PDA

View Full Version : Hallo



snowy
2 december 2006, 10:35
Hallo iedereen, ik zal me even voorstellen.
Mijn nickname is snowy maar mijn echte naam is klaske.
Ik ben 26 jaar en ik kom uit Amersfoort.
Ik speel nu 4 jaar elek. gitaar en mijn hobby is om lekker veel noise te maken.

Groetjes,
Snowy

Romani
2 december 2006, 10:49
Hallo iedereen, ik zal me even voorstellen.
Mijn nickname is snowy maar mijn echte naam is klaske.
Ik ben 26 jaar en ik kom uit Amersfoort.
Ik speel nu 4 jaar elek. gitaar en mijn hobby is om lekker veel noise te maken.

Groetjes,
Snowy

Weer een meid :D
Gezellig :)

Tho
2 december 2006, 11:14
Ah, meer Amersfoort op het forum :D welkom!

snowy
2 december 2006, 11:39
Thanx, voor de warme welkom

Tho
2 december 2006, 13:15
Wat is je gear? en waar in amersfoort woon je? Wel eens in de popschool te vinden?

snowy
2 december 2006, 13:39
Nee ik ben niet in de popschool te vinden want ik heb geen flauw idee dat er zoiets bestond in Amersfoort. Ik woon er nog maar anderhalf jaar! Ik kom officieel uit Friesland (helaas) Ik speel zelf op een Epiphone Les Paul, mijn versterkertje stelt praktish weinig voor! (ben trouwens op zoek naar een nieuwe) Maar ja however....vertel us wat meer over die popschool please!

Groetjes

nielsduursma
2 december 2006, 13:45
pffffff balen...
dacht ik effe dat de enige echte snowy white zich had aangemeld :sneaky:

maar ook welkom natuurlijk!! :hippie: :jam:

Tho
2 december 2006, 13:52
Nee ik ben niet in de popschool te vinden want ik heb geen flauw idee dat er zoiets bestond in Amersfoort. Ik woon er nog maar anderhalf jaar! Ik kom officieel uit Friesland (helaas) Ik speel zelf op een Epiphone Les Paul, mijn versterkertje stelt praktish weinig voor! (ben trouwens op zoek naar een nieuwe) Maar ja however....vertel us wat meer over die popschool please!

Groetjes

In principe is het gewoon een muziekschool, maar dan geen klassieke. Er zitten 6 oefenruimtes waar je maar 20 euro betaald voor 4 uur lang spelen, en de wachtlijsten voor lessen zijn belachelijk lang. Zeker voor ons 'volwassenen'. Het is gevestigd in bedrijventerrein de Isselt, naast het soesterkwartier. Amersfoort zuid-west.

snowy
2 december 2006, 13:58
Okeey weet ik dat ook weer even over die muziekschool, is niet duur trouwens die oefenruimtes, zal wel een giga wachtlijst zijn hehe. Ennuh nee ik ben niet Snowy white (or whatever his name is) sorry!

Groetjes

Pat Real Hate
2 december 2006, 15:51
Hallo ik ben Patrick en ben hier vandaag voor het eerst!
Ben helemaal gek van Ibanez gitaren en heb er zelf 4.
Ik speel in een hardcore band genaamd Real Hate. :gitarist:

Tho
2 december 2006, 15:59
Hallo ik ben Patrick en ben hier vandaag voor het eerst!
Ben helemaal gek van Ibanez gitaren en heb er zelf 4.
Ik speel in een hardcore band genaamd Real Hate. :gitarist:

Okey! dat is vet cool en zo, maar je mag best je eigen topic maken hoor :cooler:

Pat Real Hate
2 december 2006, 16:06
Okey! dat is vet cool en zo, maar je mag best je eigen topic maken hoor :cooler:

What the fuck...moet je daar een eigen topic voor aanmaken....oke dan wist ik veel!!!!!!!!! :cooler: