PDA

View Full Version : Sonic Youth



Joey Handsome
3 december 2006, 19:41
15 december Paard van Troje in Den Haag op een of ander festival waar ik de naam niet meer van weet. Mono uit Japan komt ook. Wordt een leuk avondje bier en rock.

Fuhgawz
5 december 2006, 16:03
Ghehe, toevallig zijn dat net ook de twee bands waarvoor ik het kaartje heb aangeschaft! ;) Ben al eeuwen fan van Sonic Youth maar heb ze helaas nog nooit live mogen bewonderen, dus dit wordt mijn kans! :D
Ohja, festival heet State-X New Forms en wordt op 15 en 16 december gehouden in het Paard van Troje in Den Haag.

balletje&biscuitje
5 december 2006, 17:18
Ghehe, toevallig zijn dat net ook de twee bands waarvoor ik het kaartje heb aangeschaft! ;) Ben al eeuwen fan van Sonic Youth maar heb ze helaas nog nooit live mogen bewonderen, dus dit wordt mijn kans! :D
Ohja, festival heet State-X New Forms en wordt op 15 en 16 december gehouden in het Paard van Troje in Den Haag.

Hier hetzelfde, heb er echt zin in...kan wel eens een legendarische dag worden!

Tupelo
5 december 2006, 17:27
Kolere, dat zou best weleens gaaf kunnen zijn ja.
Geloof alleen dat ik de 15e alweer dicht zit. :(

Fuhgawz
10 december 2006, 12:38
Fuck yeah!! Ik heb er al zin in!! :D:D:D

Joey Handsome
10 december 2006, 13:35
Anders ik wel, tralalalala...

Debaser
14 december 2006, 16:01
ik ga er ook heen, jammer dat hasselhoff tegelijk met SY speelt..
the sedanvault ga ik ook checken.

fullorder
16 december 2006, 12:18
ik ga er ook heen, jammer dat hasselhoff tegelijk met SY speelt..
the sedanvault ga ik ook checken.

Vond ik ook jammer, ik had ook graag SY gezien ;)
Maar ik hoop dat jij wel naar SY bent gaan kijken, want ons optreden was rampzalig :(
Ten eerste mochten we niet boven de 93 dB komen en dat is echt niet veel. De geluidsman moest dus bij de eerste noten van ons al ingrijpen :stop:
En ten tweede werkte onze apparatuur gisteren bepaald niet mee en werd het dus een gezellig improvisatie-spektakel. Wat op zich wel weer heel erg State-X-factor is ;)

Joey Handsome
16 december 2006, 14:23
Het was awesome. Sonic Youth had wat beter gekund, maar was niet slecht. Mono was echt fucking A!
Helaas was het publiek ruk en heb ik nog een klap mogen ontvangen en heb ik problemen met de security door die kneus gehad. Jammer, had niet gehoeven... Misschien later meer hierover in het dieptepunt topic.

Joey Handsome
16 december 2006, 18:44
Kijk jongens, twee foto's van SY en eentje van Mono, door mijn maat Pobept geschoten met zijn ultrahippe mobiele telefoon:

http://i96.photobucket.com/albums/l184/joeyhandsome/SP_A0155.jpg
http://i96.photobucket.com/albums/l184/joeyhandsome/SP_A0150.jpg
http://i96.photobucket.com/albums/l184/joeyhandsome/SP_A0147.jpg

Fuhgawz
17 december 2006, 09:34
Het was awesome. Sonic Youth had wat beter gekund, maar was niet slecht. Mono was echt fucking A!
Helaas was het publiek ruk en heb ik nog een klap mogen ontvangen en heb ik problemen met de security door die kneus gehad. Jammer, had niet gehoeven... Misschien later meer hierover in het dieptepunt topic.

tr00.. Mono was MINDBLOWING!! En idd jammer van het publiek dat of niet hun bakkes kon houden of steeds irritant stond te sissen.. Joekels! Maar klappen ontvangen tijdens concerten!? Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt!
Trouwens, volgens mij zag ik een dude met een Pobept t-shirt naast mij staan bij Mono, misschien jouw maat of verbeeld ik me nu dingen? Zogauw mijn homeboy Ralph zijn foto's online zet zal ik er hier ook een paar posten.

Joey Handsome
17 december 2006, 13:10
Ja dat klopt. Die gozer had een Pobept shirt aan. Grappig. Dan stond jij dus ook in de voorste linie.
Dat gekloot van het publiek bij Mono was echt heel irritant. D'r stonden ook echt gasten Japanse woorden tegen ze te schreeuwen. Arigato en meer van dat soort dingen. Echt op een denigrerende manier. Ik had best zin om een knuppel te pakken en wat gasten hun bek te gaan verbouwen.
Op een gegeven moment kwam er zo'n idioot aan die aan de Jazzmaster van die griet van Mono ging zitten kloten. Stemknoppen verdraaien en zo. Toen heeft die vriend van me die gitaar maar een zetje gegeven zodat ie er niet meer bij kon. Beetje jammer.
Maar ze waren wel fucking goed!

Fuhgawz
17 december 2006, 15:43
Yeah ik stond vooraan, iets naar de rechterkant. Vlak voor die gitarist met de Jazzmaster. Ik had het niet eens gezien dat iemand aan de knoppen van die gitaar aan het kloten was, maar wat een laffe actie! Waarom zulke mensen uberhaupt naar concerten komen snap ik eigenlijk niet.
Vond jij de setlist van Sonic Youth ook zo vreemd? Een stuk of 7 nummers van Rather Ripped, nog wat van Nurse, een paar heeele oude nummers zoals afsluiter (!?) Shaking Hell. Helemaal geen 'hits' gespeeld ofzo, en op Mote na (wat toevallig wel een van mijn favoriete nummers is) niks van Daydream Nation / Sister / Goo / Dirty, terwijl dat toch de succesperiode was geloof ik. Achjah.. Het was evengoed vet. 8-)

armageddon
17 december 2006, 16:47
Ja dat klopt. Die gozer had een Pobept shirt aan. Grappig. Dan stond jij dus ook in de voorste linie.
Dat gekloot van het publiek bij Mono was echt heel irritant. D'r stonden ook echt gasten Japanse woorden tegen ze te schreeuwen. Arigato en meer van dat soort dingen. Echt op een denigrerende manier. Ik had best zin om een knuppel te pakken en wat gasten hun bek te gaan verbouwen.
Op een gegeven moment kwam er zo'n idioot aan die aan de Jazzmaster van die griet van Mono ging zitten kloten. Stemknoppen verdraaien en zo. Toen heeft die vriend van me die gitaar maar een zetje gegeven zodat ie er niet meer bij kon. Beetje jammer.
Maar ze waren wel fucking goed!

Ok..what the fuck is dat voor een publiek??? Met de tengels aan de gitaren van artiesten komen, sissen en schelden....die komen dus ook nooit meer in PvT.

Joey Handsome
17 december 2006, 19:22
Yeah ik stond vooraan, iets naar de rechterkant. Vlak voor die gitarist met de Jazzmaster. Ik had het niet eens gezien dat iemand aan de knoppen van die gitaar aan het kloten was, maar wat een laffe actie! Waarom zulke mensen uberhaupt naar concerten komen snap ik eigenlijk niet.
Vond jij de setlist van Sonic Youth ook zo vreemd? Een stuk of 7 nummers van Rather Ripped, nog wat van Nurse, een paar heeele oude nummers zoals afsluiter (!?) Shaking Hell. Helemaal geen 'hits' gespeeld ofzo, en op Mote na (wat toevallig wel een van mijn favoriete nummers is) niks van Daydream Nation / Sister / Goo / Dirty, terwijl dat toch de succesperiode was geloof ik. Achjah.. Het was evengoed vet. 8-)

Ja, die setlist was zeker een beetje maf. Mote is ook een van mijn favorieten. Ik vond het ook jammer dat ze geen Schizofrenia speelden. Zowieso hadden ze flink wat van Sister mogen spelen. Ik vond het wel een goed optreden, maar niet echt uitmuntend. Toen ik ze twee jaar terug in Paradiso zag waren ze echt een stuk beter. Wilder ook. Toen hadden ze echt een steengoede setlist. Ik houd zelf ook meer van hun oude nummers. Die nieuwe platen van ze laten me een beetje koud. Ik zat laast nog Murray Street te luisteren, maar het deed me niet zo veel. De pit is er een beetje uit.

Debaser
17 december 2006, 21:25
ik ben na sy naar huis gegaan,

iedereen met wie ik ging zou ond 2.00 naar huis gaan en dan zou ik als enige moeten blijven tot 5.00

had ik geen zin in,
dus ben m gepeerd

had t echt gehad, kon bij SY geen ene flikker zien.
en daar voor had die cuircuit bender in de hal me al koppijn gegeven, zelfs hij had meer dan 93dB of zo voelde het... deed echt pijn aan mijn hoofd.

Debaser
18 december 2006, 21:38
Ik luister eigenlijk niet zoveel Sonic Youth (weet zelf eigenlijk niet waarom, ik ben gewoon te lui om wat aan te schaffen ;)), maar ik vind Kim Gordon ZO vet.

:cheerup:

is zij niet getrouwd met flash ??

http://www.cinematical.com/images/2005/09/gordon.jpg