PDA

View Full Version : SODOM en Finntroll in de Melkweg tweede kerstdag



gerrekat
5 december 2006, 08:29
Niet echt een gunstige datum, maar en mooie gelegenheid om de familieverplichtingen te ontlopen en een van de grootste Europese thrash metal legendes aan het werk te zien. Tom Aneglripper is een icoon van de Duitse “Ruhrpott” scene waar ook bands als KREATOR en DESTRUCTION en iets minder bekend HOLY MOSES, PROTECTOR, VIOLENT FORCE uit voortgekomen zijn. Sinds 1982 bestaat de band al, en in tegenstlling tot veel soortgenoten hebben ze nooit opgegeven ook niet in de jaren 90 toen thrash metal in het verdomhoekje zat. De band heeft de laatste jaren een duidelijke opleving doorgemaakt met albums als “M-16” en “Sodom” en de waanzinnige carriereoverspannende dubbel DVD “Lords Of depravity part 1” waarvan het tweede deel volgend jaar uitkomt.

Tho
5 december 2006, 15:25
Vet! Vooral Sodom staat me wel aan. Fintroll schijnt live wel goed te zijn, de muziek vind ik verder niet je van het.
Lijkt me wel vet om daar heen te gaan!

BLOK182
5 december 2006, 17:36
FInntroll lijkt me lachen!

Vonk
5 december 2006, 18:04
Ik ben aanwezig met wat maten. Ik heb Finntroll al 3 keer gezien, de eerste keer in de Melkweg, toen Waldrock en toen nog eens. Na 3 keer was voor mij de lol er wel vanaf, maar ja, Sodom is er ook! Nooit Sodom gezien, maar het is wel een legendarische band die ik gezien moet hebben, net zoals Iron Maiden laatst in Den Bosch.

Overigens vind ik Sodom, Kreator en Destruction op dit moment de gaafste thrashbands.

Gitaro
5 december 2006, 19:02
Tja, ik wou dat ik kon. Al m'n maten hebben wat te doen op kerst (allemaal antichristelijke metalheads! lekker consistent he?) en het gaat nog een probleem worden met vervoer, denk ik zo. Jammer, want ik had Sodom graag gezien! En Finntroll is natuurlijk feest. Benieuwd hoe hun nieuwe krijsert is.

gerrekat
6 december 2006, 16:25
ben zelf niet zo'n finntroll fanaat, amar goed Sodom en Finntroll zijn goed bevriend geraakt op hun gezamenljike US tour, en ja Tom Angelripper maakt met zijn Onkel Tom project natuurlijk ook feestelijk zuipmuziek oftewel Duitse schlagers voorzien van een thrash metal jasje, dat past best wel bij de polka van Finntroll.

Ik heb Finntroll overigens 2 jaar terug op Tuska in Helsinki gezien, was wel vermakelijk. Overigens speelt Legion Of The Damned ook, leuke debuut CD uit maar eigenlijk natuurlijk gewoon een voortzetting van het bekende OCCULT.

Tho
6 december 2006, 17:36
Destruction zou ik graag willen zien..

Mauser
7 december 2006, 09:28
Finntroll is echt niks voor mij, maar Sodom is een van mijn favoriete thrash bands en die moet ik gewoon zien! Legion of the Damned gezie bij Destruction tijdje terug, en dat klonk ook niet verkeerd!

Malle Eppie
7 december 2006, 20:09
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

Toch niet op 2e Kerstdag?!?!?!?!?!?!?! Net die ene dag dat ik niet onder de verplichtingen uit kan.
En dan komt net SODOM in A'dam!!

Vindt Persecution Mania en Agent Orange echt té gekke albums! Echt jeugdsentiment voor mij!!!

Kan wel janken...........

Doe Önkel Tom de groeten.

gerrekat
9 december 2006, 10:33
Destruction zou ik graag willen zien..

hmm...ik ben meer een SODOM fan, maar ik mag DESTRUCTION ook wel graag horen, het oudere werk dan. In 2001 heb ik de hell comes to your twon tour twee keer gezien, SODOM, DESTRUCTION en KREATOR. datw as value for money!

Vonk
9 december 2006, 11:46
Ik heb Destruction ook gezien in Eindhoven laatst, machtig mooi. Ik ben alleen niet zo'n fan van alles wat ze hebben uitgebracht. Sodom levert daarentegen altijd kwaliteit. Eigenlijk net als Maiden.