PDA

View Full Version : satriani



ilovemyguitar
19 december 2002, 09:00
wat is het makkelijkste nummer wat joe satriani ooit heeft gemaakt?

(klinkt als een domme vraag is het waarschijnlijk ook maar toch wil ik het weten :grin:)

Ibanez
19 december 2002, 10:45
pffff wat dacht je van geen! :smile: Maar het min of meer makkelijkste nummer is tears in the rain (akoestisch nummer) Daarom kan ik die ook spelen :smile:

ilovemyguitar
19 december 2002, 10:48
ja die is vet mooi
ik vraag hier om omdat ik gisterochtend van een vriend The extremist heb gekregen..
en ik heb em gister de hele dag geluisterd en ik ken al bijna alle nummer uit me kop

nooit geweten dat satriani zulke goede muziek maakt

Negative K3 fan
19 december 2002, 14:05
satriani heeft zo zn goede moemnten, beter dan menig andere shredder, midnight, baroque en het intro van secret prayer zijn mooi.

MAY
19 december 2002, 15:35
Niet al te moeilijk, maar werkelijk het prachtigste instrumentale nummer dat ik ooit heb gehoord is wel 'crying' van satriani. Zoveel feeling en een goed passende titel. Overigens vind ik dat de hele cd 'the extremist'geweldig is.

nilfisk
19 december 2002, 16:04
ben niet zo weg van satriani... veel techniek, weinig feel...
Niet dat ik het kan hoor, maar toch.

Azagthoth
19 december 2002, 17:57
uhm.... als je Satriani weinig "feel" vindt hebben, dan zou ik wel eens willen weten wat jij onder "feel" verstaat...

(heb moeite om niet in de lach te schieten)

BLOK182
19 december 2002, 18:11
De Topgun theme van Satriani is ook goed te spelen, heb je snel uitgezocht en meegespeeld.

Ibanez
19 december 2002, 19:54
Op 2002-12-19 16:04, schreef nilfisk:
ben niet zo weg van satriani... veel techniek, weinig feel...
MUhahahahaha ik denk dat jij nog nooit wat van satriani hebt gehoord. Satriani geen feel?? Als er iemand is die echte feel kan combineren met techniek is hij het wel.

moretel
20 december 2002, 13:30
Hoe meer en beter je zelf speelt, hoe meer je andere muziek gaat waarderen.

Ik ben nu bezig van jazz tot metal en alles er tussen in.

nilfisk
20 december 2002, 15:08
Op 2002-12-19 19:54, schreef Ibanez:


Op 2002-12-19 16:04, schreef nilfisk:
ben niet zo weg van satriani... veel techniek, weinig feel...
MUhahahahaha ik denk dat jij nog nooit wat van satriani hebt gehoord. Satriani geen feel?? Als er iemand is die echte feel kan combineren met techniek is hij het wel.


haha, oeh !! hevige reactie(s) ... ken satriani goed hoor guys... maar hij laat me echt koud, knap, maar ik mis iets.. no offence

nilfisk
20 december 2002, 15:19
Op 2002-12-19 17:57, schreef Azagthoth:
uhm.... als je Satriani weinig "feel" vindt hebben, dan zou ik wel eens willen weten wat jij onder "feel" verstaat...

(heb moeite om niet in de lach te schieten)


En btw...ik heb moeite om over vind met dt niet in de lach te schieten :grin: ... Nevermind

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: nilfisk op 2002-12-20 15:20 ]</font>

Ray
20 december 2002, 15:38
Heb Satriani ooit op North Sea Jazz in een achterafzaaltje , waar de studio van Jazz radio zat, zien jammen, vreselijk mooi, over feel gesproken!

Liet ie ook zien dat ie echt wel kan improviseren, terwijl zijn solo's vaak vrij 'vast'liggen, omdat ze deel zijn van de compositie van het totale nummer

Nilfisk kan en mag daar natuurlijk anders over denken

Azagthoth
20 december 2002, 17:52
Op 2002-12-20 15:19, schreef nilfisk:


Op 2002-12-19 17:57, schreef Azagthoth:
uhm.... als je Satriani weinig "feel" vindt hebben, dan zou ik wel eens willen weten wat jij onder "feel" verstaat...

(heb moeite om niet in de lach te schieten)


En btw...ik heb moeite om over vind met dt niet in de lach te schieten &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif"> ... Nevermind

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: nilfisk op 2002-12-20 15:20 ]</font>


lekker relevant....

Azagthoth
20 december 2002, 18:03
Op 2002-12-20 15:08, schreef nilfisk:


Op 2002-12-19 19:54, schreef Ibanez:


Op 2002-12-19 16:04, schreef nilfisk:
ben niet zo weg van satriani... veel techniek, weinig feel...
MUhahahahaha ik denk dat jij nog nooit wat van satriani hebt gehoord. Satriani geen feel?? Als er iemand is die echte feel kan combineren met techniek is hij het wel.


haha, oeh !! hevige reactie(s) ... ken satriani goed hoor guys... maar hij laat me echt koud, knap, maar ik mis iets.. no offence


Een beetje jammer is dat mensen graag hun mening willen roepen zonder daar enige vorm van onderbouwing aan te (kunnen) geven. Een beetje jammer altijd. Je vindT het niet goed? leuk, maar kom dan niet met zo'n slappe opmerking van "weinig feel". Dan kom je (in mijn ogen) nogal dom over.

Anders Destium
20 december 2002, 18:51
[
En btw...ik heb moeite om over vind met dt niet in de lach te schieten &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif"> ... Nevermind

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: nilfisk op 2002-12-20 15:20 ]</font>
[/quote]

Nominatie voor DOMSTE opmerking van het jaar: Je ... kunT, je ... vindT. Werkwoord=vinden, hak -en er af en je vindt: ik vind, jij vindt, hij vindt, wij vinden, jullie vinden, zij vinden. Leren ze jullie NIETS meer op school? Ik heb moeite niet in huilen uit te barsten eerlijk gezegd :smile: Als je zegt: Vind je dit en dat, DAN is het zonder t. Shame on you gast, ik hoop maar dat je geen andere mensen op hun nederlands taalgebruik aanspreekt :smile: )

Over de Satchman:
Tears in the Rain, of Always with me, always with you zijn goed te doen.