PDA

View Full Version : BitMo Spanky!



fullorder
12 december 2006, 12:20
Heb deze mod vanmorgen ff uitgeprobeerd op m'n Valve Junior (head). Zo'n beetje de eenvoudigste mod van BitMo. 3 caps, 2 weerstandjes en verder geen potmeters en dus boren in de frontplate.
Maar wel een wereld van verschil! Waar de standaard VJ best ok klinkt, maar toch wat mat en muf (zeker met het volume < 50%), komt ie nu heel erg dicht in de buurt van de bright channel van een oude blackface. Heerlijk! Bizar om zo'n sound te hebben voor 129 + 10 euro en een half uurtje werk. Ik ben errug blij :satisfie:

Een aanrader!

ps 1. Elektrokutie kans is bij (in ieder geval) mijn VJ nihil. Na enkele minuten al zijn er bijna geen sporen meer te vinden van spanning.
ps 2. Ik speel op een tele, ik heb de mod nog niet geprobeerd met humbuckers (bij gebrek aan :()

hadv
12 december 2006, 23:32
fijn dat je er zo tevreden over bent, maar ik schrik wel van de prijs die je hebt betaald. 3 caps en 2 weerstandjes voor 129 euri komt bij mij toch over als oplichterij. de feitelijke waarde van de onderdelen zal toch de 10 euri maar nauwelijks overschrijden, dan betaal je nog wat voor 'het idee', maar toch...

Swan
12 december 2006, 23:38
de top is 129, de mod 10 zoals hij schrijft.

hadv
13 december 2006, 22:49
He Swan, dat klinkt al een stuk beter idd
Ik geloof je op je woord, maar hij schrijft dat toch echt niet hoor, althans er staat nergens dat hij 129 voor de top heeft betaald.

fullorder
14 december 2006, 08:36
Ik heb het inderdaad niet duidelijk opgeschreven dat de 129 voor de amp is, maar ik ging er even van uit dat iedereen weet dat de valve junior voor 129 in de schappen ligt ;)
De mod kost trouwens 20 dollar (meer dus), inderdaad veel voor een paar weerstandjes en caps, maar dat betaal je dus voor de instructies. Voor mij alle euro's waard in ieder geval.