PDA

View Full Version : Koch Studiotone Head



$hifter
9 december 2006, 18:40
Ik ben van plan om binnenkort een Koch Studiotone Head
te kopen. Mijn vraag is: zijn er meerdere versies van de
Koch Studiotone Head? En zo ja wat zijn de verschillen?

Baker
9 december 2006, 19:51
Ik ben van plan om binnenkort een Koch Studiotone Head
te kopen. Mijn vraag is: zijn er meerdere versies van de
Koch Studiotone Head? En zo ja wat zijn de verschillen?

nee. studiotone bestaat ook nog niet zo heel lang

$hifter
9 december 2006, 20:56
Dus er is maar 1 versie van van de koch studiotone head?
Ik had deze vraag omdat er zulke grote verschillen waren in de prijs...
Maar wat is de gemiddelde nieuw prijs voor deze head?

guitardude
9 december 2006, 23:24
800 euro bij Feedback. Volgens mij is dat de normale prijs. :)

lampz
10 december 2006, 12:42
Er is een upgrade sinds de eerste versie... Tenminste, er zijn twee combo's, ik weet niet of dat ook met de heads geldt. De tweede versie kun je namelijk je mate van overdrive nog kiezen (tussen drie standen geloof ik), de eerste had dat niet. Is wel héél erg handig en maakt 'm de topper van de maand :)

$hifter
10 december 2006, 16:36
Er is een upgrade sinds de eerste versie... Tenminste, er zijn twee combo's, ik weet niet of dat ook met de heads geldt. De tweede versie kun je namelijk je mate van overdrive nog kiezen (tussen drie standen geloof ik), de eerste had dat niet. Is wel héél erg handig en maakt 'm de topper van de maand

Weet iemand ook als dit voor de Head ook zo is, of is daar maar 1 versie van?

Dude
10 december 2006, 16:52
ja ook de head is er in 2 versies, volgens mij is de eerste versie alleen in zon beperkte oplage geweest dat je geluk(of pech, tis maar hoe je het bekijkt) moet hebben om die tegen het lijf te lopen.

En idd, versie 2 heeft tone switches die versie 1 niet had, exact hetzelfde als de head,


succes met evt koop, tis een wereld ding ook in een band situatie, gaat gruwelijk hard !

er is hier veel over geschreven, gebruik de search functie maar effe

$hifter
10 december 2006, 17:46
Dus als ik het goed zie (zie link en vergroot de foto)
Dan heeft de nieuwe versie een OD met een 3 standen schakelaar. Wat op de oude dus niet zit?
Studiotone head (http://www.musiciansfriend.com/product/Koch-Studiotone-20W-Amp-Head?sku=489608) (link)