PDA

View Full Version : Band zoekt ervaren gitarist (A'dam)



catelijne
1 december 2006, 14:51
Band rond singer/songwriter(v) met veel eigen werk en hoog productienieveau zoekt ervaren gitarist(e) (27-40) die snel nieuw werk oppikt en daarbij gemakkelijk gitaararrangementen maakt/inpast. Ons streven is om regelmatig te repeteren (min. 1x per 2 weken) en toe te werken naar optredens. We repeteren in Amsterdam. Huidige samenstelling: piano/zang(v), drums(m), bas(m).

Tristan
1 december 2006, 15:54
Ik heb wel interesse, misschien kan je me een paar songs mailen op shycop@gmail.com?

jupvantveld
25 december 2006, 17:02
Dag Catelijne,
Ben gitarist, Amsterdammer, heb de nodige ervaring met diverse bands in verschillende stijlen. De laatste drie jaar niet meer in een band gespeeld, want druk met teveel andere dingen. Nu sta ik weer te popelen om met mensen samen te spelen. Ben benieuwd of er een klik kan zijn met jullie, ontvang graag wat meer info.
groet!
jup van 't veld
jupvantveld@planet.nl


Band rond singer/songwriter(v) met veel eigen werk en hoog productienieveau zoekt ervaren gitarist(e) (27-40) die snel nieuw werk oppikt en daarbij gemakkelijk gitaararrangementen maakt/inpast. Ons streven is om regelmatig te repeteren (min. 1x per 2 weken) en toe te werken naar optredens. We repeteren in Amsterdam. Huidige samenstelling: piano/zang(v), drums(m), bas(m).