PDA

View Full Version : Soundcity 2x12, 120watt Transistor



tabmaniac
7 december 2006, 16:07
hey,

via marktplaats ben ik in contact met iemand gekomen die zijn soundcity 2x12, 120 watt transistor wil ruilen tegen mijn 40 watt buizen van Pignose. Ik ben daar in geinteresseerd en de ruil gaat waarschijnlijk door, maar ik zou toch graag nog wat meer infrmatie over de versterker willen hebben.

ps:

ik weet niet of het een versterker voor of na 1983 is.. ik dnek dat het ergens rond die tijd is.

hier een foto van de combo:

http://h1.ripway.com/gastje/soundcitycombo.JPG

schwalbe
7 december 2006, 19:48
Volgens mij is dit geen Britse Sound City, maar een OostDuitse die verder niets met het Britse origineel te maken heeft.

Robin.ke
7 december 2006, 21:07
Op deze versterker ben ik ooit begonnen. Gaat wel hard, maar hij klinkt naar mijn mening slecht. Slechte speakers, veel ruis en gekleurd geluid. Ik weet niet wat je zoekt, maar naar mijn mening geen aanrader. Ik zou er nog geen € 100,- voor geven.

tabmaniac
7 december 2006, 21:56
ok bedankt voor jullie meningen..

zelf heb ik een multieffect van Zoom, dat zal ook niks helpen of?

Robin.ke
7 december 2006, 22:13
Wat equalizer effecten zullen het geluid wel wat positief kunnen beinvloeden, maar volgens mij is het echt een achteruitgang vergeleken met jouw Pignose.

AvU
7 december 2006, 22:35
inderdaad!

Rude Perception
7 december 2006, 22:54
wat is het idee achter de ruil? Wat is zoek je wat er niet in die pignose van jou zit?

tabmaniac
8 december 2006, 08:30
groter geschut..
ik vind de Pignose ook te veel hoog hebben en ik zoek daarom een versterker met een goede bass.