PDA

View Full Version : Rockinger



up-guitarman
12 december 2006, 23:56
Iemand ervaringen met deze duitse onderdelenhandelaar? En zo ja, positief of negatief?
Ik zou er graag enkele spullen bestellen (5-way, enkele pots, etc.)

Maw is deze een aanrader of kan ik beter ergens anders kijken?

Greetz

Squier4ever
12 december 2006, 23:56
schijnt goed spul te zijn, dat rockinger...

up-guitarman
13 december 2006, 00:08
Mja, tot zover heb ik al vanalles gevonden met de search.
Heb ook wel interesse in zo'n vette groene tele of zo !!!

Maar uum, leveren ze snel of moet je vaak lang wachten? Hoe is algemeen hun service, etc.?

vulvasonic
13 december 2006, 01:25
Ik heb 1 keer een setje sitarzadels bij ze besteld. Ik hoorde maar niks, dus na een half jaar (ja, ik ben zelf ook de snelste niet....) belde ik eens op met de vraag of mijn bestelling überhaupt wel was doorgekomen.

"Ja hoor", zei de Germaan. "Staat op de lijst" (op z'n Pruisisch dan hè).
Ze hadden de zadeltjes alleen nog niet binnen, maar zodra ze ze hadden zouden ze ze opsturen.

Dat is inmiddels ruim anderhalf jaar geleden (als het niet langer is) en ik heb nooit meer iets van ze gehoord. Best jammer, want ik wilde die zadeltjes erg graag..... :sneaky:

fred dons
13 december 2006, 07:58
goed bedrijf, alleen kun je een groot deel van hun spullen (helaas niet alles) ook en goedkoper via de tonefactory.nl bestellen

Luke-wannabe
13 december 2006, 08:00
+ 1.................

zoon van Piet
13 december 2006, 08:40
Ik heb ervaring met Rockinger en moet zeggen dat ik hoogst verbaasd was over de kwaliteit: errug goed. Maar dat was twintig jaar geleden en zegt dus niet zoveel...
Hoewel? Dat ze er nog steeds zijn, is misschien ook een teken....

Lacrymosa
13 december 2006, 08:59
Een vriend van me (jaycal) het een strat bouwkitje, zeer nette gitaar.
Is alleen nu een relic geworden, maar met een elementen upgrade heb je echt een zeer goede axe (niet dat de stock elementen echt slecht zijn trouwens)

Hendriks
13 december 2006, 10:07
Iemand ervaringen met deze duitse onderdelenhandelaar? En zo ja, positief of negatief?
Ik zou er graag enkele spullen bestellen (5-way, enkele pots, etc.)

Maw is deze een aanrader of kan ik beter ergens anders kijken?

Greetz

Bij tonefactory verkopen ze (bijna) dezelfde onderdelen maar dan iets goedkoper. Zijn bv dezelfde body`s die ze verkopen.

Mattia
13 december 2006, 10:57
Prima bedrijf, dat Rockinger.

up-guitarman
13 december 2006, 13:33
thanx allemaal.
Kheb ondertussen via tonefactory.nl besteld !!!

Jay Cal
13 december 2006, 13:39
Een vriend van me (jaycal) het een strat bouwkitje, zeer nette gitaar.
Is alleen nu een relic geworden, maar met een elementen upgrade heb je echt een zeer goede axe (niet dat de stock elementen echt slecht zijn trouwens)
Ja al diverse malen dingen besteld bij ze, ik heb altijd goede service gehad. Is er iets niet op voorraad? Dan mailen ze je niet maar bellen ze even of je een vervangend onderdeel wilt of hoe lang je er op wilt wachten.

Hun strats zijn ge-wel-dig!

Flipkoos
13 december 2006, 13:50
Heb twee Rockinger humbuckers op mijn Parker zitten. Prima spul!