PDA

View Full Version : LAG gitaren



Pun
30 november 2006, 20:06
Ik zat op de site van een muziekwinkel te kijken, en ik keek daar even naar staalsnarige akoestische gitaren. Stond daar het merk LAG tussen, zij hadden opvallend veel linkshandige gitaren, en op het plaatje zagen ze er best goed uit en de prijs was ook heel erg schappelijk.
Mijn vraag is dus (aangezien die winkel aan de andere kan van het land is, en ik dus niet zo maar even kan gaan proberen), heeft iemand ervaring met deze gitaren, en zijn ze wat?




Ps. Ik wilde eerst even door het forum heen zoeken, maar omdat de zoekfunctie geen woorden van 3 letters pikt lukte dat dus niet... :confused:

Merc Wiersma
1 december 2006, 17:51
Ik heb wel eens op een Lag gespeeld in een muziekwinkel. De gitaar werd aangeboden voor zo'n 350 Euro. De bespeelbaarheid was zeer goed en de gitaar zag er opvallend goed afgewerkt uit. Ook het geluid wa best goed. Kortom deze gitaar had een zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding,

Pun
1 december 2006, 18:57
Klinkt goed, bedankt voor de reactie :)

Binnenkort misschien eens kijken of er een dealer hier in de buurt zit, om uit te proberen, en anders maar even een uitstapje naar het hoge noorden :)

ben vanhoof
1 december 2006, 21:04
Ik heb ook een lag, wel een elektrische (ak 100). Deze gitaar speelt ook wel vrij goed, zeker omdat ik er maar 310€ voor betaald heb. Wel heb ik één humbucker vervangen door een emg 81.