PDA

View Full Version : les in Leeuwarden



BerryZX9R
11 december 2006, 19:32
Hallo allemaal!

Ik zou graag gitaar (elektrisch) les willen nemen, nu ben ik op zoek naar een "instantie" waar dit kan. Heb er nu 2 gevonden:

Gitaar instituut Friesland, http://www.gitaarinstituutfriesland.nl/
Muziekopleiding Opmaat, http://www.muziek-opmaat.nl/

Zijn deze hier wat bekend en/of weten jullie nog iets waar ik goed les kan krijgen in Leeuwarden?

Gr,
Berry

EDIT:

Ik lees nu ergens dat iemand hier op de site heeft gepost dat je beter zelf maar eerst wat kan "aankl*ten" om daarna les te nemen. Omdat je in die begin lessen alleen maar leert hoe je de gitaar moet vasthouden.

Wat is wijsheid??

Jopie
12 december 2006, 12:20
Zelf aanleren die hap , woon zelf 6 km van leeuwarden , niet dat dat belangrijk is maar heb nooit les gehad. Koop het boek Speed mechanics for lead guitar van Troy STetina en eventueel ook de metal lead guitar boeken en leer jezelf alles aan.Practice makes perfect! Vlugge vingers betekent dat je na verloop van tijd alles kunt spelen van Guns 'n roses tot Maiden.Good luck!

Pais
12 december 2006, 13:25
Nee lekker op les! Is hardstikke leuk en je leert veel sneller.

Ik heb een priveleraar in leeuwarden, midden in het centrum, die les geeft in elektrisch en akoestisch. Als je zn telefoonnummer wilt, dan liggen bij de muziekwinkel Soundservice Bob de Jong foldertjes van zn lessen of ik email je zn nummer even. Je kunt altijd eerst een proefles nemen.

BerryZX9R
14 december 2006, 20:26
Nee lekker op les! Is hardstikke leuk en je leert veel sneller.

Ik heb een priveleraar in leeuwarden, midden in het centrum, die les geeft in elektrisch en akoestisch. Als je zn telefoonnummer wilt, dan liggen bij de muziekwinkel Soundservice Bob de Jong foldertjes van zn lessen of ik email je zn nummer even. Je kunt altijd eerst een proefles nemen.

Hallo,

Ik ben vandaag ff bij Bob de Jong geweest en daar heb ik een papier gekregen met de namen van allerlei mensen die les geven in meerdere muziek instrumenten. Hoe heet jouw prive leraar?

Alvast bedankt,
Berry

Pais
14 december 2006, 21:25
Ik krijg les van Wijnand Brant. Hij heeft er op het moment ook foldertjes liggen dacht ik. Of in ieder geval vanmiddag nog wel :)

BerryZX9R
14 december 2006, 21:50
Ik krijg les van Wijnand Brant. Hij heeft er op het moment ook foldertjes liggen dacht ik. Of in ieder geval vanmiddag nog wel :)

Oh ok, ik heb geen speciaal foldertje van hem meegekregen maar hij staat wel op de lijst die ik mee kreeg.

Wijnand is dus wel een goede leraar voor beginnners? Kun je me zo ook vertellen wat een les (hoelang) kost?

Gr,
Berry

BerryZX9R
14 december 2006, 22:05
Kun je me zo ook vertellen wat een les (hoelang) kost?


Hier ben ik al achter :)

Pais
15 december 2006, 10:59
Ik vind het zeker een goede leraar, niet alleen voor beginners. Maar het is net wat je wilt natuurlijk. Ik vind het heel belangrijk dat je direct al leuke dingetjes leert spelen, en niet te lang bij fundament blijft hangen.
Mocht je een proefles gaan doen, vind ik dat leuk om te weten :)

BerryZX9R
15 december 2006, 21:22
Mocht je een proefles gaan doen, vind ik dat leuk om te weten :)

Hoezo? Krijg je dan korting, hahaha. Nee hoor geintje!

Maar ik heb nu email contact met hem en dat bevalt al wel, ik heb nu alle info die ik wilde en het is zo goed als zeker dat ik lessen bij hem ga nemen. Eerst idd even een proefles en als dat bevalt de rest ook.

Ik wil je in ieder geval even bedanken voor de tip!!

Gr,
Berry

Pais
16 december 2006, 15:47
Hoezo? Krijg je dan korting, hahaha. Nee hoor geintje!

Haha nou kan het altijd proberen :P

jertom27
17 december 2006, 16:09
ik ben sinds een jaar woonachtig in leeuwarden en geef aan diverse mensen gitaarlessen liefst aan beginners omdat die er veel meer plezier in hebben om gelijk iets te leren spelen ik vraag maar 10,00 per uur voor priveles omdat ik ook al alles zo duur vind tegenwoordig, :gitarist: jullie die intresse hebben kunnen gerust een mailtje sturen en krijg je een gratis proefles dus groetjes