PDA

View Full Version : Oh, kom maar 's kijken, wat ik....



hassent
3 december 2006, 10:23
Wat een verassing! Gisterenavond is Sinterklaas toch nog even langs geweest. En nee, Sint was ook papa niet vergeten. Dit vond papa bij de openhaard.
http://home.tiscali.nl/hassent/Fotos%20gitaar/bovenfrees1.jpg



http://home.tiscali.nl/hassent/Fotos%20gitaar/bovenfrees2.jpg

Mooie, semi-professionele (nouja, bijna dan) bovenfrees, met standaard een 6,3mm spantang (hiep hiep hoera, geen gekloot meer met pasbussen), diepte instelling op 0,1mm/stap en LED verlichting naast de freeskop. Daarnaast een setje raspen, 2 verschillende schuurplanken en een paar fatsoenlijke stofmaskers met uitblaas ventiel, dan slaat m'n stofbril ook niet meer aan.

En dit allemaal zonder dat ik er iets vanaf wist!!:cheerup: Fijne vriendin heb ik toch (en ik blijf maar volhouden dat ik niet wil trouwen, wat zouden jullie doen?).
Komende zaterdag is deze jongen weer bij de AFH te vinden om wat mooie stukjes hout voor z'n twee Tele projecten te zoeken.

Ik ben weer helemaal blij!!

Van m'n 'oude, goedkope' bovenfrees ga ik een freestafeltje en een vakbak maken (zoals G.G.).

ernieman
3 december 2006, 11:02
zo, zo. De Sint is weer gul geweest.

Maareuh, wat is daar zo bijna-semi-prof. aan die frees? Lijkt me heel profesioneel zo te zien.

Kben benieuwd wat de Sint mij brengt...

hassent
3 december 2006, 11:16
Nou ja, blauwe Bosch is echt professioneel, maar voor een beunhaas als ik is die ruim professioneel genoeg!

Enra
3 december 2006, 11:42
Onmiddelijk trouwen, misschien krijg je dan een lintzaag of een paar kinderen!!!

Mooie freesmachine trouwens!!

hassent
3 december 2006, 11:45
Een zoontje heb ik al, dus ik ga voor de lintzaag :seriousf:

Van Dattum
3 december 2006, 12:03
Mooie frees! Ik heb zelf de 1100 van Bosch, werkt als een trein! Daar ga je een hoop plezier van hebben.

Gr Edwin

Arjo
3 december 2006, 13:41
Fijne vriendin heb toch (en ik blijf maar volhouden dat ik niet wil trouwen, wat zouden jullie doen?).


Heb ik ook 7 jaar geroepen maar inmiddels toch 2 maanden geleden getrouwd :D

Maar verder mooi spul hoor, ga je veel plezier van hebben. Zou sint dit jaar ook bij mij komen :???:

Arjo

robostrat
3 december 2006, 13:50
Goh, die sinterklaas schijnt er wel verstand van te hebben.... ;)


beter ergens mee verlegen als om verlegen :D :D

hassent
4 december 2006, 17:04
Ja, ik weet ook niet waar de Sint die wijsheid vandaan heeft, maar dat mag de pret niet drukken! Misschien moet ik volgend jaar maar eens iets over een lintzaag laten vallen. Wie weet heeft ie nog zoiets in Spanje staan...:seriousf:

kiem
5 december 2006, 00:26
toemaar, die sinterklaas, zou de sint ok talent weggeven of niet??:???:

hassent
5 december 2006, 06:48
Nee, daar vraag ik ook al jaren om, maar het zit er telkens niet in....:sneaky: