PDA

View Full Version : hebben jullie ook zo een haat/liefdes verhouding met MR. Wooten?



B-bass
7 december 2006, 11:55
waar denken jullie nou aan als je bijvoorbeeld het slap en pluck werk hoor op me and my bass guitar en andere stukken van deze bas idioot? :satisfie:

sickpunk
7 december 2006, 13:00
sja meneer wooten... ik vind het werkelijk niets aan! het is heel knap, en ik kan het ook zeker niet... maar doe mij maar gewoon een lekkere groovende basslijn, dan dat gedoe van hem...

musicmaestro
7 december 2006, 21:24
wat dat betreft heb ik liever Marcus Miller

vind het allemaal wel leuk en "knap" om te zien wat Victor doet, maar het raakt me niet....

guitartub
8 december 2006, 19:24
wat dat betreft heb ik liever Marcus Miller.

Ik vind de stijlen van Miller en Wooten niet echt met elkaar te vergelijken zoals veel van die basskanjers hun eigen specifieke stijl hebben. En hoewel ik beiden in hoge mate bewonder luister ik zelf liever naar die andere Victor (Bailey) en naar bassisten als Bunny Brunel (CAB) Alain Caron,
Michel Alibo (Sixun) en Doug Wimbish, en natuurlijk JACO PASTORIUS.

Equalizer
11 december 2006, 22:20
Marcus Miller raakt mij ook wel, maar hij herhaalt zich op zijn laatste CD nogal.. Dat is naar mijn mening bij Victor Wooten minder het geval, die ik dan ook geweldig vind. Maar ik hou ook erg van een stukje Gary Willis, of om iemand uit het rijtje 'gewone bandbassisten' te pakken: Tony Kanal van No Doubt, of Stuart Zender van Jamiroquai (vroeger).
In ieder geval geen haat/liefdeverhouding met Mr. Wooten, of het moest zijn dat ik zijn spel aan de ene kant bewonder maar het feit dat ik nooit dat niveau zal bereiken haat. ;)

sickpunk
11 december 2006, 23:28
stuart zender is echt het mannetje jah! dat blijft voor mij ngo steeds een heel groot voorbeeld...