PDA

View Full Version : Stand om cabinet op te plaatsen



tomazz
2 december 2006, 20:59
Hoi

in afwachting op m'n nieuwe cab (1 x 12) die ik besteld heb ben ik eigenlijk op zoek naar iets om hem op te zetten.
Nu heb ik al zo'n stands gezien om combo's op te plaatsen maar die zijn allemaal schuin en kdenk niet dat dat echt praktisch is als je je head er op plaats.
Wie heeft info of nuttige links naar zo'n dingen.
Alvast bedankt

Realeigo
2 december 2006, 21:46
zorgen dat de "rugsteun" van de standaard ook de top tegenhoudt? of de top er gewoon onder op de grond neerzetten.

tomazz
2 december 2006, 22:18
das een optie ga dat eens bekijken kheb zo'n spul nog niet in t'echt gezien daarmee, eronder is geen optie tis eigenlijk omdat als er gepoetst moet worden dat makkelijker is voor m'n vriendin.En ook wel omdat ik tgeluid beter vind als de amp wat hoger staat.

Rude Perception
2 december 2006, 23:40
En ook wel omdat ik tgeluid beter vind als de amp wat hoger staat.

Uhm, de amp zelf maakt toch geen geluid... De cab maakt het geluid, die hoger komt te staan doordat je de top eronder zet. Of lees ik nu zelf verkeerd?

tomazz
2 december 2006, 23:58
ok ja mis typt foutje

sjoerd5
3 december 2006, 08:58
Ik zet deze toch maar in versterkers (vanaf '83)

Dude
3 december 2006, 11:45
zorgen dat de "rugsteun" van de standaard ook de top tegenhoudt? of de top er gewoon onder op de grond neerzetten.


Mijn ervaring is dat je je top zo ver weg en beschermd mogenlijk neer moet zeggen, in een kroegje op de grond = niet slim, op een groot podium op de grond... mwah.. ook niet zo handig, op je slaapkamer zie ik het probleem niet zo,


je moest eens weten hoe smerig spullen thuiskomen na een avondje kroegje, dr zit echt bier op plaatsen waar je je afvraagt hoe het dr komt.

Punt
3 december 2006, 11:59
das een optie ga dat eens bekijken kheb zo'n spul nog niet in t'echt gezien daarmee, eronder is geen optie tis eigenlijk omdat als er gepoetst moet worden dat makkelijker is voor m'n vriendin.En ook wel omdat ik tgeluid beter vind als de amp wat hoger staat.

Wow jij hebt nog zo'n vriendin die poetst!!!!

tomazz
3 december 2006, 13:30
cool he je zou eens moeten weten wat ze nog al doet...