PDA

View Full Version : Relay Switch G-major



Raymnd
10 december 2006, 23:03
Ik had een vraag ivm het combineren van een G-major met een mesa boogie DC-5. Ik heb een ouder DC-5 model met de reverb en EQ footswitchinput (1 input) aan de achterkant zitten. Normaal moet je deze met een stereo footswitch schakelen zodat je reverb onafhankelijk aan en uit kan zetten van de EQ. Verder zit er dan nog een footswitch input op de voorkant om tussen de 2 kanalen te wisselen die met een mono footswitch geschakeld kan worden.

1) Kan ik de relay switch van de G-major gebruiken om de EQ en reverb te schakelen en dan bijvoorbeeld een nobels ms-4 gebruiken om tussen de 2 channels te schakelen en nog wat pedaaltjes switchen?

2) Het belangrijkste is, is dat ik met mijn midimate alles met 1 druk op de knop kan besturen. Is de mogelijkheid die ik schets sowieso mogelijk en is het de meest praktische oplossing? of zijn er makkelijkere oplossingen.

Al jullie g-major experts kom maar op :d

SimonS
11 december 2006, 00:10
beide is goed mogelijk, op de site van tc electronic staat sowieso een nuttige faq. verder kun je met de handleiding van de gmajor er helemaal komen. ik combineer een gmajor met een dc2, werkt perfect.