateng
19 december 2006, 09:12
Klinkt goed man, maar inderdaad riffje mag wel wat korter.