PDA

View Full Version : halloooo



Jognt
3 december 2006, 01:04
Nou, ik zal me dan maar even voorstellen.

Ik ben Jasper, 20 jaar oud, bijnaam Jognt, en zit nou al redelijk lang -=Jeroen=- zn dingen te lezen over muziektheorie. Duurt even om t door te hebben, maar is echt handig om te snappen WAAROM dingen goed klinken.

Nou dacht ik van, er is hier veel te leren, en als ik ff registreer, kan ik ook af en toe wat vragen :P

Maargoed, ik speel nu 1 jaar en ongeveer 9 maanden gitaar, en bezit een Richwood RD-12 en een Squier Telecaster Dlx. op een Fender Frontman 15G (met een Boss DS-1 ertussen)..
Uhm, m'n muziekstijl valt onder 2 categorien denk ik..
Elektrisch: Metallica en Ozzy Osbourne dingen :)
Akoustisch: Zelfde als bovenstaant, maar meer voor van die leuke pingel dingetjes.. voornamelijk leuk om in goed gezelschap de sfeer hoog te houden :)
Ohja, in mn iets-meer-dan-1-jaar-in-gitaar-spelen, heb ik alles mezelf aangeleerd, dus alvast mn excuus mocht ik wat vragen dat iemand bij les #1 al leert :P

Jah.. ik ben hier dus om te leren en lol te hebben (binnen bepaalde perken uiteraard :P)

Hallo ^^

Trocar
3 december 2006, 01:20
Hey hallo! Welkom en veel plezier hier!

Fenndangoband
7 december 2006, 11:17
Ik speel al 8 jaar gitaar en iets bijleren doe ik iedere dag, ben ook autodidact, en waarschijnlijk stel ik ook nog vragen waarvan een ander schurft op z'n balzak krijgt :p . Sinds ik hier forumer ben heb ik al veel geleerd... vooral qua gear. Dus... welkom, veel plezier en vergeet niet... domme vragen bestaan (bijna) niet.