PDA

View Full Version : Eerste post geplaatst dus maar ff voorstellen



nautic3l
13 december 2006, 12:58
Hoi ik ben Nautic3l en ik kijk al een tijdje rond op het forum en heb net mijn eerste post geplaatst dus dacht ik ff voorstellen.

Ik speel al 13 jaar gitaar en 12 jaar in een band. We maken pop/rock en treden regelmatig op. Ben geen virtuoos op de gitaar, maar kan een aardig robbertje rocken.

Mijn gear is een Marshall JCM 800 dual channel met een 1960A cabinet. Ik speel op een Hagstrom Swede uit 1979 en als back-up heb ik sinds kort een nieuwe Hagstrom SuperSwede.

Dat is het zo ongeveer. Alvast dank voor alle informatie die ik op dit forum heb gevonden.

Groet van de Naut

Reel Big Fish
13 december 2006, 13:06
Welkom, hoe oud ben je?

nautic3l
13 december 2006, 13:12
27 jaren jong/oud.

rocker_71
14 december 2006, 12:22
Welkom.
Cool een JCM. Moet wel lekker klinken zeker.
Staat ook op mijn GAS-lijst. :sssh:

GunMetalBlue
14 december 2006, 12:29
Welkom!


En een JCM is idd ook mijn droompie... Ik heb alleen zoiets: dan moet er ook meteen een hele jasser aan pedalen bij. En als student... juist.

hubert
27 december 2006, 14:34
en die band van nautic3l is helemaal te gek! En meneert is een beetje te bescheiden als ie het over zijn eigen kunnen heeft.

En lief dat ie is.... de hele band. Een grote knuffelbeer band....

Fenndangoband
27 december 2006, 14:57
en die band van nautic3l is helemaal te gek! En meneert is een beetje te bescheiden als ie het over zijn eigen kunnen heeft.

En lief dat ie is.... de hele band. Een grote knuffelbeer band....
Samen al intieme momenten beleefd dus... mooi :p
Eerst en vooral welkom op dit forum... wat is de naam van je band en heb je een site???
Greetz

nautic3l
28 december 2006, 18:20
Ja Hubert en ik hebben idd al intieme momenten beleefd op het podium. En ik moet zeggen het smaakte naar meer!

Naam van de band is Taxi to the ocean.

Groet van de Naut