PDA

View Full Version : Verschil?



@lex
18 december 2002, 19:16
Ik speel nu op een H&K Tour Reverb met me ibanez rg. Ik vind de 2 kanalen goed klinken.
Maar als ik dan effe in de muziekzaak wat losse (distorsion/overdrive) pedaaltjes test, klinkt dat ook erg goed. Ik vraag me alleen af, of het geluid op mijn versterker ook zoveel vetter klinkt als ik er een pedaal op aansluit.
En hebbe jullie nog een idee om mijn h&k nog vetter te laten klinke?
:razz:

daron_kurt
18 december 2002, 20:40
het overdrive kanaal wat je op je H&K hebt zitten, vind ik persoonlijk al errug lekker. Ik speel zelf soms ook in de oefenruimte over een Tour Reverb, maar ik gebruik meestal mij Ibanez Tone-lok Smasbox. Klinkt naar mijn mening nog veel beter, lekker zwaar. Maar het is maar waar je van houdt. Ik zou zeggen, neem je amp en gitaar gewoon een keer meej naar de muziekwinkel, sluit alles aan en probeer zoveel mogelijk pedalen, trek er gewoon een middagje voor uit!

jorrit
22 december 2002, 15:01
t ligt er helemaal aan wat voor distortion je wilt...zwaar-licht..etc...
ow blijf ver weg van de ibanez smashbox dr zijn veel betere dist. te vinden..dit geld trouwens ook voor de metal zone..
groeten jorrit

maarten
22 december 2002, 15:37
en kap eens over die metal zone de zeiken :wink:hahaha

jorrit
23 december 2002, 22:07
hehe...was een leuke binnenkomer...check hoe hoog die post staat...:grin:

@lex
23 december 2002, 22:14
ja.. t gaat nu om de inhoud :razz:

Mitch
23 december 2002, 22:20
Inhoud ja, @lex: de wedervraag was: wat voor sound zoek je ??? :razz:

@lex
24 december 2002, 11:19
mm.. een lekkere rock distorsion.. lekker zwaar. Die distorsion van H&K (in mijn versterker dus) vind ik te scherp..

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: @lex op 2002-12-24 11:20 ]</font>

Shay
28 december 2002, 16:35
Een optie is;


treble terugdraaien bas omhoog en mid omhoog en je halselement gebruiken

jorrit
28 december 2002, 20:30
rock distortion....dan zou ik eens naar een rat gaan kijken....of misschien een turbo rat...