PDA

View Full Version : Musicstore Keulen



Jans
12 december 2006, 09:46
Ola,

Ik ga een dezer dagen richting Keulen om het een en het ander aan te schaffen. Weet iemand of het mogelijk is om daar gewoon met een Postbank pas te pinnen?
Ik stel deze vraag omdat ik weet dat het niet overal in de Duitse winkels kan.

Alvast bedankt :)

Bl44t44p
12 december 2006, 14:14
Ja kan. 10 tekens.

Jans
13 december 2006, 10:26
10 tekens?

mdb
13 december 2006, 11:53
Je kan alleen berichten typen die meer dan 10 tekens bevatten dus vandaar 10 tekens ;).

Helter Skelter
13 december 2006, 15:46
10 tekens?

:seriousf:


..............

Bl44t44p
13 december 2006, 16:47
Hehe :D

Maar ik heb het een tijd geleden zelf gedaan (ja een Postbank pas)... dus :)

Spitfire
13 december 2006, 17:02
Even iets wat een beetje hierop aansluit, ik heb al een paar posts gelezen waarin men zegt dat het (muziek-gear) in Duitsland goedkoper is dan in Nederland. Maar ik kijk wel eens op de site van Musik-Productiv (das het minst ver) en daar is het gewoon duurder dan hier in Nederland. Kijk ik nou verkeerd ofzo?

Tho
13 december 2006, 18:00
Even iets wat een beetje hierop aansluit, ik heb al een paar posts gelezen waarin men zegt dat het (muziek-gear) in Duitsland goedkoper is dan in Nederland. Maar ik kijk wel eens op de site van Musik-Productiv (das het minst ver) en daar is het gewoon duurder dan hier in Nederland. Kijk ik nou verkeerd ofzo?

Tsja.. het belastingstarief ligt daar 8% lager als ik me niet vergis, maar ook zij willen vette winst maken, net zoals de importeurs waar ze het vandaan moeten halen.. Het zal niet zo heel veel duurder zijn toch? paar eurootjes?

Spitfire
13 december 2006, 18:33
Nou ja,
Ibanez AEG10E: 249 bij Tonika, 315 bij Musik Productiv
Blade Texas Vintage: 695 bij Tonika, 768 bij Musik Productiv
Ibanez RG1570MRB: 799 bij Tonika, 829 bij Musik Productiv
En zo zijn er nog een paar, maar volgens mij ben ik nu wel achter het verschil. De gitaren van de bekende dure fabrikanten (de Fenders en Gibsons) zijn wel iets goedkoper, maar goed, ik hou het gewoon bij Nederland denk ik.

Wizz
13 december 2006, 22:44
Even iets wat een beetje hierop aansluit, ik heb al een paar posts gelezen waarin men zegt dat het (muziek-gear) in Duitsland goedkoper is dan in Nederland. Maar ik kijk wel eens op de site van Musik-Productiv (das het minst ver) en daar is het gewoon duurder dan hier in Nederland. Kijk ik nou verkeerd ofzo?

Nee hoor, maar een hoop mensen willen nou eenmaal graag genaaid worden, zelfs door Duitsers.

Wizz

Squier4ever
13 december 2006, 22:57
ik vind de winkel een beetje verpauperd...
was er zaterdag en koleredruk daar
mocht geeneens een nieuwe squier (notabene!) testen. moest de man aan zijn verstand brengen dat ik hem mee wou nemen (nouja een vriendin dan, maar die kan geen duits :D) voordat ik hem in handen kreeg.... stelletje mofo's
en de demomodellen zijn in uberkutstaat

Wizz
13 december 2006, 23:54
ik vind de winkel een beetje verpauperd...
was er zaterdag en koleredruk daar
mocht geeneens een nieuwe squier (notabene!) testen. moest de man aan zijn verstand brengen dat ik hem mee wou nemen (nouja een vriendin dan, maar die kan geen duits :D) voordat ik hem in handen kreeg.... stelletje mofo's
en de demomodellen zijn in uberkutstaat

En dan toch kopen... :satisfie:

Wizz

MikeZ
7 maart 2007, 14:00
Helaas, maar we zijn flink op onze neus gegaan bij Musicstore Keulen!
We hadden een order geplaatst bij een Nathalie (spreekt NL) en deze mevrouw beloofd je van alles (komt aardig en vriendelijk over) maar kijk uit...zij komt haar afspraken niet na!! Ze reageert niet op je mail of belt je ook niet terug...ze is hierop aangesproken maar
Zo zie je maar weer...
Zodra de "buit" binnen is kun je het als nieuwe klant het verder bekijken!!!

Kortom, kijk uit als je daar iets wilt kopen en van wie!!

Mike

Bl44t44p
7 maart 2007, 15:45
Ehm, weet je zeker dat je bij de goede Music Store zat? Niet een of andere Duitse oplichter ;)

Ben eens duidelijk, want ik heb geen flauw idee wat ik hiervan moet denken...

djgitarist
7 maart 2007, 18:09
De tijd dat musicstore echt veel goedkoper was dan bijv. feedback is voorbij. Diverse Nederlandse winkels hebben nu ook scherpe aanbiedingen.

Het is op zaterdag erg druk in de musicstore, niet aan te raden om er dan heen te gaan. Bovendien staan niet alle artikelen van hun website en uit dat dikke boek ook in de showroom.

olaf reijnders
7 maart 2007, 20:12
Ik heb een bas besteld bij de MS in Köln. Inderdaad was de klantvriendelijkheid ver te zoeken en Nathalie ken ik ook. Heel irritante vrouw omdat ze inderdaad geen een afspraak nakomt.

De bestelde bas moest nog gebouwd worden dus ik had 2 maanden met haar te maken. Nooit weer ondanks de lage prijs en de zéér bevredigende produkt. De slechte personeel is toch te erg voor woorden.

sjaakies
7 maart 2007, 20:40
De tijd dat musicstore echt veel goedkoper was dan bijv. feedback is voorbij. Diverse Nederlandse winkels hebben nu ook scherpe aanbiedingen.

Het is op zaterdag erg druk in de musicstore, niet aan te raden om er dan heen te gaan. Bovendien staan niet alle artikelen van hun website en uit dat dikke boek ook in de showroom.

Dat is de trend van tegenwoordig veel op je website en strakke prijzen maar dingen echt opvoorraad hebben is een heel ander verhaal.

Gommčs
8 maart 2007, 22:54
Je kunt beter eens bij thomann.de kijken
is over het algemeen goedkoper en hun eigenmerk is best leuk materiaal
gewoon een gitaar bestellen, is tie niet mooi genoeg naar je zin afgewerkt
of dergelijke. terug sturen en je krijgt gelijk een nieuwe.
Als ik wel eens een leuke gitaar zie voor de heb dan heb ik die met een
weekje in huis en ze geven van te voren aan of het op voorraad is.

Henk_De_Wombat
14 maart 2007, 22:16
Prima winkel hoor, heb er meerdere keren al iets besteld.

Nog nooit problemen met e-mails of zoiets gehad, een medewerker genaamd "Reza Indrakesuma" (of zoiets) is best wel behulpzaam. Maar op mijn laatste e-mailtje heb ik geen reactie gehad (afgezien van "je links doet het niet, kun je de artikelnummers opnoemen?". :P

Maar verder een goede zaak hoor.

EDIT: na ff gecontroleerd te hebben, mijn laatste e-mailtje was inderdaad beantwoord door Nathalie. Maar Reza was destijds erg behulpzaam, het is hem zelfs nog gelukt om mijn Epiphone Les Paul in Honey Burst te leveren, terwijl deze finish niet meer in stock bij hen was. Misschien werkt Reza nu op een andere afdeling? :P