PDA

View Full Version : Goed nieuws voor de DIY-ers!



Speeddemon
1 december 2006, 20:36
Conrad (www.conrad.nl) hanteert GEEN VERZENDKOSTEN meer! (bij bestellingen vanaf 20 euro).

Bij een klein aantal behuizingen o.i.d. hakte die 6,95 euro er nog altijd wel in, maar dit is een erg positieve ontwikkeling!

Dus sla je slag zou ik zeggen. :satisfie:

Vonk
1 december 2006, 21:34
Maar moet je ook niet met "iDeal" betalen, wat dat dan ook is?

Is dat gewoon betalen met telebankieren?

boss
1 december 2006, 22:09
Inderdaad, je moet dan betalen via ideal.
Maar dat is geen enkel bezwaar vindt ik, sterker nog, het is eigenlijk gewoon een doorlink manier naar internetbankieren.
Zie hier voor meer info: http://www.ideal.nl/

hadv
1 december 2006, 23:56
& iDeal hoef je niet eens aan te vragen als je via de Postbank internetbankiert

het werd tijd dat Conrad eens wat minder mallotige eisen stelt
nu de prijzen nog omlaag, want voor een fors aantal onderdelen dat ik redelijk vaak koop kan ik nog steeds elders goedkoper terecht (maar die hebben dan weer een veel kleiner assortiment)

boss
2 december 2006, 01:04
& iDeal hoef je niet eens aan te vragen als je via de Postbank internetbankiertDat zelfde geldt ook voor de Rabobank kan ik bevestigen.

Vonk
2 december 2006, 10:29
Ja ik heb het systeem net bekeken. Echt supermakkelijk en je hoeft je nergens voor in te schrijven, waar ik dus bang voor was. Bedankt voor de info.

AART
2 december 2006, 11:43
IDEAL heet niet voor niets ideaal. Dat is het ook.

Hmm, werd idd tijd, conrad rules als het om aanbod gaat, damn, die lui hebben veel.

Vonk
2 december 2006, 11:45
Makkelijk klinkende namen maken niet altijd hun naam waar ;)

Weten jullie ook of ze versterkertransformatoren hebben? Ik zie er wel een rits staan maar dat is meer 230V in 2x12V uit o.i.d. Met Hammonds ofzo ben ik al tevreden.

Negative K3 fan
2 december 2006, 14:31
ik heb 1 keer betaald met ideal en ben toen vies opgelicht... (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=81205&highlight=winkelwijs)

ik weet dat ideal eigenlijk helemaal niets met dat kutbedroijf van een winkelwijs te maken heeft, maar toch denk ik nu nog wel 3 keer na voordat ik weer zomaar geld overmaak. gelukkig is conrad een bedrijf met goede reputatie, toen ze nog in boekelo zaten ben ik er een paar keer geweest.

bert k
3 december 2006, 19:57
Je zegt het gelukkig zelf al. Ideal is gewoon de betaalwijze. Dat helpt niet tegen oplichters.