PDA

View Full Version : Nieuwe opnames TUBE



Nellyrocks
12 december 2006, 16:13
Mensen

Afgelopen week lekker opgenomen. Drie nummers. Drums en bas vorige week en afgelopen zondag gitaren.
Dit is een eerste voorzichtige mix. Nog iets te grof en er zitten nog wat ruisjes in her en der. Levels zijn ook nog niet overal goed. (met name in de zang)

Eerste nummer is inmidddels met vocalen.


"Nowhere to live" en "Lies" (http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=638236)

Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Op- of aanmerkingen, graag.

Nellyrocks
16 december 2006, 18:57
Iemand? Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

benwave
17 december 2006, 11:58
Ik vind het wel lekker klinken.
Ik vind de zanger ook een mooie stem hebben... Goed gedaan

Herman
17 december 2006, 17:51
Ik vind het tof! Tot ook mijn eigen verbazing doet het me soms wat denken aan NOFX (metname aan "The Decline"). Maar dat terzijde, klinkt goed! :)

Nellyrocks
18 december 2006, 08:44
Nofx??????????

Herman
18 december 2006, 15:49
Ja ik weet het:seriousf: Maar sommige acoord (Intervallen in dit geval volgens mij) opvolgingen klinken heel erg als een stukje uit The Decline..Maarja, zoals ik al zei, het verbaasd me zelf ook een beetje dat ik die link leg :)

supermagneet
18 december 2006, 17:55
Dat nofx achtige komt denk ik door die dubbele gitaar dat de ene een rifje speelt en de andere op 1 snaar en dan omhoog gaat (denk ik)

Maar het klinkt wel vet en zit goed in elkaar:)

Nellyrocks
19 december 2006, 11:13
Over welk nummer hebben jullie het dan. Ik neem aan de eerste "Nowhere to live". Kan me wel voorstellen dat het enigszins "punky" over kan komen.

Nummer van NOFX ken ik niet en (hoewel het geweldige muzikanten zijn) geldt die band nou ook niet echt als uitgangspunt voor wat we doen.

Herman
19 december 2006, 23:03
Dat nofx achtige komt denk ik door die dubbele gitaar dat de ene een rifje speelt en de andere op 1 snaar en dan omhoog gaat (denk ik)

Maar het klinkt wel vet en zit goed in elkaar:)

Dat is het inderdaad, en ik bedoel inderdaad Nowhere to live..