PDA

View Full Version : Metal/Rock gitaarlessen gevraagd omgeving Geldrop (vlakbij E



Polletje
18 december 2002, 23:16
Ik heb nu al 6 jaar een gitaar (BC Rich) en speel soms veel en soms niet. Ik speel sinds kort in een POP-cover bandje (niet mijn stijl, maar dat maakt niet uit) en heb grote moeite met het luisteren naar ritme (ongelooflijk he) blijkt nu. Ik heb nu een aantal jaar een paar boeken doorgespit en loop ook steeds vast, het idee bekruipt mij dan ook dat ik weinig goede dingen opgepakt heb en dat ik zelfs een slechte basis heb gecreerd in de loop der tijd. Het liefst speel ik Metal (Metallica, oude Sepultura, Slayer, Mayhem), maar ook (hard)rock is leuk om te spelen. Helaas kom ik vaak niet ver met nummers van bovenstaande bands.

Lang verhaal kort makende:
Ik wil graag rhytm gitaar-lessen op Rock/Metal gebied, die een goed fundament geven voor mijn verdere verloop als gitarist. Ben altijd nog van plan om een bandje op te richten en dan moet ik me niet schamen voor mijn gitaar-spel (zoals nu wel het geval is).

thanx en mzzl.

Vito
20 december 2002, 10:00
Hey, ik kom ook uit geldrop en heb al enige ervaring met metal. Ikzelf speel meer progressieve metal ed. maar met metallica he ik het ook geleerd...ik wil je wel een paar lesjes geven om je een beetje te helpen...
Hoe oud ben je eiglek en wat is je naam ed. miss ken ik je wel

Groeten Jaap
Mail alles maar naar videfiets@hotmail.com