PDA

View Full Version : seymour duncan pickup booster



Rormo
7 december 2006, 15:31
Ik zoek nog altijd een pedaaltje om mijn Fender strat wat meer power te geven en ongeveer even hard te laten klinken als mijn Gibson. Echter de meeste manieren om dit te bereike resulteren in het gigantisch toenemen van noise en ruis (iets wat je bij een Fender strat juist niet wilt). Nu adviseerden de heren van Feedback mij de seymour duncan pickup booster. Deze was echter uitverkocht en ik heb deze dus niet kunnen testen. Iemand hier ervaringen mee? Als ik wat positieve verhalen hoor, dan ga ik zeker nog ff terug naar feedback zodra hij weer op vooraad is.

almarvk
7 december 2006, 15:47
Schijnt een prima booster te zijn voor single-coil gitaren...

Rormo
8 december 2006, 15:28
Iemand anders?

fullorder
8 december 2006, 16:43
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb er wel hele wisselende verhalen over gelezen. Ik zou 'm dus zeker eerst kritisch testen voordat je 'm koopt.

rocker_71
9 december 2006, 13:13
Op de Duncan website (http://www.seymourduncan.com/products/effectsdescr.shtml#booster) staat een redelijk uitgebreide video over deze pedaal.
Ik zelf werd daar niet echt warm van.

Bruce
9 december 2006, 13:32
Op de Duncan website (http://www.seymourduncan.com/products/effectsdescr.shtml#booster) staat een redelijk uitgebreide video over deze pedaal.
Ik zelf werd daar niet echt warm van.
Idd een waardeloos promo filmpje zeg!

Rormo
10 december 2006, 12:07
Vond het niet zo verschrikkelijk slecht hoor. Vond persoonlijk alleen het geluid met die resonnance switch aan er niet mooier op worden. Maar misschien met distortion aan wel. Ga ik wel ff testen.

skabouter
5 april 2007, 12:33
het lijkt erop dat ik er 1 binnen ga krijgen.....wat doet zo`n ding met gitaren met humbuckers? kheb 3 gitaren, allen met hums.......is zo`n ding dan nog van waarde? :D

Rormo
5 april 2007, 14:47