PDA

View Full Version : Epiphone FR100



Debsel
5 december 2006, 21:30
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje over een gitaar die ik op het oog heb, namelijk de Epiphone FR100.
Ik kan deze gitaar van iemand overkopen voor 200 euro, maar ik vroeg mij af dat ie het wel waard is. Hij is echt in zeer goede staat. Heeft iemand toevallig advies voor mij?

Alvast bedankt,

Debbie Bosma

LaurentB
5 december 2006, 21:58
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje over een gitaar die ik op het oog heb, namelijk de Epiphone FR100.
Ik kan deze gitaar van iemand overkopen voor 200 euro, maar ik vroeg mij af dat ie het wel waard is. Hij is echt in zeer goede staat. Heeft iemand toevallig advies voor mij?

Alvast bedankt,

Debbie Bosma

Ik dacht ik google eens even op dat type, maar die is bijna niet te vinden zie ik! Is het een heel oud model of zo?

Debsel
5 december 2006, 22:05
Nou ik weet dat ie sowieso rond de 15 jr oud is, maar ziet er echt nog zeer netjes uit. Heb er ook wel een foto van, maar ja die kan ik hier niet op de site zetten denk ik.

LaurentB
5 december 2006, 22:28
Nou ik weet dat ie sowieso rond de 15 jr oud is, maar ziet er echt nog zeer netjes uit. Heb er ook wel een foto van, maar ja die kan ik hier niet op de site zetten denk ik.

Nou, als je die foto ERGENS op een site kan zetten, kun je er wel naar verwijzen op deze site.

Debsel
6 december 2006, 10:14
Ik heb de foto toegevoegd, als mn profielfoto. De foto is eventueel ook te vinden op marktplaats --> zoeken op Akoestische gitaar Epiphone-Gibson.Daar staan meerdere foto's op.

LaurentB
6 december 2006, 10:35
Ik heb de foto toegevoegd, als mn profielfoto. De foto is eventueel ook te vinden op marktplaats --> zoeken op Akoestische gitaar Epiphone-Gibson.Daar staan meerdere foto's op.

Hmmm, beetje moeilijk te beoordelen, wat onscherpe foto op Marktplaats...

Het punt is dat Epiphone gitaren maakt van ongeveer instapniveau tot en met de hogere middenklasse. Voor het laatste zou het een redelijk bedrag kunnen zijn, maar voor het eerste niet.
Gezien de wat goedkope hoes die erbij zit heb ik het idee dat het niet meer dan een gewone middenklasser is (voor een echt goede gitaar koop je een koffer of dikke, gevoerde hoes), en dan vind ik het een te hoog bedrag, tenzij er iemand inderdaad zou weten dat dit echt goede modellen zijn.