PDA

View Full Version : GitaristE zoekt bandleden in omgeving Amersfoort



snowy
2 december 2006, 14:01
Hallo iedereen,
Zijn er nog meer peoples in amersfoort die graag in een band willen spelen. Ikzelf speel 4 jaar gitaar en ik speel het liefst rock/hardrock.
Voor meer info mail me!

Groetjes,
Snowy

Tho
2 december 2006, 16:53
Ik geef je heel weinig kans. wat muzikanten betreft heeft heel amersfoort al iemand gevonden. Alleen beginnende muzikanten willen nog wel eens wat beginnen, maar dat is onder jou niveau denk ik.. heel veel succes!

snowy
2 december 2006, 17:25
thanx tho is het zo slecht (of juist goed) gesteld met de muzikanten in amersfoort?

Tho
3 december 2006, 17:19
thanx tho is het zo slecht (of juist goed) gesteld met de muzikanten in amersfoort?

Absoluut, en ik kan het weten. Ik heb zeker een jaar gezocht naar iemand die een bandje wou beginnen. En zelfs nu zijn we pas met z'n 3en (ik gitaar, nog een gitaar en een bass) De drummer hebben we waarschijnlijk ook al :) maar het is echt vreselijk moeilijk.
Maar als je zin hebt om een keer te jammen moet je maar ff PMen!

snowy
3 december 2006, 18:48
Hey Tho, dat zou echt cool zijn om us een xtje te komen jammen.
Als je iemand weet die interesse heeft om in een band te gaan spelen please laat met dat weten okey. thx man.

Greetz,
Snowy

Tho
3 december 2006, 19:00
Zal ik zeker doen! je weet me te vinden.

Arjo
12 december 2006, 15:51
Tis idd niet makkelijk om in de omgeving Amersfoort beschikbare muzikanten te vinden (kom zelf uit kipcity).
Ikzelf ben met m'n maatje bezig om onze hardcore band weer op poten te zetten, als het je wat lijkt we zoeken nog een 2e gitarist (en drummer).

Als het je interesse hebt hoor ik het wel, anders iig suc6 met de zoektocht.

Arjo

Ash ketchum
12 december 2006, 17:34
@ arjo, wat voor muziek maak je? Hardcore!??!!?

Arjo
12 december 2006, 17:38
Hey een mede barnevelder!!! hahaha

Maar ja we maken hardcore (in de breedste zin), althans nu maken we nog weinig :D eerst de band weer een beetje compleet.


Arjo