PDA

View Full Version : Nou, dat noem ik nou kl#$e...



Mattia
1 december 2006, 09:13
Ik heb nu mooi 5 weken vrij. M'n werkbank is op z'n plaats, nog 2-3 dagen en alles zou ongeveer gereed zijn voor wat serieus biuwwerk (planning was: 1 akoestische afbouwe, strat+tele lakken/assembly, nog 2 electrische en 2 akoestische gitaren beginnen..)

Maargoed, dan fiets je, op je racefiets, verlicht, witte zeiljas, reflectoren op fiets, mooi rechts, tussen Amsterdam en Haarlem, lekker windje in de rug, rap tempo, haalt er een of andere niet goed voor zich uitkijkende brommer een tegenliggende fiets in, knalt tegen je linker voorarm, beide botten door, je vliegt een sloot in, en 4 dagen later, na operatie, 2 titanium platen, ben ik weer thuis, echter met maar een werkende arm, zo de komende maanden. En dan is het even flink balen.

Moest 't even kwijt. Zal ook wat stiller zijn, omdat eenhandig typen irritant is.

Mithrandir
1 december 2006, 09:16
Holy-shit :sneaky: Dat is zwaar klote jongen, sterkte ermee!

zonniewiw
1 december 2006, 09:16
Ik heb nu mooi 5 weken vrij. M'n werkbank is op z'n plaats, nog 2-3 dagen en alles zou ongeveer gereed zijn voor wat serieus biuwwerk (planning was: 1 akoestische afbouwe, strat+tele lakken/assembly, nog 2 electrische en 2 akoestische gitaren beginnen..)

Maargoed, dan fiets je, op je racefiets, verlicht, witte zeiljas, reflectoren op fiets, mooi rechts, tussen Amsterdam en Haarlem, lekker windje in de rug, rap tempo, haalt er een of andere niet goed voor zich uitkijkende brommer een tegenliggende fiets in, knalt tegen je linker voorarm, beide botten door, je vliegt een sloot in, en 4 dagen later, na operatie, 2 titanium platen, ben ik weer thuis, echter met maar een werkende arm, zo de komende maanden. En dan is het even flink balen.

Moest 't even kwijt. Zal ook wat stiller zijn, omdat eenhandig typen irritant is.


Wow man das idd balen

In alle geval sterkte in het herstelprocess

ps nu heb je wel tijd om te bedenken wat je na die dingen allemaal nog gaat bouwen

Kim Wilson
1 december 2006, 09:18
Pfff, nee, dan zit het je wel heel erg niet mee. :(

Sterkte, kerel!

sickpunk
1 december 2006, 09:21
what the fuck! die gozer heeft je of bruut hard of bruut ongelukkig geraakt man... sterkte! weet precies wat je door maakt! alleen heb ik het geluk dat ik altijd alleen mezelf de schuld kan geven!

ow en zal ik het nog leuker maken voor je... alvast succes met revalideren! of krijg je gewoon 6-8 weken gips en daarna laten ze de platen erin voor de extra stevigheid, dan gaat revalideren kut zijn, maar valt het nog wel mee... na 6 weken zit nog niet alles vast gerot, maar als je dat verdubbeld... woei feest!

maar sterkte man!

Enra
1 december 2006, 09:23
Sneu Mattia, heel sneu. Ik wens je veel sterkte en beterschap toe!!!

oknarb180
1 december 2006, 09:51
Hey Mattia,

Heel veel beterschap en een voorspoedig herstel toegewenst!!!!
Ik hoop dat we met z'n allen mooie en interesante bouwsels voor je kunnen posten!

m.vr.gr.

Branko

PS.
Ik weet niet wanneer het gebeurd is, maar ik vond het de laatste tijd nogal rustig van jouw kant uit.

Arjo
1 december 2006, 10:11
Damn man dan zit het je idd niet mee.

Sterkte met je herstel.

Arjo

Mattia
1 december 2006, 10:16
what the fuck! die gozer heeft je of bruut hard of bruut ongelukkig geraakt man... sterkte! weet precies wat je door maakt! alleen heb ik het geluk dat ik altijd alleen mezelf de schuld kan geven!

ow en zal ik het nog leuker maken voor je... alvast succes met revalideren! of krijg je gewoon 6-8 weken gips en daarna laten ze de platen erin voor de extra stevigheid, dan gaat revalideren kut zijn, maar valt het nog wel mee... na 6 weken zit nog niet alles vast gerot, maar als je dat verdubbeld... woei feest!

maar sterkte man!

Platen blijven er gewoon inzitten, volgende week controlefoto, hechtingen eruit, nieuw gips, na 5-6 weken mag het gips eraf en kan ik voorzichtig mobiliseren. Leuk is anders, maar het komt allemaal wel goed...

DarknessAwaits
1 december 2006, 10:50
Dat is zeker flink balen Mattia... Heeft die gozer van de brommer ook nog iets opgelopen?

In ieder geval een spoedig herstel gewenst!

Harry
1 december 2006, 11:02
zwaar klote, ik hoop dat je snel weer de oude bent.

Van Dattum
1 december 2006, 11:06
Fuk man.....
Ik maak het zelf ook vaak mee tijdens de training (ik ben amateurwielrenner) dat zo'n eikel op een brommer gewoon op mijn weghelft komt aansjezen, om nog maar niet te spreken over de schooljeugd met 4en naast elkaar. Ik heb al wat hachelijke momenten meegemaakt....

Veel sterkte en spoedig herstel toegewenst!

robostrat
1 december 2006, 11:28
mmmmm, nou dat zuigt wel man !!!

van deze zijde in iedergeval van harte beterschap!!!

wellicht kan je een workshop organiseren in je nieuwe werkplaats :D :D

sterkte .....

Nickname
1 december 2006, 11:33
Pff.. balen man! Heel veel sterkte toegewenst in ieder geval!

Hoe is het eigenlijk met die brommer-lullo afgelopen? Die heeft vast niks zeker :S

piezo
1 december 2006, 11:35
Da's beroerd, kerel. Doe je zo veilig met je gereedschap, krijg je dit ineens.
Ik hoop dat je voorspoedig herstelt.

(Natuurlijk kun je je nu mooi een paar maandjes vol overgave op je studie werpen. Medicijnen, toch? :D )

sickpunk
1 december 2006, 13:19
Platen blijven er gewoon inzitten, volgende week controlefoto, hechtingen eruit, nieuw gips, na 5-6 weken mag het gips eraf en kan ik voorzichtig mobiliseren. Leuk is anders, maar het komt allemaal wel goed...

ach zolang alles weer goed komt! ja het is kut, vooral omdat het zijn schuld is...

kiem
1 december 2006, 13:47
holy fuck, hier weet ik dus niks op te zeggen.. sterkte iig

fred dons
1 december 2006, 13:54
dat is zeker balen, in ieder geval sterkte gewenst!

(en zie het maar als een soort van stage voor je medische opleiding (zit er nog een klein beetje positiefs aan ))

G.G.
1 december 2006, 14:04
Wooowww..... Da's zwaar klote voor je. Sterkte met het herstel.




Even heel wat anders: Wat deed de bromfietser? Identiteit prijsgegeven nadat ie stopte om je te helpen of ging ie ervandoor (art. 7 Wegenverkeerswet 1994)? Politie ter plaatse geweest?

charlotte
1 december 2006, 14:31
Hey Mattia,:(

Dat is echt zwaar shit zeg !!!!

Heel veel sterkte en beterschap voor de komende tijd gewenst.

groetjes Charlotte.

AvU
1 december 2006, 15:45
Sow!
Das niet nix, veel beterschap en sterkte!

grt. Arjan

ernieman
1 december 2006, 15:50
Idd, niet echt prettig voorvalletje. Sterkte ermee. Maar volgens mij laat jij je niet zomaar uit het veld slaan en sta je binnen een weekje weer achter je werkbank. Je zult versteld staan hoeveel werk je met 1 arm toch nog kunt verrichten!

Ik heb zelf tijdens mijn opleiding in Boom ook 1 1/2e maand met 1 arm in het gips gelopen (Duim-Flexor-Pees doorgesneden met een uitschietertje bij het snijden van mijn gitaarhiel). Van Woensdag tot zaterdag in het ziekenhuis en smaandags zat ik alweer in het Atelier. 2 weken later was ik al aant gitaar spelen. OK, mijn hand zat maar tot net iets voorbij mn pols in het gips, dus wel wat anders dan bij jou, maar echt, je zult versteld staan van je inventiviteit.

Misschien een mooie gelegenheid om een bouwtekening te maken? Of aan je website te werken, ...

Succes ermee en beterschap!

Gitaarbouwer
1 december 2006, 18:04
Een voorspoedig herstel toegewenst!

Marko

Dirk W
1 december 2006, 19:22
arelaxed, zwaar arelaxed.

hassent
1 december 2006, 19:42
Zwaar klote man, daar zou ik ook echt stevig van balen!

Maar ehhh, als je werkplaats toch 5 weken beschikbaar kunnen we ook gezellig met z'n allen bij jou komen bouwen.....:seriousf:

woutB
1 december 2006, 22:03
Ja das best ruk.
Maar zoals een goed gelijmde neckcrack ook sterker dan de rest is. Is dat over een tijdje ook bij jou het geval. :D

Sterkte met de genezing.

GunMetalBlue
1 december 2006, 22:24
Ja das best ruk.
Maar zoals een goed gelijmde neckcrack ook sterker dan de rest is. Is dat over een tijdje ook bij jou het geval. :D

Sterkte met de genezing.

:)


@ Mattia: Alleen al omdat je gitaar speelt: dat heb je niet verdiend! Echt niet strak maar goed, veel beterschap en ik zal bij het spelen van m'n gitaar 'ns aan je denken.


Keep up the positive thinking!!!

B_2_the_a
1 december 2006, 22:58
Wooowww..... Da's zwaar klote voor je. Sterkte met het herstel.




Even heel wat anders: Wat deed de bromfietser? Identiteit prijsgegeven nadat ie stopte om je te helpen of ging ie ervandoor (art. 7 Wegenverkeerswet 1994)? Politie ter plaatse geweest?


dude zit je bij de politie ofzo?


verder mattia,
sterkte!!

Mattia
2 december 2006, 10:50
Heh. Met de bromfietser is niks aan de hand behoudens wat shrammen en kneuzingen, gellukig, maar hij weet er zelf niet veel meer vanaf (wat er nou is gebeurd), schijnt. Die dingen gebeuren gewoon. Hoor nu wel net dat de officier moet gaan uitzoeken of ze mij nog willen 'vervolgen' omdat m'n licht niet op de fiets was bevestigd (batterij van hoofdlicht was op, dus ik had m'n eraf gehaald), maar dat m'n reservelicht op m'n linker schouder zat. Zullen wel niet zo mierenneukerig zijn hoop ik, maargoed, we zien wel.

Gaat verder steeds beter, alleen vingers bewegen is nog wat stijf. komt wel goed allemaal, maar ik doe het wat voorzichtig aan, denk.

Madcow
2 december 2006, 11:12
Fuk man.....
Ik maak het zelf ook vaak mee tijdens de training (ik ben amateurwielrenner) dat zo'n eikel op een brommer gewoon op mijn weghelft komt aansjezen, om nog maar niet te spreken over de schooljeugd met 4en naast elkaar. Ik heb al wat hachelijke momenten meegemaakt....

Veel sterkte en spoedig herstel toegewenst!

En over dat schooljeugd kan ik meepraten, Damn ik woon in broekhin en daar gaan dan van zon hersenloze mensen met zun 5 a 6en naast elkaar, en dan grote bek als je er langs moet, Damn heb ik zoiets van Dude Whatever bitch :stop: maja ik ga me er niet druk over maken,
Maar ontopic
Echt klote dat dit gebeurt, veel beterschap dude

rinaldo
2 december 2006, 11:28
zo, dat is zwaar balen man, erg veel sterkte toegewenst van deze kant.


ps. de rulers zijn nog niet vergeten hoor, maar door enorme drukte op de zaak duurt het allemaal wat langer.

ik hou je op de hoogte.

drap
2 december 2006, 14:33
Sodemieter! Daar ben je lekker mee ey. Nah, speciaal voor jou:

http://www.degezondeapotheker.nl/easyshopmaker/e24_3.jpg

Beterschap! :)

Hans74
2 december 2006, 17:31
Dat is echt balen man! :(

Ook van mij veel beterschap, en een spoedig herstel...

Noid
2 december 2006, 18:17
Aaargh, wat een pech Mattia! Goed om te lezen dat je er vrij relaxed onder bent, maar dit is natuurlijk wel knap vervelend. Hoe lang is het al niet geleden dat je voortvarend met die mooie strat en tele begon ... Maar ja: eerst maar fysiek weer op orde en dan komt het bouwen en spelen vanzelf wel goed. Sterkte!

Gearjunkie
2 december 2006, 18:48
Heel veel beterschap gewenst, ik hoop dat je wel alvast prachtige ideeën kan uitwerken, zodat je straks voor 200% aan de slag kan!!

Sterkte!!