PDA

View Full Version : 2de hands, is dit wat?



BerryZX9R
11 december 2006, 17:45
Hallo allemaal,

Zoals ik al in me voorstel topic heb verteld heb ik een 2de hands gitaar op het oog. Aangezien ik nu nog geen verstand van gitaren heb, ik ben een complete beginner, zou ik jullie willen vragen of de volgende gitaar goed is om mee te beginnen.

Het gaat om een Samick elektrische gitaar van ongeveer 2 jaar oud waar maar weinig mee gespeeld is.

http://img122.imageshack.us/img122/6523/gitaar1uc3.jpg

http://img178.imageshack.us/img178/4101/gitaar2wu1.jpg

http://img262.imageshack.us/img262/1992/gitaar3qd0.jpg


Alvast bedankt,
Berry

BerryZX9R
11 december 2006, 17:49
Mmm, ik zie net dat de foto's het niet meer doen. Eens kijken of dat valt op te lossen.

Mvg,
Berry

Renoud
11 december 2006, 18:02
Je moet ze niet op je hotmail laten staan, upload ze naar bijvoorbeeld http://imageshack.us/ :)

Het hangt er trouwens ook vanaf wat je ervoor gaat betalen ;)

Tho
11 december 2006, 18:04
Ik zie geen foto's maar mijn kennis er van is, dat het een c-merk is. Ongeveer gelijk aan Stagg, maar dan net iets beter. en dat zegt niet veel :)

BerryZX9R
11 december 2006, 18:15
http://img262.imageshack.us/img262/411/gitaar5vr6.jpg

http://img262.imageshack.us/img262/3396/gitaar6nm7.jpg

http://img185.imageshack.us/img185/7266/gitaar7iw0.jpg

http://img185.imageshack.us/img185/5431/gitaar8vg3.jpg

BerryZX9R
11 december 2006, 18:16
Ze staan er, Renoud bedankt :)

Danny Drug
11 december 2006, 18:20
ik denk dat je het best kan doen

voor je eerst gitaar maakt het niet uit

kan je altijd een betere kopen als je het echt leuk vind

GuitarMaster
11 december 2006, 18:21
Dat c-merk valt wel mee, Samick heeft zeker degelijke gitaren gebouwd. Of het een goede koop is hangt er natuurlijk ook vanaf wat diegene er voor wil hebben.

Renoud
11 december 2006, 18:25
Het lijkt erop dat er wel wat aan veranderd is.
(Of komt samick standaard met grover tuners?)