PDA

View Full Version : taylor 110 vs 110e



jip0507
6 december 2006, 19:19
Hoi allemaal.
Ik was van plan om een taylor 110e aan te schaffen maar ik vroeg me af of de 110 nou beter klinkt dan de 110e onversterkt.
Of de ES Blue sytem nou invloed heeft op het geluid onversterkt.

Wizz
6 december 2006, 19:30
Gewoon allebei naast elkaar testen. Als de onversterkte beter klinkt komt dat niet omdat er geen elektronika inzit, maar spaar je geld uit en kun je er altijd nog een element inzetten, al kost dat altijd meer dan de honderd euro prijsverschil met de "E"versie. Als je de versterkte beter vindt klinken, ook goed. Dat elementje komt je altijd wel een keer van pas, en die honderd euro zou ik dan niet om malen.

Wizz

Picker
7 december 2006, 13:33
Hoi allemaal.
Ik was van plan om een taylor 110e aan te schaffen maar ik vroeg me af of de 110 nou beter klinkt dan de 110e onversterkt.
Of de ES Blue sytem nou invloed heeft op het geluid onversterkt.Absoluut niet. Als je verschil hoort, komt dat zeker niet door het Expression System! Dat wil niet zeggen dat de 100 niet beter kan klinken natuurlijk.

jip0507
7 december 2006, 17:56
Thanks for jullie antwoorden. Ik zal ze alle twee testen an als er geen verschil is tussen de 2 dan zal het de 110e worden. Altijd wel handig elementje erin idd.