PDA

View Full Version : Tip: Ikea verkoopt goeie wieltjes !



Dude
8 december 2006, 13:43
Een tipje,

ikea verkoopt nu 2 maten wielen, van die bekende wieltjes met zachte grijze band. Betere kwaliteit dan de lokale bouwmarkt en stuk goedkoper ook !

Wieltjes met rem (http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=16060&catalogId=10103&storeId=9&productId=26907&langId=-22&chosenPartNumber=56820000) en wieltjes zonder rem (http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=16060&catalogId=10103&storeId=9&productId=27490&langId=-22&chosenPartNumber=96671300)

Een tipje, ik werk dr niet dus heb dr geen belang bij. En ze zijn echt heel stevig van kwaliteit !

Succes, bart

FNaRK
8 december 2006, 13:44
ja lul ...

daar kom je nu mee, heb vorige week 4 wielen gekocht :sneaky:

Kim Wilson
8 december 2006, 13:49
Goeie tip, Bart! Thnx!

Dude
8 december 2006, 15:34
ja lul ...


rustig rustig opa... das nie goed voor je bloeddruk !!

outside
8 december 2006, 16:50
Mijn ouders werken in ikea dus we hebben daar een mooie korting en ik heb die wieltjes ook onder mijn kast staan :). Kwaliteit van het wiel is wel goed maar die rem blijft toch niet altijd evenvast zitten...

AART
10 december 2006, 15:45
Thanks, ik moet nog 4 wieltjes voor mijn rackie!

Unicron
11 december 2006, 01:22
Die wieltjes heb ik een tijd geleden al eens geprobeerd, is echt troep. Als je die onder je cabinet stopt en je rijdt ermee over de parkeerplaats naar je auto knappen ze eronder weg. Dat had ik toen zelfs nog maar met een lichte 2x12, een G12H 4x12" is de manier om ze er na 3m onder weg te hebben. Dit is echt voor onder tafels, die lekker soepel op het parket kunnen rijden....

De verbinding tussen het wieltje en het plaatje waarmee je vastschroeft is heel zwak.

@Dude, nog interesse in die G12Hs? Zonee, dan graag even een berichtje.

AART
11 december 2006, 17:38
hmm, jammer.

Dan toch maar de blauwe duitse wioelen van de fixet.

jorrit
14 december 2006, 19:19
voor goede wielen ga je naar een ijzerwaren zaak, geen bouwmarkten etc. (braak!) die dingen die ze daar verkopen (ijzerwarenzaken) zijn gemaakt voor gebruik op en in de bouw etc.. kan veel hebben... ikea is goedkope makkelijke rotzooi..

bert k
15 december 2006, 10:01
Wat is het verschil tussen een ijzerwarenzaak en een bouwmarkt, behalve het formaat?

Kim Wilson
15 december 2006, 10:05
Wat is het verschil tussen een ijzerwarenzaak en een bouwmarkt, behalve het formaat?
Een ijzerwarenzaak heeft nog kwaliteitsspullen. De gemiddelde kwaliteit van een Gamma of Praxis is ronduit slecht.

harrie-beton
15 december 2006, 10:22
Ben het met Unicron eens.
De ijzerwinkel wielen zijn veel beter. In de bouw zijn hogere standaarden dan bij Ikea. Ik heb sommige kisten al 10 jaar met deze wielen. Ga maar eens met een cabinet over een paadje van klinkers. Dan merk je het verschil.

Het is wel goedkoop van ikea. Voor onder andere kasten zoals mijn pc zijn deze wielen wel geschikt.

Raytheman
20 december 2006, 16:01
Vrienden,

Ik wil iedereen die wel eens bij de Ikea komt, waarschuwen voor
misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal
anderen, onlangs zijn overkomen.

Mij overkwam het op de parkeerplaats van de Ikea in Delft, maar let op:
het schijnt her en der in het land te gebeuren.

Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit
Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de
boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben hele strakke T-shirts aan
waar hun borsten bijna uitvallen. Je moet een flinke vent zijn om niet
te kijken.
Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om
een lift naar een plaats in de buurt.

Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij
ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je binnenspiegel.
Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft orale seks met
je...... Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille of
portemonnee jat.

Die van mij is afgelopen dinsdag gestolen. En donderdag en vrijdag.

Vrijdag zelfs twee keer! Woensdag kon ik helaas niet .