PDA

View Full Version : For those about to rock.....salute me first!



Aradia
7 december 2006, 18:31
Hey mensen!

Nou ik ben dus Aradia.....of Tatjana wat je prefereert, 17 jaar bijna 18 en woon omgeving Rotterdam. Ik heb sinds 15 november mijn gitaartje, een adonis. Niet heel bekend, maar een mooi dingetje om mee te beginnen al zeg ik 't zelf! Zal nog wel eens foto posten ofzo. Heb een 45 watt ibanez versterkertje vrij goedkoop over kunnen kopen via marktplaats dus was in totaal voor een gloednieuwe gitaar en mooie versterker zo'n 155 euro kwijt, niet duur dus.

Ik krijg begeleiding van een vriend die zelf in een bandje speelt en nu zo'n 6 jaar electrisch speelt.
Vind het tot nu toe allemaal leuk, op de momenten dat je je gitaar uit het raam wilt smijten na haha. Maarja blijven oefenen en dan gaat 't vanzelf. Op het moment ben ik aan 't palmmuten en de powerchords aant leren. En ja ik kan dodemans mars haha echt ontzettend goed staaltje muziek :roll: haha

Mijn muzieksmaak ik vornamelijk Thrash, Heavy en Melodic death metal.....maar er zit nog veel meer tussen.

Nou ik vind m'n verhaal wel weer lang genoeg, wil je wat weten, vraag raak!

De groeten! :rockon:

Tho
7 december 2006, 18:32
welkom! Fijne muzieksmaak heb je!

Aradia
7 december 2006, 19:05
Thnx Tho!

Zelf ook aan de metal verslaafd? haha

Anyways heeft een van jullie nog liedjes die leuk en makkelijk te leren zijn. vind het namelijk wel leuk om naast de oefeningen ook daadwerkelijk wat te spelen!

Tho
7 december 2006, 19:19
Thnx Tho!

Zelf ook aan de metal verslaafd? haha

Anyways heeft een van jullie nog liedjes die leuk en makkelijk te leren zijn. vind het namelijk wel leuk om naast de oefeningen ook daadwerkelijk wat te spelen!

Absoluut, in hart en ziel, maar een lekkere pot blues gaat er ook in hoor!

Seasons in the Abyss van Slayer is een goeie beginnerstrack! Lekker simpel. South of Heaven is ook een goeie, en als je wat verder gevorderd bent, kan je aan Raining Blood beginnen ;)

Aradia
7 december 2006, 19:56
Aha net effe een gp4tje van gedownload en het ziet er "te doen" uit....op sommige stukken na, maarja iig oefeningen! Thanks Tho

Tho
7 december 2006, 20:10
het is goed te doen hoor, als je wat verder bent draai je je hand daar niet meer voor om.
Als je trouwens écht de metal onder de knie wilt krijgen, en een vette solo wilt neer kunnen zetten, speel dan ook heel veel blues! van de oudjes, toch Stevie Ray Vaughan.

iwamoto
8 december 2006, 08:07
Tho, je bent echt zo'n jager he :D

anywayz, welkom, adonis is idd niet super maar als jij er gelukkig van word moet je het zeker niet laten :)

persoonlijk vind ik death metal iets te ruig, maar dingen als bijv. Children of bodom kan ik wel weer heel erg genieten, laatste tijd ook Dragonforce, ook erg vette muziek al zeg ik het zelf

ga je denk je ook nog op les?

Tho
8 december 2006, 09:56
Tho, je bent echt zo'n jager he :D

anywayz, welkom, adonis is idd niet super maar als jij er gelukkig van word moet je het zeker niet laten :)

persoonlijk vind ik death metal iets te ruig, maar dingen als bijv. Children of bodom kan ik wel weer heel erg genieten, laatste tijd ook Dragonforce, ook erg vette muziek al zeg ik het zelf

ga je denk je ook nog op les?

Niet waar iwa! :D Ik kan gewoon haar smaak waarderen, maareh.. is Children of Bodom geen Death Metal?

BartS
8 december 2006, 12:05
Euj Aria.

Lukt het nou met dat palmmuten? Haha.

Aradia
8 december 2006, 17:49
Jagen op mij Whahaha *proestproest*.....ha ga vooral door dan merk je het resultaat wel gna...gna...gna

En ja palmmuten gaat redelijk voor mijn niveau vind ik het is nog niet heel snel en mis afentoe de snaar nog weleens maarja blijven oefenen! :)

thanx voor de response you guys en als je tips of iets heb laat 't me weten!


P.S Zal effe feuteutje posten in het foto-topic weet je met wie je lult wel zo fijn!

Primitive
8 december 2006, 18:24
Halllooooooooo


Wist niet dat adonis ook een gitaar merk was, de bijnaam van men trainer/teamgenoot is adonis:D

Aradia
8 december 2006, 18:28
Ja het is dan ook gewoon mijn geile man.....jullie gitaren zijn een geil wijf die van mij een geile man! whahahaha

Maargoed, nee had er ook nog nooit van gehoord, maarja om mee te beginnen, kan later altijd nog een betere kopen toch? Zien we tegen die tijd wel weer

Tho
8 december 2006, 18:31
P.S Zal effe feuteutje posten in het foto-topic weet je met wie je lult wel zo fijn!

Goedgekeurd ;) Maak nu kennis met de vulgaire kant en subtiliteit van dit forum..

Aradia
8 december 2006, 18:32
Zoals ik al zei: Ik heb een grote bek dus kom maar op met die mannetjes, lust ze rauw! Geef ze de genadeslag!

Tho
8 december 2006, 18:34
Zoals ik al zei: Ik heb een grote bek dus kom maar op met die mannetjes, lust ze rauw! Geef ze de genadeslag!

*slik* Ik zeg niks! :nervous:

Aradia
8 december 2006, 18:38
Over het algemeen heb ik bijna alleen maar mannelijke vrienden dus, qua seksistische praat over geile wijven kom ik niet tekort, beter nog ik doe vrolijk mee, biertje derbij! Prima avondje dan weer!

Ja, ik word weleens vent in een vrouwenverpakking genoemd dus bereid je voor!

Tho
8 december 2006, 18:42
Ik durf écht niets meer te zeggen.. Kunnen we wel normale dingen tegen je zeggen of een complimentje geven? of ros je je vuist dan in onze smoel, grijp je onze maag vast en keer je ons binnenstebuiten..? :satisfie:

Aradia
8 december 2006, 18:56
Hahaha lul tegen me alsof ik een van je maten ben, zolang je niet serieus beledigd ofzo, kan er hoogstens uit mij afentoe een pijnlijk commentaartje komen die jullie er op wijst dat wij vrouwen nog steeds de baas zijn!

Whaha mmaargoed nee joh lul tegen me zoveel je wilt, ik ouwehoer wel terug!

Tho
8 december 2006, 19:00
Hahaha lul tegen me alsof ik een van je maten ben, zolang je niet serieus beledigd ofzo, kan er hoogstens uit mij afentoe een pijnlijk commentaartje komen die jullie er op wijst dat wij vrouwen nog steeds de baas zijn!

Whaha mmaargoed nee joh lul tegen me zoveel je wilt, ik ouwehoer wel terug!

NEEEEEEEE!! EEN FEMINIST!! En ik wou morgen nog wel Seasons in the Abyss voor je opnemen en posten! :nervous:

Aradia
8 december 2006, 19:01
haha tsja ook dat word ik vaker genoemd, een feminist. Agh opkomen voor jezelf kan nooit kwaad toch!

En tsja afentoe lief zijn moet het.......anders heeft die vent weer hoofdpijn..hahaha

iwamoto
8 december 2006, 21:47
Ja, ik word weleens vent in een vrouwenverpakking genoemd dus bereid je voor!
ik ben eigenlijk allebij vent in een vrouwenverpakking, en vrouw in een vent verpakking......help!

Rockmo(ther)
8 december 2006, 21:52
Over het algemeen heb ik bijna alleen maar mannelijke vrienden dus, qua seksistische praat over geile wijven kom ik niet tekort, beter nog ik doe vrolijk mee, biertje derbij! Prima avondje dan weer!

Ja, ik word weleens vent in een vrouwenverpakking genoemd dus bereid je voor!

Zijn er hier meer van.. Welkom..

Bassbitch
8 december 2006, 22:22
Zijn er hier meer van.. Welkom..

Heuj! Biertje? :rockon:










Eeh, oh nee.. Limonade? :cheerup:

Rockmo(ther)
8 december 2006, 22:28
Heuj! Biertje? :rockon:










Eeh, oh nee.. Limonade? :cheerup:

Met jou wil ik wel een limonade drinken, lekker ding ;)
Wanneer?? :D

Chris Winsemius
8 december 2006, 23:33
Met jou wil ik wel een limonade drinken, lekker ding ;)
Wanneer?? :D

???

Heb ik hier voor niets 'n malt whisk(e)y/kraanwater meeting gehouden?

:D

Bassbitch
8 december 2006, 23:39
Ik lust nog wel zo'n glaasje water, Chris! :cheerup:

Chris Winsemius
8 december 2006, 23:55
Ik lust nog wel zo'n glaasje water, Chris! :cheerup:

Ik loop nu naar de keuken, tap 'n glaasje gefilterd kraanwater maar....

hoe krijg ik dat in m'n pc zonder alles te laten crashen om jou dit te pb-en?

:D

Fijn weerkend!!!

Gitaro
9 december 2006, 09:35
Vrouwen die van thrash houden?

Bestaan die? En waar kan ik er eentje bestellen?

Aradia
9 december 2006, 12:50
Limonade Bassbitch? Flikker op, Hertog jan zal je bedoelen, gister nog een leuk avondje door gehad, en de man van de Mc drive ook gnagnagna.

En ja vrouwen die naar Thrash luisteren zijn er genoeg hor, bestellen?....hmm hoeveel heb je der voor over?

@Iwa.......ik zou je zorgen maken als ik jou was!

iwamoto
9 december 2006, 13:39
@Iwa.......ik zou je zorgen maken als ik jou was!
doe ik ook, wees maar niet bang :D ofja, ik niet, mn ouders enzo vooral

Tho
9 december 2006, 13:56
Limonade Bassbitch? Flikker op, Hertog jan zal je bedoelen, gister nog een leuk avondje door gehad, en de man van de Mc drive ook gnagnagna.

En ja vrouwen die naar Thrash luisteren zijn er genoeg hor, bestellen?....hmm hoeveel heb je der voor over?


Je bent inderdaad een vent

hendrix_appendix
9 december 2006, 20:05
Limonade Bassbitch? Flikker op, Hertog jan zal je bedoelen, gister nog een leuk avondje door gehad, en de man van de Mc drive ook gnagnagna.

En ja vrouwen die naar Thrash luisteren zijn er genoeg hor, bestellen?....hmm hoeveel heb je der voor over?

@Iwa.......ik zou je zorgen maken als ik jou was!

Je post idd een beetje als een vent, maar je ziet er overduidelijk uit als een vrouw, het wordt onderhand eens tijd voor een miss Gitaarnet verkiezing!
Fok it, gewoon rechtstreeks door naar de bikinironde!

Rockmo(ther)
9 december 2006, 20:16
Limonade Bassbitch? Flikker op, Hertog jan zal je bedoelen, gister nog een leuk avondje door gehad, en de man van de Mc drive ook gnagnagna.

En ja vrouwen die naar Thrash luisteren zijn er genoeg hor, bestellen?....hmm hoeveel heb je der voor over?

@Iwa.......ik zou je zorgen maken als ik jou was!

Hey, ik vind het best dat je je stoer voor wilt doen, maar die grove taal sla je maar ergens anders uit. Zeker niet tegen ons zeer geliefde BB!
Zij heeft het iig niet nodig alcohol te drinken om goed bij de mannen te vallen.;)

Bassbitch
9 december 2006, 21:45
Hey, ik vind het best dat je je stoer voor wilt doen, maar die grove taal sla je maar ergens anders uit. Zeker niet tegen ons zeer geliefde BB!
Zij heeft het iig niet nodig alcohol te drinken om goed bij de mannen te vallen.;)

Precies :cheerup: Bedankt Mo!


Nee, even serieus, Adriana (toch?), denk aan je taalgebruik!

Aradia
9 december 2006, 23:46
Owkee, sorry hor, kijk gewoon niet zo nauw daarop.........dingen als ziektes en alles laat ik achterwege.......maarja voor de rest boeit 't me niet zo. Bij deze sorry.

En nee, ik doe niet stoer. Dit ben ik gewoon take it or leave it.

Bassbitch
9 december 2006, 23:59
Owkee, sorry hor, kijk gewoon niet zo nauw daarop.........dingen als ziektes en alles laat ik achterwege.......maarja voor de rest boeit 't me niet zo. Bij deze sorry.

En nee, ik doe niet stoer. Dit ben ik gewoon take it or leave it.

Volgens mij is tering nog steeds een ziekte hoor... Maargoed. Ik zou de forumregels maar even lezen voor je take it or leave it zegt, misschien moet je anders straks onverwacht leaven! (just warning..)

Aradia
10 december 2006, 00:06
Ow effe wat gemist, is gefixt! Ja logisch dat jullie me der dan uitgooien, daar zijn jullie moddereters voor, totally get that! Zal effe nadenken voordat ik wat zeg voortaan, nogmaals SORRY! :satisfie:

Tho
10 december 2006, 12:51
Ow effe wat gemist, is gefixt! Ja logisch dat jullie me der dan uitgooien, daar zijn jullie moddereters voor, totally get that! Zal effe nadenken voordat ik wat zeg voortaan, nogmaals SORRY! :satisfie:

Dat is al een betere instelling ;) veel plezier op het forum!

Aradia
10 december 2006, 12:58
Ja weet wel hoe 't moet hor, maarja dan kom je op een gezellig forum, leuke mensen, je word enthiousiast en je denkt niet meer na vordat je wat zegt. Ben dan ook gewoon een ontzettende ouwehoer, kan der ook niks aan doen!

Tho
10 december 2006, 13:05
Ja weet wel hoe 't moet hor, maarja dan kom je op een gezellig forum, leuke mensen, je word enthiousiast en je denkt niet meer na vordat je wat zegt. Ben dan ook gewoon een ontzettende ouwehoer, kan der ook niks aan doen!

No problem! :)

hoofd
10 december 2006, 17:37
Ja weet wel hoe 't moet hor, maarja dan kom je op een gezellig forum, leuke mensen, je word enthiousiast en je denkt niet meer na vordat je wat zegt. Ben dan ook gewoon een ontzettende ouwehoer, kan der ook niks aan doen!

De tering, flikker 's op met je geouwehoer! Altijd weer die wijven he, die komen en ze lullen de oren van je kop.. Krijgt toch de pleuris!


Ik trouwens ook een moderator, en ik tolereer geen onbeschoft taalgebruik. Dat doe je maar lekker thuis, en niet op het forum. Misschien dan in offtopic. Maar niet hier! Hier zijn we aardig, lief en beleefd tegen elkaar.

Aradia
10 december 2006, 18:01
De tering, flikker 's op met je geouwehoer! Altijd weer die wijven he, die komen en ze lullen de oren van je kop.. Krijgt toch de pleuris!


Ik trouwens ook een moderator, en ik tolereer geen onbeschoft taalgebruik. Dat doe je maar lekker thuis, en niet op het forum. Misschien dan in offtopic. Maar niet hier! Hier zijn we aardig, lief en beleefd tegen elkaar.


Hoe noem je dit dan?........Maargoed soms een blauwtje gelopen gisteravond ofzo? Je klinkt nogal gefrustreerd. Agh als ik je niet beval ban je me toch. Dat zou meer over jou zeggen dan over mij. Maarja wat jij wilt natuurlijk lekker makkelijk he.
Ik heb m'n excuses aangeboden, meer kan ik niet doen.

Tho
10 december 2006, 18:04
Hoe noem je dit dan?........Maargoed soms een blauwtje gelopen gisteravond ofzo? Je klinkt nogal gefrustreerd. Agh als ik je niet beval ban je me toch. Dat zou meer over jou zeggen dan over mij. Maarja wat jij wilt natuurlijk lekker makkelijk he.
Ik heb m'n excuses aangeboden, meer kan ik niet doen.

En die dingen moet je dus niet te serieus nemen ;) En hoofd heeft gewoon een kater 8-)

hoofd
10 december 2006, 18:05
:seriousf:


Je bent wat mij betreft helemaal goedgekeurd hoor, ik hou wel van vrouwen met ballen.. :D

Aradia
10 december 2006, 18:05
Boeit me niet of ie een kater heeft, gefrustreerd issie in ieder geval.

Tho
10 december 2006, 18:08
Boeit me niet of ie een kater heeft, gefrustreerd issie in ieder geval.

Lees dan terug! Nu is hij toch lief? :nervous:

Aradia
10 december 2006, 18:09
Ja een slechte eigenschap van mij ik ben goedgelovig......heel goedgelovig.....darn.

Oke remember not to trust hoofd.

iwamoto
10 december 2006, 18:18
:seriousf:


Je bent wat mij betreft helemaal goedgekeurd hoor, ik hou wel van vrouwen met ballen.. :D
als ik in bed eindig met een vrouw met ballen zou ik me uit de voeten maken....

Aradia
10 december 2006, 18:23
Ligt eraan waar ze zitten mijn vriend!

Tho
10 december 2006, 18:34
Ligt eraan waar ze zitten mijn vriend!

Ik heb nog nooit een vrouw gezien met een scrotum aan haar borst

Aradia
10 december 2006, 18:35
Nee joh? Ik dagelijks! Maargoed bedoelde dus met de benaming ballen: Bleomkolen, Tieten, Koplampen etc. etc. Valt het kwartje?

Tho
10 december 2006, 18:39
TETTEN!!!!

iwamoto
10 december 2006, 18:39
oooh, ze bedoelt tetten! ja dat is het gitaarnet woord, tetten! een andere benaming voor een ferme borstpartij

Aradia
10 december 2006, 18:46
Bier en tetten lalalalalal lalalalal lala bier en tetten lalalala.......

Das mijn Wacken-lied jullie pikkedieven!

Azrael
10 december 2006, 18:53
Valt er nog wat te neuken hier of hoe zit dat? Hele topic doorgelezen en nog is er niet gebatst! Schande!

Aradia
10 december 2006, 18:55
Hoe weet jij nou weer of ik heb gebatst of niet?..........Shit waar heb je die camera verstopt? Zeg!

Azrael
10 december 2006, 18:56
Hoe weet jij nou weer of ik heb gebatst of niet?..........Shit waar heb je die camera verstopt? Zeg!

;) Ja , dan is het niet leuk meer! Heb hem in je pen gestopt die op je bed ligt. Stiekem ben ik James Bond......maar ik vermom mij als gitarist.

Aradia
10 december 2006, 19:05
Batsen terwijl er een pen op bed ligt?.......Das pijnlijk.

Azrael
10 december 2006, 19:06
Batsen terwijl er een pen op bed ligt?.......Das pijnlijk.

't Is d'r eentje met vibo functie. Niet de bedoeling dat je hem in je ribben steekt maar ergens anders in. In je ribben is inderdaad niet plezierig batsen (blijft een leuk woord hehehe). Tenminste.......wel heel masochistisch natuurlijk :D

Aradia
10 december 2006, 19:10
Ja ja ik ruik een sterke fantasie, tenzij je een ruft gelaten hebt.

Tho
10 december 2006, 19:11
Ik vind jullie eng.. met z'n 2tjes..

Azrael
10 december 2006, 19:12
Wij zijn eng Tho.........

Tenminste....ik in iedergeval wel :D

iwamoto
10 december 2006, 19:16
laat ik me er dan ook maar bij mengen, want als ze een beetje heeft gespeeld met je bond pen, betekent nog niet dat er gebatst is, nou, het ijs is gebroken, zeg eens, waneer heb je tijd?

Tho
10 december 2006, 19:19
laat ik me er dan ook maar bij mengen, want als ze een beetje heeft gespeeld met je bond pen, betekent nog niet dat er gebatst is, nou, het ijs is gebroken, zeg eens, waneer heb je tijd?

Hey Iwa, ff offtopic: Ik denk dat jij Juicy-Lips weggejaagd hebt! :D

Aradia
10 december 2006, 19:21
Juicy-lips?........moet ik me nu aangesproken voelen? Hope not

Ehm iwamoto, ik val nog steeds op de wat mannelijkere mannen, he heidi! hahah geintje!

Eng? Tsja wat is eng....bang voor het onbekende Tho?

Azrael
10 december 2006, 19:22
Juicy-lips?........moet ik me nu aangesproken voelen? Hope not

Ehm iwamoto, ik val nog steeds op de wat mannelijkere mannen, he heidi! hahah geintje!

Eng? Tsja wat is eng....bang voor het onbekende Tho?

Tja , Tho is nog wat jong dus voor hem is het allemaal nog wat gewennig. Geeft niks Tho! Aradia en ik zullen het je wel leren. Ik bedoel....vroeg of laat zal ook jij eraan moeten geloven dus is het toch fijn als je alvast weet hoe het moet.
:D

Slevin
10 december 2006, 19:23
bodom kan ik wel weer heel erg genieten, laatste tijd ook Dragonforce,

+1 Iwa \o/

Aradia
10 december 2006, 19:24
Tho jong?..............hmmm ik zeg niks *fluiterdefluit*

Tho
10 december 2006, 19:24
Tja , Tho is nog wat jong dus voor hem is het allemaal nog wat gewennig. Geeft niks Tho! Aradia en ik zullen het je wel leren. Ik bedoel....vroeg of laat zal ook jij eraan moeten geloven dus is het toch fijn als je alvast weet hoe het moet.
:D

Flikker op, abominaal stuk vreten! :D hoe oud ben jij eigenlijk?

Aradia, juicy lips is iemand anders.. en over dat andere, aan ervaring ontbreekt het me niet, ik hou gewoon niet van James Bond pennen in mijn rectum

Azrael
10 december 2006, 19:27
Flikker op, abominaal stuk vreten! :D hoe oud ben jij eigenlijk?

Aradia, juicy lips is iemand anders.. en over dat andere, aan ervaring ontbreekt het me niet, ik hou gewoon niet van James Bond pennen in mijn rectum

:D Mhuhahaha , mooi zelfde soort humor mhaha.

En wat die pen betreft. Moet je eens proberen man! Levert echt mooie beelden op!

Aradia
10 december 2006, 19:28
Ja azrael hou oud ben je?.........je kent klaarblijkelijk de smurfen dus kan nog neit zo heeeeeel erg oud zijn.

Azrael
10 december 2006, 19:32
Ja azrael hou oud ben je?.........je kent klaarblijkelijk de smurfen dus kan nog neit zo heeeeeel erg oud zijn.

Nou , vergeet niet dat ik een kat van een tovenaar ben he....

(ok , toegeven een mislukte tovenaar dat wel)

Aradia
10 december 2006, 19:44
Ah je bent dus oud. Is dat mysterie ook weer opgelost.

Azrael
10 december 2006, 19:47
Lol , net je foto gezien in het foto topic. Veel te leuk. Weet je zeker dat je hier wel thuis hoort bij al die testosteron mannetjes? Gitaristen zijn toch wel het ergste soort volgens mij :D

Aradia
10 december 2006, 19:48
hmmm je wou beweren dat ik er niet tegen kan?......moet je toch effe m'n posts gaan lezen haha Ik bevat zelf ook een lading oestrogeen.

Azrael
10 december 2006, 19:50
hmmm je wou beweren dat ik er niet tegen kan?......moet je toch effe m'n posts gaan lezen haha Ik bevat zelf ook een lading oestrogeen.

Lol , welnee. Wilde eigenlijk graag even bevestigt hebben dat wij gitaristen de ergste zijn!
:D

Tho
10 december 2006, 19:51
okey klaar met de slowchat. ik ga de chat in, wie volgt?

Slevin
10 december 2006, 19:55
Welke chat ? :o

Oh en welkom Aradia. ken d'r nog een van jou soort, heerlijk tegen in gaan en casual mee om gaan zonder constant aan de 'trots en waardigheid' van de vrouw te denken :D

Azrael
10 december 2006, 19:57
Welke chat ? :o

Oh en welkom Aradia. ken d'r nog een van jou soort, heerlijk tegen in gaan en casual mee om gaan zonder constant aan de 'trots en waardigheid' van de vrouw te denken :D

Pas maar op , het is namelijk wel een vermomde spionne. Waarom dacht je anders dat openlijk ervoor uit ben gekomen dat ik James Bond ben? Dat doe ik met gevaar voor eigen leven. Ik wil jullie als gitaristen gewoon waarschuwen voor dit naderende onheil!!!!

Tho
10 december 2006, 19:58
Check maar in offtopic over de chat!

Slevin
10 december 2006, 20:01
Pas maar op , het is namelijk wel een vermomde spionne. Waarom dacht je anders dat openlijk ervoor uit ben gekomen dat ik James Bond ben? Dat doe ik met gevaar voor eigen leven. Ik wil jullie als gitaristen gewoon waarschuwen voor dit naderende onheil!!!!

Ik pas heus wel op papa :D

Aradia
10 december 2006, 20:02
Meet my famous me in de chat!

Aradia
10 december 2006, 20:06
Wie ik een kloon van een bestaand iemand? Geeft weer een andere betekenis aan in iemand zitten. Maargoed nee, ik ben gewoon een wijf. Tenminste laatste keer dat ik checkte wel.
Maargoed stelletje ploerten kom naar de chat op gitaarclub.nl verder lullen!

iwamoto
10 december 2006, 20:10
@ tho, volgens mij heb ik dr echt weggejaagd....geen gitaarnet materiaal dus, als vrouwen de iwa test doorstaan zijn ze meestal hard genoeg (nee niet de tepels, de vrouwen) voor gitaarnet, dan zijn ze zo hard als steen, en een mond zo vuil als de afvoer in een sloppenwijk! WROAH!

Azrael
10 december 2006, 20:12
Wie ik een kloon van een bestaand iemand? Geeft weer een andere betekenis aan in iemand zitten. Maargoed nee, ik ben gewoon een wijf. Tenminste laatste keer dat ik checkte wel.
Maargoed stelletje ploerten kom naar de chat op gitaarclub.nl verder lullen!

Nah , dan moet ik mij registreren. Voeg me maar toe op jamesbond@hotmail.com op msn.

:D

Aradia
10 december 2006, 20:18
hey iwa kom eens op de chat, ben benieuwd hoe grote bakkes je daar hebt.

@ azrael, geef me een goede reden om je toe te voegen!

Azrael
10 december 2006, 20:19
hey iwa kom eens op de chat, ben benieuwd hoe grote bakkes je daar hebt.

Het wordt wel verleidelijk mij te registreren nu hoor....hmmz...


Lieve Aradia , wil je braaf een chatlog posten als je klaar bent met het afslachten van Iwa? :D

Azrael
10 december 2006, 20:20
hey iwa kom eens op de chat, ben benieuwd hoe grote bakkes je daar hebt.

@ azrael, geef me een goede reden om je toe te voegen!

Ik ben James Bond! Das toch een goede reden! :D

Slevin
10 december 2006, 20:20
bwuh, 1. kan de chat niet vinden ( :( ) 2. registeren ? :( irc-kanaaltje opzetten !

Aradia
10 december 2006, 20:23
Mannen en techniek...... http://www.gitaarclub.nl/external/chat.html

Slevin
10 december 2006, 20:32
Mannen en techniek...... http://www.gitaarclub.nl/external/chat.html

Duizendmaal dank.. ( ugh.. that hurts)

iwamoto
10 december 2006, 21:38
Het wordt wel verleidelijk mij te registreren nu hoor....hmmz...


Lieve Aradia , wil je braaf een chatlog posten als je klaar bent met het afslachten van Iwa? :D
durft ze niet te posten, word ze gelijk geband, wat een filth...

nee oke, ik heb dr nog niet in de chat gezien... :(

Aradia
10 december 2006, 21:50
was er net heel de tijd slimpie, nou zal ik dan maar weer cummen?

Mithrandir
10 december 2006, 23:14
Aradia is gebanned voor een week, ik heb geen zin in die ongein. Ze kan mij een gemotiveerde mail sturen met daarin de uitleg waarom ze aan dit gitaarforum wil deelnemen.

Azrael
10 december 2006, 23:24
Was dat nou weer? Heeft ze wat misdaan ofzo? Naar mijn weten niks.

Mithrandir
10 december 2006, 23:28
Ik zag een aantal posts met voornamelijk gescheld en weet ik veel wat meer, ik ben nu alles aan het doorlezen, het lijkt mee te vallen toch...

Ik zal de ban toch opheffen, was iets te voorbarig, maar ik wil wel aan Aradia vragen om een beetje minder hoog van de toren te blazen en op je taal te letten.

Azrael
10 december 2006, 23:36
Ik zag een aantal posts met voornamelijk gescheld en weet ik veel wat meer, ik ben nu alles aan het doorlezen, het lijkt mee te vallen toch...

Ik zal de ban toch opheffen, was iets te voorbarig, maar ik wil wel aan Aradia vragen om een beetje minder hoog van de toren te blazen en op je taal te letten.

Inderdaad. Volgende keer toch iets beter lezen. Je loopt langer mee op dit forum dan vandaag dacht ik zo , je zou beter moeten weten :D

Gnegne , agh , wordt die ban functie ook nog eens getest hehe.

Mitch
11 december 2006, 10:27
Ik zou het IP even controleren Mith, volgens mij is het gewoon Nora in een opstandige bui :D

Aradia
11 december 2006, 13:22
Owkee, hmm ik lees effe alles door en snap er niet veel mee van, wel een ban niet een ban..... :???: Ik heb een paar dagen terug of gister weet niet meer precies mijn excuses aan meerdere mensen aangeboden. Meer kan ik naar mijn weten niet doen, het wat jullie gescheld noemen heb ik vervolgens niet meer gedaan.

Tsja hoog van de toren blazen....zal het proberen maarja dit ben ik gewoon ook een beetje kan er helaas ook weinig aan doen, heb gewoon een grote bakkes maar ook een groot hart. Maarja ik zal er op letten!

Once again snorry....

En mitch ik ben geen kloon van niemand, zou het graag willen bewijzen maar zou niet weten hoe. Check mijn IP-adres zo vaak je wilt! Be my guest.

hoofd
11 december 2006, 13:50
Rustig maar, ik heb je ip gechecked, je bent idd niemands kloon.

Mithrandir
11 december 2006, 13:55
Het is helemaal zuiver hoor, ik was gisteren veel te overhaast met mijn conclusies. Het is allemaal in orde nu wat mij betreft.

Aradia
11 december 2006, 13:59
Ja wij zijn weer vriendjes he? haha He thnx man!

Bassbitch
11 december 2006, 14:16
Owkee, hmm ik lees effe alles door en snap er niet veel mee van, wel een ban niet een ban..... :???: Ik heb een paar dagen terug of gister weet niet meer precies mijn excuses aan meerdere mensen aangeboden. Meer kan ik naar mijn weten niet doen, het wat jullie gescheld noemen heb ik vervolgens niet meer gedaan.

Tsja hoog van de toren blazen....zal het proberen maarja dit ben ik gewoon ook een beetje kan er helaas ook weinig aan doen, heb gewoon een grote bakkes maar ook een groot hart. Maarja ik zal er op letten!

Once again snorry....

En mitch ik ben geen kloon van niemand, zou het graag willen bewijzen maar zou niet weten hoe. Check mijn IP-adres zo vaak je wilt! Be my guest.


Misschien was ik wat onduidelijk. Het ging me niet alleen om de scheldwoorden (die je overigens wel steeds hebt weggelaten, mijn complimenten!), maar ook om je over het algemeen grove taalgebruik. Ik ben ervan overtuigd dat je dat ook wel kunt weglaten. Sinds zondagmiddag twee pagina's vol met seks en rare uitroepen in dit topic..:eek: Dat moet beter kunnen!

Aradia
11 december 2006, 14:27
Maarja wat ik dan niet helemaal snap is dat de mannekes hier op het forum daar niet op worden aangesproken naar mijn weten, iets wat ik tegen mith ook al heb gezegd. Maarja goed ik zal voortaan in alle preutsheid posten haha ;) :cooler:

Mithrandir
11 december 2006, 14:37
Ik moet je eigenlijk wel een beetje gelijk geven Ariadia, het is onvoorstelbaar wat een vuiligheid en dubbelzinnigheden er soms uit de mannen komen zonder dat daar ook maar iemand over valt. Ik vind dat iedereen er een beetje op moet letten.

Bassbitch
11 december 2006, 14:58
Degenen die echt te ver gaan worden daar ook op aangesproken, ongeacht hun geslacht.

Mitch
11 december 2006, 17:18
En mitch ik ben geen kloon van niemand, zou het graag willen bewijzen maar zou niet weten hoe. Check mijn IP-adres zo vaak je wilt! Be my guest.

Zoek voor de gein eens het woord 'ironie' op in het woordenboek.
Algemene forumtip: als er een ;) of :D achter een zin staat betekent dat doorgaans dat 't niet zo serieus bedoeld is.

Tristan
11 december 2006, 18:33
Mwa, haar eigen postings zijn volgens mij ook redelijk ironisch hoor... :D

Azrael
11 december 2006, 18:34
Degenen die echt te ver gaan worden daar ook op aangesproken, ongeacht hun geslacht.

Yup , en als ze dan nog niet luisteren worden ze "geslacht"! :D

Tho
11 december 2006, 18:37
Degenen die echt te ver gaan worden daar ook op aangesproken, ongeacht hun geslacht.

Vage shit allemaal..

Slevin
11 december 2006, 18:50
Yup , en als ze dan nog niet luisteren worden ze "geslacht"! :D

Doe die flauwe jurk es uit man :P

Tristan
11 december 2006, 18:53
Sja, inderdaad, wat een gedoe zeg, een beetje humor mag toch wel?
Dat hoort ook bij gitaarnet, neemt een dame een beetje dezelfde houding aan als sommige gasten hier en dan wordt ze door een andere dame terechtgewezen omdat wat ze doet niet erg damesachtig is, vaag hoor...

Aradia
11 december 2006, 19:04
Op naar de chat allemaal daar kunnen we zo vuil praten als onze geesten zijn! Geen gelul hier meer, gewoon naar de modjes luisteren of ze nou zeiken of niet het is hun werk......soort van.

Reel Big Fish
11 december 2006, 19:23
Wij "zeiken" niet, we proberen de boel een beetje normaal te houden (lees; fatsoenlijk).

Aradia
11 december 2006, 19:26
ja ik had het ook over de mogelijke mening van anderen, niet over de mijne. Maarre ik doe me best om iedereen naar de chat te lokken, maarja kennelijk is dat ook niet genoeg.

ExRxIxC
11 december 2006, 19:36
whahaha, stelletje vaage mensen dat jullie zijn :D

Tho
11 december 2006, 19:43
whahaha, stelletje vaage mensen dat jullie zijn :D

Als ik me niet vergis ben jij het vriendje van Jorien, en in dat geval heb ik foto's van je gezien.
En jij noemt ons raar?

Slevin
11 december 2006, 19:47
Ah joh, zo bedoelde ie het niet :P

ExRxIxC
11 december 2006, 19:55
Als ik me niet vergis ben jij het vriendje van Jorien, en in dat geval heb ik foto's van je gezien.
En jij noemt ons raar?

:seriousf: je vergist je dus wel, 2e op dit forum die dat doet geloof ik...

hendrix2
11 december 2006, 20:04
Als ik me niet vergis ben jij het vriendje van Jorien, en in dat geval heb ik foto's van je gezien.
En jij noemt ons raar?
je vergist je echt wel hoor..
JorienR haar vriendje is iets van RxSxTx dacht ik

Tho
12 december 2006, 13:12
je vergist je echt wel hoor..
JorienR haar vriendje is iets van RxSxTx dacht ik

Maar toch bijna de zelfde naam :D

rocker_71
12 december 2006, 16:02
Slotje? :seriousf:

...

Azrael
12 december 2006, 16:03
Slotje? :seriousf:

...

Kuisheidsgordel zeg ik!

hehe :D

Aradia
12 december 2006, 16:52
en dan word ik als oversekste arrogante puber bestempeld.......SURE! hahaha :D;)

Han S
12 december 2006, 19:10
http://img299.imageshack.us/img299/2746/kleinerefotogn9.jpg


Zie hier het vriendelijke gezicht van een jonge en mooie vrouw. Als ik echter lees wat zij onder die naam allemaal post krijg ik het onbestendige gevoel dat hier iets niet klopt.

Leg uit.

Tho
12 december 2006, 19:14
http://img299.imageshack.us/img299/2746/kleinerefotogn9.jpg


Zie hier het vriendelijke gezicht van een jonge en mooie vrouw. Als ik echter lees wat zij onder die naam allemaal post krijg ik het onbestendige gevoel dat hier iets niet klopt.

Leg uit.

't is een knappe meid inderdaad.. die taal is dan jammer inderdaad

Aradia
12 december 2006, 19:17
Wat zou er niet moeten kloppen? Vraag alles wat je van me wilt weten!

Mag een "jonge, mooie vrouw" om maar even jouw woorden (verschrikkelijke) te herhalen, over niets anders praten dan barbies, roze en make-up. Sorry dat ben ik gewoon niet. Mijn "praat" is pure omgang met mannen en naar de kroeg gaan.

Maar doe nu toch mijn best?

Tho
12 december 2006, 19:22
Wat zou er niet moeten kloppen? Vraag alles wat je van me wilt weten!

Mag een "jonge, mooie vrouw" om maar even jouw woorden (verschrikkelijke) te herhalen, over niets anders praten dan barbies, roze en make-up. Sorry dat ben ik gewoon niet. Mijn "praat" is pure omgang met mannen en naar de kroeg gaan.

Maar doe nu toch mijn best?

Zo bedoelt hij het niet. Zelfs wij mannen hier praten niet zoals jij. Je doet nu inderdaad je best, houden zo. Erg charmant is het niet namelijk ;)

iwamoto
12 december 2006, 19:22
nou, van wat ik tot nu toe met dr heb gekletst is ze gewoon genuine hoor, mischien wat vreemd in de omgang, maar hey, wie niet? (iwa niet!) :p

Aradia
12 december 2006, 19:38
Maar effe serieus mensen, denken jullie nou echt dat ik dat alles serieus heb bedoel, beetje ironie en humor (misschien niet die van jullie, maar daar gaat 't niet om) moet je meenemen in m'n posts hor!

Beetje zelfspot en dergelijke, ik zit zo niet aan de eettafel met m'n ma te lullen. En ja dat schelden was niet goed geef ik toe, maarja wat heb ik voor de rest fout gedaan? Ehm ben heus geen boeman/vrouw hor, beetje gezelligheid kweken was mijn bedoeling. En tsja de een snapt dit wel en de ander niet heb ik luid en duidelijk gemerkt.

Maarja ik ben gewoon dat meisje op dat plaatje, ehm nouja als het moet lief :D en beschaafd. En zou bovendien neit weten voor wie ik charmant moet zijn, ben niet uit op een date hier tenslotte.

Weet 't nou ook niet meer hor!!! :( :dontgeti: Moet ik me dan zo aanpassen dat ik niet meer mezelf kan zijn. Dacht dat nou juist de hele bedoeling van het leven was, niet dat een forum hiermee te vergelijken valt maar oke. Jezelf zijn vind ik niet slecht, nergens.

Kan er helaas ook niks aan doen dat ik wat "anders" ben dan de meeste meiden hier, of overal whatever. Ik vind anders altijd leuk persoonlijk, jullie blijkbaar niet.

Maargoed ik denk dat ik anders maar weg ga hier. Heb meerdere malen uitgelegt over het hoe en wat. En weet gewoon simpelweg niet meer wat ik moet doen om geaccepteerd te worden hier.

Reel Big Fish
12 december 2006, 19:45
Maargoed ik denk dat ik anders maar weg ga hier.
Ik ben benieuwd over hoeveel dagen/weken zij/hij dan weer terug is :p

Wat wij bedoelen is, dat je je misschien een beetje subtieler op kan stellen. Je bent hier nog maar net en noemt de mods nu al zeikerds en "lullen met je moeder" (WTF) zoals jij het noemt, is niet erg charmant ofzo...

iwamoto
12 december 2006, 19:54
weggaan heeft hier geen zin, ofja, dan word je er zelf niet sterker van, wat het lost niets op, wat zowiezo is, is dat het binnenkomen bij gitaarnet net zo is als de eerste keer anaal, in het begin gaat het stroef en pijnlijk, maar als je ffe doorzet, is het daarna stiekem toch wel fijn..maargoed, wat ik wil zeggen is, je bent inderdaad anders als andere meisjes, maar dat moet je maar zien als iets goeds, ik ben toch ook anders als de rest hier, en toch behoorlijk ingeburgerd, en dat was niet altijd zo (he hoofd en schizo?) maar uiteindelijk, ja echt waar, word je gewoon een deel van de familie, ik zou het zonde vinden als het niet zou gebeuren

Aradia
12 december 2006, 19:56
Geef me een goede reden waarom ik charmant zou moeten zijn? Moet ik aan iemands eisen voldoen of in een bepaald vakje passen om hier te mogen posten?

Tsjongejongen is lullen met je moeder ook al niet goed?.....nou praten met mijn moeder dan.

En ik stel me al zo'n 5 toonladders subtieler op.....

Maargoed lees ook de rest even goed wat ik heb geschreven in die posts want nu worden alleen de slechte dingen er weer uitgehaald.

En voor de 2e keer ik heb jullie mods geen zeikerds genoemd, ik heb het zelfs voor jullie opgenomen!

Han S
12 december 2006, 20:00
Wat zou er niet moeten kloppen? Vraag alles wat je van me wilt weten!

Mag een "jonge, mooie vrouw" om maar even jouw woorden (verschrikkelijke) te herhalen, over niets anders praten dan barbies, roze en make-up. Sorry dat ben ik gewoon niet. Mijn "praat" is pure omgang met mannen en naar de kroeg gaan.

Maar doe nu toch mijn best?

Oh, je vind het verschrikkelijk om een mooie jonge vrouw genoemd te worden?

Lieve schat, blijf vooral jezelf, maar onderzoek dan eerst wie je echt bent.

@Iwa: een beetje minder stoer doen als het kan, zeker tegen de dames hier, zou ik op prijs stellen.

Don Capo
12 december 2006, 20:06
Niet weggaan Aradia, sommige mensen moeten nog even aan je wennen. Blijf gewoon jezelf maar hou je aan de regels die er op het forum gelden, daarbinnen is veel geoorloofd en mag je gewoon je mening geven.

Neem enkele sarcastische opmerkingen voor lief, dat gaat vanzelf over. Verder is het forum een uitermate geschikte bron om andere gitaarliefhebbers tegen te komen en slap te ouwehoeren. Ik zou voorstellen om het slap ouwehoeren voor te zetten in off-topic en niet in dit subforum.

iwamoto
12 december 2006, 20:06
nou sorry voor mijn "stoere" houding, ik probeerde alleen de gemoederen wat te bedaren met een grapje, ik vind het namelijk een beetje lulig voor dr, omdat ik toch zelf in hetzelfde schuitje heb gezeten, en dat alles behalve leuk was... nogmaals, laat die meis gewoon lekker, ze past zich toch ook aan

@rbf, ik lul ook vaak genoeg met mn moeder hoor

Reel Big Fish
12 december 2006, 20:08
Jij had jezelf vis moeten noemen, altijd happen!

Tristan
12 december 2006, 20:08
Nee, volgens mij was ik degene die zei dat de mensen aan het zeiken waren en vooruit, laat ik dat nog maar eens doen, wat een gezeik en gelul zeg, kom op, doe niet zo gay, Aradia is okee... :seriousf:

Wat ik bedoel te zeggen is dat zo mierenneukerig en partijdig als ik ben met gitaren/amps/effecten en sounds, zo mierenneukerig en partijdig zijn jullie over het taalgebruik hier op het forum als het om nieuwkomers gaat...
Laat de boel een beetje de boel, iedereen begrijpt toch wel wat ze schrijft en zo grof is ze nou ook weer niet (meer)...

Aradia
12 december 2006, 20:08
Ik wil absoluut niet zielig en me verdrietig op gaan stellen om medelijden te krijgen maar wil dit gewoon effe melden:

Jullie weten vrijwel tot niks van mij. Ik heb met mijn nietige 17 jaar waarschijnlijk al meer meegemaakt dan een hoop van jullie hier en weet dus echt sorry dat ik het effe zeg hor, dondersgoed wie en wat ik ben.

Mijn volgende doel in het leven is dan ook mezelf zijn en mensen accepteren die dit ook proberen. Mijn tip proberen jullie het ook eens!

Aradia
12 december 2006, 20:10
en thnx voor de mensen die wel een poging doen om dit te snappen. Vind het serieus cool van jullie :)

Reel Big Fish
12 december 2006, 20:12
Ik heb met mijn nietige 17 jaar waarschijnlijk al meer meegemaakt dan een hoop van jullie hier en weet dus echt sorry dat ik het effe zeg hor, dondersgoed wie en wat ik ben.
Ken je die uitdrukking, ieder huisje heeft zn kruisje?

... denk even na voor je iets zegt.

Aradia
12 december 2006, 20:15
Zeg ik iet s over wat 't is? NEE! Geef me dan een oplossing om het wel aan ieders verstand te brengen! Als je dan overal een oplossing voor hebt, geef em maar!

iwamoto
12 december 2006, 20:19
oke, miss metal en de vierboer leggen nu de wapens neer, handjes schudden, goedzo, en wat zeggen we dan? wat? ik hoor jullie niet, sorry ja, goed, nou hup, post eens iets leuks :)

Reel Big Fish
12 december 2006, 20:20
Jij weet net zo min over ons als omgekeerd. Er zitten hier mensen op het forum met jouw dubbele of misschien zelfs driedubbele leeftijd en die hebben zeker weten meer meegemaakt dan jou.

Doe eens niet zo zielig zeg. We hebben allemaal zo onze problemen, dat probeer ik te zeggen... Ik weet niet waar jij uit wijsmaakt dat ik de alwetende zou zijn, maar dat ben ik dus niet!

Aradia
12 december 2006, 20:26
Vertel mij wat ik heb meegemaakt en kom dan terug.

EN NEE IK PROBEER NIET ZIELIG TE DOEN IK PROBEER JOU EN ANDEREN WAT AAN JE VERSTAND TE BRENGEN!!!!!!

en als je dan niet zo alwetend bent gedraag je er dan naar en stop met posten in de topic.

Han S
12 december 2006, 20:27
Zeg ik iet s over wat 't is? NEE! Geef me dan een oplossing om het wel aan ieders verstand te brengen! Als je dan overal een oplossing voor hebt, geef em maar!

Aradia, dit is een forum en op een forum heb je forumvrienden, dat zijn geen echte vrienden waar je lief en leed mee deelt en waar je blind op kunt vertrouwen.

Kijk uit wat je over jezelf post, denk goed na, lees het nog een keer rustig door voordat je op de knop drukt, waarna de hele wereld het kan lezen.

En als er iets is wat je vreselijk hoog zit is er altijd nog de PM, dan blijft het privé. Capice?

Reel Big Fish
12 december 2006, 20:30
Vertel mij wat ik heb meegemaakt en kom dan terug.

EN NEE IK PROBEER NIET ZIELIG TE DOEN IK PROBEER JOU EN ANDEREN WAT AAN JE VERSTAND TE BRENGEN!!!!!!

en als je dan niet zo alwetend bent gedraag je er dan naar en stop met posten in de topic.
Excuseer mij, maar wie denk je dat je bent?

hoofd
12 december 2006, 20:34
Wat een slap gelul, laat Aradia lekker in d'r waarde, deze gaat op slot, vragen/opmerkingen --> PM


Aradia, meid, blijf lekker hangen hiero!