PDA

View Full Version : shielden resultaat



jaspie
3 december 2006, 21:19
Ik heb dus mijn gitaar dit weekend geshield en nu vroeg ik me wat af, ik merk wel dat de ruis minder is geworden, maar het is er nog wel als ik voor men pc beelscherm zit of wat distortion aanzet. Is dit normaal of hoort de gitaar compleet stil te zijn?

Mvg,

Jasper

Gearjunkie
3 december 2006, 21:47
dit is normaal

vester86
3 december 2006, 22:03
en afhankelijk van je elementen,single coils ruisten/brommen meer dan hummies

Philippe
3 december 2006, 22:16
Als het je echt stoort zou je een setje EMG's kunnen aanschaffen. Singlecoil of humbucker. Ben je van alle ruis af. De meningen over de klank van de elementen zijn verdeeld, maar dat is natuurlijk een persoonlijke kwestie. De ene vind het niks, de andere geweldig.

jaspie
3 december 2006, 22:33
jaja de elementen zijn verder goed, maar had geen id wat ik er van mocht verwachten, dus ff checken of alles in orde is.

Ik heb trouwens texas special PU's.

AART
3 december 2006, 22:46
Als het je echt stoort zou je een setje EMG's kunnen aanschaffen. Singlecoil of humbucker. Ben je van alle ruis af. De meningen over de klank van de elementen zijn verdeeld, maar dat is natuurlijk een persoonlijke kwestie. De ene vind het niks, de andere geweldig.

EMG's ruisen ook als je ze op 30 cm van een crt scherm houdt hoor.

vasnd
3 december 2006, 23:22
EMG's ruisen ook als je ze op 30 cm van een crt scherm houdt hoor.


+1

ik heb verschillende gitaren met EMG's, geshield en ongeshield.

met de geshielde kan ik idd geen tl buizen meer ontvangen, maar voor een computer gaan zitten is nog steeds hoorbaar

jaspie
4 december 2006, 14:18
ik merkte ook indd dat ik geen last meer had van tl buizen, cker wel beter.

G.G.
4 december 2006, 14:26
Ik heb trouwens texas special PU's.

Opgefokte singlecoils dus. Die blijven altijd een beetje ruisen, doe je niets aan.