PDA

View Full Version : epoutt



menire
1 december 2006, 16:52
http://www.youtube.com/watch?v=gggGeQgQEYo Expirimentele Psychedelische Out-of-tune-tripper Geschevendoor Drikus gespeelt door the menires : Robert, drums Steef, Gitaar1 Drikus, gitaar2 Frank, Bas

Tho
2 december 2006, 17:55
ik vind het vreselijk klinken, en hoort deze niet in sounds?

Fenndangoband
5 december 2006, 18:42
Heb goed gelachen... ik neem aan dat jullie veel lol hadden met het maken van clip en tja... nummer. Drummer vond ik waanzinnig!!! Muzikaal zal er nog veel aan moeten gebeuren maar "the fuck you attitude" is er al. Dus toch al goed op weg.

ledzeppelin
9 december 2006, 10:54
kunnen we niet een expirimentele riffcontest houden om te zien wie deze heren kan overtreffen :)

alter 19
10 december 2006, 13:49
ongeinspireerde bagger 8-) weten zeker niet wat psychedelisch inhoudt...

Azrael
10 december 2006, 14:02
Ik vind de drummer ook helemaal geweldig! Wat een supplese! Wat een energie! En die fills dan! FANTASTISCH!






oftewel.....jezus wat een tering herrie. Ga lekker alleemaal wat anders doen want voor dit soort dingen heb ik geen hoop :D

Swan
11 december 2006, 16:14
t is niet experimenteel en ook niet psychedelisch, gewoon simpele slecht gespeelde troep.

OJJVZ
12 december 2006, 19:40
laat ik t even subtiel proberen te brengen

Niet mijn soort muziek :P

peppie
13 december 2006, 17:48
:O

tering :P

zijn jullie allemaal doof ofzo
Als ik op de plee zit te scheiten klinkt t nog beter...... :chicken:

Azrael
13 december 2006, 17:51
:O

tering :P

zijn jullie allemaal doof ofzo
Als ik op de plee zit te scheiten klinkt t nog beter...... :chicken:

Opnemen zou ik zeggen! Het is immers een contest!

Mike2012
14 december 2006, 08:25
damn! dit is me 2e post,ik kraak niet graag mensen af,maar dit was teoch wel erg slecht!
respect dat je et op youtube durft te zetten...
als je met 3en nog niet eens gelijk gestemd staat,laat staan dat je dan iets moois kan spelen...

drobberegt
14 december 2006, 22:34
mijn broertje is 8 en hij speelt beter, maar een compliment: ik heb nog nooit iemand meegemaakt die dit durfde te publiceren. moet je wel lef hebben.

CowGuitar
16 december 2006, 12:34
Nou, als ze het wat beter timen allemaal en bij die noten die echt uit de toonsoort zitten een beetje benden valt er best wat van te maken denk ik :p.
Maar hier zal ik niet vaker naar luisteren.

Azrael
16 december 2006, 19:29
Nou, als ze het wat beter timen allemaal en bij die noten die echt uit de toonsoort zitten een beetje benden valt er best wat van te maken denk ik :p.
Maar hier zal ik niet vaker naar luisteren.

Beter timen , juiste toonsoort , leren benden.........goh.......kunnen ze niet beter een ander instrument spelen?

peppie
18 december 2006, 16:30
Nou, als ze het wat beter timen allemaal en bij die noten die echt uit de toonsoort zitten een beetje benden valt er best wat van te maken denk ik :p.
Maar hier zal ik niet vaker naar luisteren.


:O
Jij bent een geboren optimist:P

zoldergitarist
20 december 2006, 20:27
Allemaal broers, alleen de drummer is van de melkboer volgens mij? ha ha

guitarchris
4 januari 2007, 17:56
Het wekt in ieder geval wel emotie op dus in die zin CHAPO.... maar verder een diepe zucht... een hele diepe

bas bus
21 januari 2007, 17:18
hi, ik dacht ik post ff een bass riff.
http://www.youtube.com/watch?v=SUtNTcni5aw
Van de originele Livin'Blues zitten alleen de drummer en zanger er nog in, maar de rest van de band kan behoorlijk wedijveren met wat er oorspronkelijk in speelde!
:B

erstas
8 februari 2007, 07:14
Toch effe wat positiefs. Ze zijn nog jong en nog maar net met een bandje gestart denk (hoop) ik.
Ze hebben er op de 1ste plaats veel plezier in en dat is toch nog het belangrijkste. Ik weet nog toen wij begonnen in onze garage met gitaar,bas, zang en 2 emmers want een drumstel hadden we niet, en geloof me.... het klonk echt nergens naar! Uiteindelijk is dat toch ook goed gekomen (voor zover mogelijk).
Ik hoop dat die gasten volgend jaar ofzo nog eens wat posten dan zal het toch al anders klinken denk ik.

Groeten,

Erwin

jorisvd
20 februari 2007, 18:08
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Azrael
20 februari 2007, 18:12
Toch effe wat positiefs. Ze zijn nog jong en nog maar net met een bandje gestart denk (hoop) ik.
Ze hebben er op de 1ste plaats veel plezier in en dat is toch nog het belangrijkste. Ik weet nog toen wij begonnen in onze garage met gitaar,bas, zang en 2 emmers want een drumstel hadden we niet, en geloof me.... het klonk echt nergens naar! Uiteindelijk is dat toch ook goed gekomen (voor zover mogelijk).
Ik hoop dat die gasten volgend jaar ofzo nog eens wat posten dan zal het toch al anders klinken denk ik.

Groeten,

Erwin

Nee , uit een diep dal als dit komt niemand meer goed terecht! :cheerup:

:seriousf:

repelsteeltje
7 maart 2007, 11:41
wow lef expermenteel uh.....flex man.
Oja effe stemmen enne een hele boel punk bands zijn in de jaren 70 zo begonnen ik had effe en flasch back naar de sexpistols ha,ha,ha ik hou hier wel van al is het niet mijn stijl ik vindt het in elk geval gedurfd en gezien het aantal reacties heeft het zelf een X factor stuur is een demo naar henk jan smits.
Veel oefenen en vooral stemmen :rockon:

Thundermane
27 maart 2007, 22:02
Als jullie meer in de maat speelden was het waarschijnlijk "best aardig"

joris
1 april 2007, 18:22
erg goede muziek!