PDA

View Full Version : ManowaR



Eternal Despair
20 december 2002, 14:21
Ik ga vanavond naar ManowaR ! :grin: Ik denk dat veel van jullie het wel kennen. Ik vind ze echt donders goed alleen vind ik het heel jammer dat hun bas en drum vaak niet erg veel uitvoeren in een nummer. Die bassist staa het hele god ganze nummer op 1 noot te raggen en die drummer voer ook niet al te veel uit. Maar alles bij elkaar vind ik het toch een donders goede band!

FNaRK
20 december 2002, 15:05
hehehehehehe,
wij gaan backstage :grin: of in ieder geval mijn drummer en bassist. We hebben goeie contacten met Karl Logan.....is ook de enigste normale vent in de band !

Ik vind trouwens persoonlijk Manowar behoorlijk zuigen, maar dit terzijde

vulvasonic
21 december 2002, 00:03
Die band is zooooooo fout dat het bijna goed wordt. BIJNA.... misschien net niet fout genoeg.

Een poster van ze werkt op mij als een snelwerkend laxeermiddel. Ik ga ze ZEKER niet in het echt bekijken. Dat zou een smerige boel worden.
;]

Eternal Despair
21 december 2002, 13:30
Achja smaken verschillen. Ik vond het in iedergeval wel lijp. Het werd bijna een zooitje ja.... die strip act was namelijk wel geil ! :wink:

vulvasonic
22 december 2002, 21:43
Je woont natuurlijk ook niet voor niets in Goor....
;]

FNaRK
23 december 2002, 12:50
het schijnt backstage idd een behoorlijk zooitje te zijn geweest. Mijn bandleden liepen tegen de blote tieten van de strippers aan en hadden de eer (?) de blote ballen van de bassist te mogen aanschouwen.
Goh, was ik maar meegegaan :grin:

Eternal Despair
23 december 2002, 13:17
Het was wel vet. Tijdens het voor programma (bludgeon) waren van die roadies een beetje aan het tiern op het podium. Zo'n kerl had alleen een stuk papier voor zijn lul en ging dan over het podium rennen en die lui irriteren. Ik denk dat hij vandaag de dag die flying kick van die gitarist nog kan voelen. Die gitarist schopte hem al spelen back stage :grin:

Eternal Despair
23 december 2002, 13:18
Trouwens Goor is wel geinig plaatsje. Vind alleen dat gedram de laatste tijd over ons Goor zo lomp.

iron_maiden
26 december 2002, 02:23
Ik HAAT manowar. Die gasten doen altijd alsof zij metal uitgevonden hebben. En dat pro-amerikaanse gezeik de hele tijd. Bah!

Eternal Despair
28 december 2002, 17:31
Neej Iron Maiden dat is alles !?!? HOe oud zijn die lui trouwens ?

iron_maiden
28 december 2002, 18:48
Heel oud, maar met leeftijd komt ervaring. Bovendien heeft Iron Maiden samen met andere vroegere bands een basis gelegt waar Manowar nu overheen stampt en zegt dat het allemaal hun idee is. Ik heb wel eens een interview met ze gelezen in een Engels metalblad. Ze deden echt alsof ze de enige echte metalband ter wereld zijn. Ik bedoel, een beetje zelfwaardering mag wel, maar deze gozers beledigen gewoon de grondleggers van de muziek die ze zelf spelen.

Eternal Despair
28 december 2002, 19:00
NOu het kan me eigenlijk weinig aan me reet roesten wat jij van ze vind. Ik vind ze gewoon goed. Smaken verschillen.

iron_maiden
28 december 2002, 19:47
Ik klaag ook niet over hun muziek (ik vind het wel kut, maar zoals je terecht zei "smaken verschillen"). Ik wou alleen zeggen dat ik die eikels mega arrogant vind en dat ik daarom niet naar hun concert zou willen. Dat jij daar anders over denkt kan met niet boeien, ik gaf gewoon ff mn mening.
<B>OK???????????????????????????</B>

Eternal Despair
29 december 2002, 20:22
Ja ok je doet maar hoor.