PDA

View Full Version : fender bandmaster reverb help!



Nashville6120
10 december 2006, 12:25
gistern klonk na lang spelen en na lang aanstaan mijn fender bandmaster reverb uit '78 (silverface) enoooorm veel stiller als anders, hoe komt dit? de volgende keer dattik hem aansteek zal hij wel weer op normaal volume spelen zeker? er zijn geen lampen gesprongen ofzo dusja..

thx

Chris Winsemius
10 december 2006, 13:20
gistern klonk na lang spelen en na lang aanstaan mijn fender bandmaster reverb uit '78 (silverface) enoooorm veel stiller als anders, hoe komt dit? de volgende keer dattik hem aansteek zal hij wel weer op normaal volume spelen zeker? er zijn geen lampen gesprongen ofzo dusja..

thx

Hoi Wim

Beetje lastig om dit virtueel in te schatten zonder die amp voor me te zien.

Kijk even hoe die het de volgende keer doet (hoe snel ie stiller wordt), kan 'n probleem met weerstanden zijn.

Als je minder laag en hoog hebt dan voorheen dan zijn meestal de eindbuizen op hun eind.

Succes!

PeeVee
10 december 2006, 15:29
Check de speakerkabel even

jacky
10 december 2006, 21:21
ja mischien heb je hem in de andere uitgang gestoken en dan klinken ze inderdaad veeeeeel zachter

Nashville6120
10 december 2006, 21:45
met de speakerkabel mankeerde er niets, en ik heb hem ook niet in een andere ingang gestoken

jacky
10 december 2006, 23:16
met de speakerkabel mankeerde er niets, en ik heb hem ook niet in een andere ingang gestoken
uitgang zei ik

Nashville6120
11 december 2006, 11:10
uitgang ook niet, alles kabels hebben heel de tijd hetzelfde gezeten

harrie-beton
11 december 2006, 22:56
Versterkers hebben niet het eeuwige leven. Ik zou toch sterk aanraden de versterker na te laten kijken. Bij twijfel niet zelf doen..