PDA

View Full Version : ebay



Orpheo
11 december 2006, 01:48
ARGHHHH!!! verdomme! NEt gemist! ik wilde bieden op een charvel model 6, en NEt gemist die hap! ik bood, en t viel net buiten de tijd! dus nu is t niet zomaar er vandoor met n andere bieder, nee, nu heeft niemand de gitaar, behalve de verkoper!

ik heb 'm nog gemaild, dat ik die gitaar wilde, en welk bedrag ik bood, en dat mijn PC te traag was om t aan te kunnen. maak ik nog een kansje denken jullie? t was namelijk wel een HEEEL gave gitaar!

robostrat
11 december 2006, 08:15
ik heb 'm nog gemaild, dat ik die gitaar wilde, en welk bedrag ik bood, en dat mijn PC te traag was om t aan te kunnen. maak ik nog een kansje denken jullie? t was namelijk wel een HEEEL gave gitaar!

Ben bang dat je het antwoord zelf al weet..... ;)

misschien moet je de volgende keer een sniper programaatje gebruiken

zeppo
11 december 2006, 08:56
ARGHHHH!!! verdomme! NEt gemist! ik wilde bieden op een charvel model 6, en NEt gemist die hap! ik bood, en t viel net buiten de tijd! dus nu is t niet zomaar er vandoor met n andere bieder, nee, nu heeft niemand de gitaar, behalve de verkoper!
Da's dan eigenlijk nog mazzel!


ik heb 'm nog gemaild, dat ik die gitaar wilde, en welk bedrag ik bood, en dat mijn PC te traag was om t aan te kunnen. maak ik nog een kansje denken jullie? t was namelijk wel een HEEEL gave gitaar!
Ligt eraan: hij wil natuurlijk nog steeds verkopen. Het zal dus van je bod afhangen. Misschien waagt hij nog een tweede poging op Ebay.

Danny Drug
11 december 2006, 09:03
kan best dat hij hem wil verkopen aan je. scheelt hem de ebay kosten als hij het buiten ebay om doet

Orpheo
11 december 2006, 09:40
Ben bang dat je het antwoord zelf al weet..... ;)

misschien moet je de volgende keer een sniper programaatje gebruiken

ach, we houden hoop, en als het toch niet lukt; jammer dan. dan voorlopig geen charvel. maar deze was gewoon supergaaf. had een flightcase, seymour duncan humbuckers en een lace sensor gold. ach, it just wasn't supposed to be. dan maar op jacht naar een gouden strat met 2 humbuckers en floyd rose en maple hals en toets :satisfie: heeft waarschijnlijk nog meer karakter en een dikkere nek dan de charvel. MAAR TOCH!!