PDA

View Full Version : Jim Harley Stratocaster



Gitarezzo
4 december 2006, 21:25
Heej mensen,

Ik vraag me af of er mensen zijn die ervaring hebben met de Jim Harley strat (replica Fender strat). Ikzelf heb deze gitaar als leek zomaar gekocht (ja nogal dom ja) en vraag me dus af of er mensen zijn die over deze gitaar wat kunnen vertellen. Ik heb er totaal geen verstand van of een gitaar nou goed klinkt of fijn speelt aangezien ik nog niet lang gitaar speel. Om er als beginneling mee te beginnen vind ik er niks mis mee in ieder geval :satisfie:

greetz Wibe

Slevin
4 december 2006, 21:32
Oftie fijn speelt merk je vanzelf na een tijd, op het begin zal het nu en dan compleet kut zijn, maar dat komt gewoon omdat je het zelf nog niet kan. Later gaat het een stuk beter, en nog later ontwikkel je een voorkeur voor bepaalde gitaren naarmate je er op gespeeld heb, wat wel en niet lekker speelt.

Geluid heb ik ook geen verstand van :P

Gitarezzo
4 december 2006, 21:37
Oftie fijn speelt merk je vanzelf na een tijd, op het begin zal het nu en dan compleet kut zijn, maar dat komt gewoon omdat je het zelf nog niet kan. Later gaat het een stuk beter, en nog later ontwikkel je een voorkeur voor bepaalde gitaren naarmate je er op gespeeld heb, wat wel en niet lekker speelt.

Geluid heb ik ook geen verstand van :P

bedankt

jij hebt geen Jim Harley neem ik aan?:P

Slevin
4 december 2006, 22:16
hehe nee. Maar sowieso weet ik weinig van geluid af.

iwamoto
4 december 2006, 22:19
gelukkig komt dan iwa, die een vriend heeft die zo dom was een jim harley te kopen, nou, ze kunnen echt niet op tegen richwood of london city, echt naadje kwaliteit, zelfde fabriek als die "music all in" rommel etc. dus, gewoon richwood of london city, en GEEN stagg, dat is geen gitaar merk...;)

Slevin
4 december 2006, 22:28
wat breng je het toch charmant :P

Gitarezzo
5 december 2006, 17:29
got it iwa

Danny Drug
5 december 2006, 17:40
stagg en al die andere troep is heeeel goed om op te beginnne hoor

als je het leuk vind... gewoon na een jaar sparen ene mooie gitaar kopen

Vonk
5 december 2006, 17:44
Ik heb een Jim Harley Les Paul, al bijna 2 jaar, en hij belemmert mijn spelen echt niet. Tuurlijk is het goedkoop en zitten er kleine foutjes in, maar niets zit goed en comfortabel spel in de weg. Frets zijn goed. Hardware is goed, al heb ik er GFS Fat Pafs in gedaan, en dat is een redelijke vooruitgang.