PDA

View Full Version : VHT Pitbull 45



Winka
12 december 2006, 14:33
Ik lees overal dat de VHT pitbull niet echt een rock/metal amp is! Waar zou ik de amp een klein beetje mee kunnen vergelijken... is het meer te vergelijken met een marshall?

ik ben eigenlijk wel op zoek naar een rock/metal sound! ik zat er aan te denken om er evt. een tubescreamer bij te doen om 'm wat op z'n staart te trappen!

ieme
12 december 2006, 17:58
Ik lees overal dat de VHT pitbull niet echt een rock/metal amp is! Waar zou ik de amp een klein beetje mee kunnen vergelijken... is het meer te vergelijken met een marshall?

ik ben eigenlijk wel op zoek naar een rock/metal sound! ik zat er aan te denken om er evt. een tubescreamer bij te doen om 'm wat op z'n staart te trappen!


metal moet je de 45 niet voor hebben maar de ultralead...

Riffcrusher
12 december 2006, 18:17
Ooh yeah...
(zie sig)

BLOK182
12 december 2006, 18:27
De CL/CLX serie kan nog wel serieus hard rocken, met neiging tot metal (lees: veel gain, vette sound, maar geen 5150-monsterlijkheid). De 45 was geloof ik echt bedoeld als medium gain blues/rock amp. Ik zou de classic lead serie eens aan de tand voelen!

Winka
13 december 2006, 16:03
de ultralead is al meteen een stukje duurder! ik ga 'm maar 'ns uittesten met m'n tubescreamer + een vox bulldog!

Riffcrusher
14 december 2006, 12:55
de ultralead is al meteen een stukje duurder! ik ga 'm maar 'ns uittesten met m'n tubescreamer + een vox bulldog!

Moet je zeker eens doen ! (Een tubescreamer is al voldoende vind ik. En gebruik een Noise gate in de loop. Houdt alles mooi stil en strak.)

BLOK182
14 december 2006, 13:45
Classic lead series kan je ook eens proberen, ik vond ze zelf superlekker!