PDA

View Full Version : levertijd esp ltd....



maartenbuskoop
5 december 2006, 13:06
dag daar allemaal...

ik heb zo'n 9 weken geleden een esp ltd ex besteld bij american guitar store... maar die plank is nog niet binnen.. weten jullie of dat een kwaaltje van esp is of ligt dat aan die winkel... ik word er namelijk een beetje dood moe van... toe ik hem bestelde werd mij verteld dat ie met 2 weken binnen zou zijn... maar helaas pinda kaas... 9 weken later nog niets.. en zoals jullie allemaal weten willen het liefst dezefde dag nog kunnen pingelen... nou ik ga het wel horen of jullie ook slechte ervaringen hebben met de levering van een esp ltd..

gegroet

maarten

a darker shade of grey
5 december 2006, 13:25
oef....das kut...
ik zou mn bestelling annuleren mn geld terugvragen en naar een andere winkel gaan...

Ik weet niet waar je woont, maar LL Music Center in Maaseik verkoopt ze ook, zon 200 euro goedkoper en een snelle levertijd...

casper innosence
5 december 2006, 13:30
dat is wel een esp kwaaltje. Hoor vaker dat ze (veel) later aankomen dan vante voren vermeld. In Dld (bij Beyers in Bochum) hebben ze altijd wel vrij veel esp/ltds hangen en ook bij music schmidt http://www.musik-schmidt.de/ hebben ze dr ook wel n paar..

Soulflyhigh
5 december 2006, 13:54
dag daar allemaal...

ik heb zo'n 9 weken geleden een esp ltd ex besteld bij american guitar store... maar die plank is nog niet binnen.. weten jullie of dat een kwaaltje van esp is of ligt dat aan die winkel... ik word er namelijk een beetje dood moe van... toe ik hem bestelde werd mij verteld dat ie met 2 weken binnen zou zijn... maar helaas pinda kaas... 9 weken later nog niets.. en zoals jullie allemaal weten willen het liefst dezefde dag nog kunnen pingelen... nou ik ga het wel horen of jullie ook slechte ervaringen hebben met de levering van een esp ltd..

gegroet

maarten
Esp Ltd heeft inderdaad moeite om aan de vraag te voldoen. Ik vind het vreemd dat Tags geen levertijd kan garanderen aangezien ze de laatste tijd vrij veel ltd bestellen en ook aanbieden en mee adverteren op marktplaats. Het lijkt me inderdaad het verstandigste om in duitsland te informeren. Let inderdaad wel op de levertijden. Het fijne aan musik-schmidt is dat ze precies aangeven wat ze hebben en hoeveel. Dit is bij andere zaken vaak niet het geval en dan is het nog maar wachten wat je nu ook al doet ;) Veel succes nog

maartenbuskoop
5 december 2006, 15:32
nou toevallig vandaag een telefoontje gekregen van tags dat ie van de week klaar is.. dat heeft dus bijna 9 weken geduurt... nou nog hopen dat ie helemaal goed is en verder geen gezeur meer heb... kep wel korting gekregen omdat het zo lang duurde dus dat is wel weer een plus voor tags....

gegroet maarten

@iro
5 december 2006, 15:35
Niet uitwerken op de winkels hé mannen. Ik check zelf altijd eerst wat er in stock is voor ik de bestelling doe, en dan laat ik de klant de keuze.

Sven

el loco
5 december 2006, 18:08
Deze levertijd valt nog alleszins mee, ik wacht nu al ruim 5(!) maanden op m`n nieuwe Jackson. Dat ding is vintage nog voordat er een noot op gespeeld is...

sickpunk
5 december 2006, 18:23
ik wacht ondertussen okal een maand op me fender... en verwachte levertijd is eind december... ach zie het zo: des te blijer ben je als je hem hebt ;)

Tho
5 december 2006, 18:58
eh.. ligt het niet gewoon aan de importeur?

Davidian
5 december 2006, 19:50
Nu we het toch over ltd's hebben. Is de ec400 zijn geld waard?

Gitaro
5 december 2006, 19:55
Als het nummer 400 of hoger is is een LTD zeker het geld waard. Daaronder zijn het goeie gitaren, maar naar mijn mening een beetje te duur voor wat je krijgt :)

Davidian
5 december 2006, 20:09
Dat vind ik dus ook 750 vind ik echt te veel.

RvB
5 december 2006, 20:27
Wat is er zo duur aan als je een topgitaar met mahony body, grover tuners, aktieve emg's enz...?

Ritch
5 december 2006, 20:33
Deze levertijd valt nog alleszins mee, ik wacht nu al ruim 5(!) maanden op m`n nieuwe Jackson. Dat ding is vintage nog voordat er een noot op gespeeld is...

Hahaha, ge-ni-ale uitspraak :D

Tho
5 december 2006, 20:59
Deze levertijd valt nog alleszins mee, ik wacht nu al ruim 5(!) maanden op m`n nieuwe Jackson. Dat ding is vintage nog voordat er een noot op gespeeld is...

Welke Jackson?

Danny Drug
5 december 2006, 21:26
Wat is er zo duur aan als je een topgitaar met mahony body, grover tuners, aktieve emg's enz...?


ik denk omdat het dan niet een 'echte' esp is...

casper innosence
5 december 2006, 21:31
eh.. ligt het niet gewoon aan de importeur?

Voorheen had ESP/LTD geen importeur in NL zitten, maar kwam het via de Duitse importeur dacht ik. Op de site van ESP stond toendertijd dat er wel een NL importeur was, maar via het bijstaande telefoon nummer heb ik ze nooit weten te bereiken.

hendrix2
5 december 2006, 22:33
Topic niet doorlezen maar:
Volgens mij kan de winkel er niet veel aan doen.
Heb zelf onlangs een mandoline bestelt bij een winkel, en het zou ook maar twee weken duren... Uiteindelijk heb ik de mandoline 4 maand later kunnen ophalen...
Geduld hebben is moeilijk, maar de ene keer heb je pech, de andere keer kan je bijvoorbeeld je gitaar super snel hebben...

Soulflyhigh
5 december 2006, 22:41
ik denk omdat het dan niet een 'echte' esp is...
Een echte ESP gaat voor meer dan twee keer 750 euri. Ik vind Ltd vooral de 400 series wel echt bank for buck. Bij welke fabrikant vind je dan meteen al EMG/seymours grover tuners etc.

ps Importeur is soundservice.de in Duitsland uiteraard

el loco
6 december 2006, 09:42
Welke Jackson?

De DKMG Dinky (de nieuwe met EMG 81/85 combi) en dan in de rode uitvoering.
http://www.jacksonguitars.com/products/search.php?partno=2910100522

Tho
6 december 2006, 10:05
De DKMG Dinky (de nieuwe met EMG 81/85 combi) en dan in de rode uitvoering.
http://www.jacksonguitars.com/products/search.php?partno=2910100522

Vet ding is dat! superstrats met archtop zijn vet

Danny Drug
6 december 2006, 10:36
och wat een vette gitaar... ik flikker er wel die floyd rose af en wil hem eigenlijk string-tru

el loco
6 december 2006, 10:54
och wat een vette gitaar... ik flikker er wel die floyd rose af en wil hem eigenlijk string-tru

dan neem je de DKMGT, iig met vaste brug, verder dezelfde specs!

http://www.jacksonguitars.com/products/search.php?partno=2910101590

Danny Drug
6 december 2006, 11:34
dan neem je de DKMGT, iig met vaste brug, verder dezelfde specs!

http://www.jacksonguitars.com/products/search.php?partno=2910101590


yep die ken ik.. ik vind het een bruut mooie gitaar maar heb er nu even geen centjes voor, helaas , zo als je kan zien aan me sig..

el loco
23 december 2006, 01:48
Nou, hij is binnen. Nog net voor de kerst. En ik moet zeggen: absoluut de moeite van het wachten waard. Ziet er vet uit, klinkt vet, speelt perfect. Een echte aanrader dit!

Kaïn
23 december 2006, 02:00
Nou, hij is binnen. Nog net voor de kerst. En ik moet zeggen: absoluut de moeite van het wachten waard. Ziet er vet uit, klinkt vet, speelt perfect. Een echte aanrader dit!
Fooootoooooo's :p