PDA

View Full Version : ik zit met een HUGE probleem!



Orpheo
6 december 2006, 23:38
Ik heb een anderson 7 snaar floyd rose metallic green in huis!

Danny Drug
6 december 2006, 23:41
Stuur hem dan maar op naar mij

Dirkdewaard
6 december 2006, 23:42
dussssss......??

Orpheo
6 december 2006, 23:43
sommigen zullen dnek ik wel weten waarom ik nu met n anderson 7 snaar in huis zit ;)

t is eigenlijk een oproep aan Michaelae:

kerel, je gitaar is er!

zeppo
7 december 2006, 00:11
** Hallo, ik ben Michaelae. Zal ik m morgenvroeg meteen op komen halen? **
zeg maar ffe waar ik weze mot

Orpheo
7 december 2006, 00:14
** Hallo, ik ben Michaelae. Zal ik m morgenvroeg meteen op komen halen? **
zeg maar ffe waar ik weze mot

ghehe mail me maar ;)

Kaïn
7 december 2006, 00:46
Orph breng em maar naar mij. Kommmmmaar kommaaar *drool* :p
Waarom heb jij zijn gitaar :o?

Orpheo
7 december 2006, 00:52
Orph breng em maar naar mij. Kommmmmaar kommaaar *drool* :p
Waarom heb jij zijn gitaar ?

omdat ie gekocht is met mijn ebay-account, en betaald met mijn paypal account ;) is een heel topic over geweest, 2 weken geleden. een anderson is geen kattepis, en ik had al 100% pos. feedback op diverse dure artikelen. nu weer positieve feedback :D en hij had 0 feedback, vandaar. en hij is direct naar mij verscheept en niet naar hem, want immers, ik heb betaald (met visa welliswaar, maar toch :D )

Gitaro
7 december 2006, 01:10
Da's aardig :rockon:

...

foto's!

Chrizzz
7 december 2006, 01:49
Da's aardig :rockon:

...

foto's!
:hippie: :hippie:

Tristan
7 december 2006, 02:00
Haha, cool, is het nog gelukt om hem door de douane te krijgen zonder al te veel extra kosten?
Fokkin' zevensnarige Discogitaar is het, maar wel ubercool... :D
Klinkt 'ie een beetje?

DarknessAwaits
7 december 2006, 02:01
omdat ie gekocht is met mijn ebay-account, en betaald met mijn paypal account ;) is een heel topic over geweest, 2 weken geleden. een anderson is geen kattepis, en ik had al 100% pos. feedback op diverse dure artikelen. nu weer positieve feedback :D en hij had 0 feedback, vandaar. en hij is direct naar mij verscheept en niet naar hem, want immers, ik heb betaald (met visa welliswaar, maar toch :D )

Misschien een idee om deze melding dan ook in dat topic te plaatsen? No offence hoor :hippie:, maar je opent echt overal nieuwe topics voor.

(Let op de hippie, peace enzo...)

Tristan
7 december 2006, 02:04
Met deze topictitel wist ik inderdaad ook totaal niet waar het over ging, dus ik denk dat Michael dat ook niet weet... :D

Negative K3 fan
7 december 2006, 09:03
http://www.curevents.com/vb/images/smilies/worth.gif

Orpheo
7 december 2006, 10:35
foto's komen! ik kwam pas gisteren om 11 uur thuis van werk, en foto's kon niet (te donker). als ik terug ben van college ga ik wel wat kiekjes maken :)

Orpheo
7 december 2006, 10:35
Met deze topictitel wist ik inderdaad ook totaal niet waar het over ging, dus ik denk dat Michael dat ook niet weet... :D

hij heeft ook al een mail hoor, maak je geen zorgen ;)

hoe de gitaar klinkt zal ik ook vanmiddag posten (of morgen, ik weet niet wanneer ik ga spelen :) )

bert k
7 december 2006, 11:54
Topic bestaat idd al, post daar maar in verder.