PDA

View Full Version : Fifty Foot Combo.../ Twilight Singers...



Fenndangoband
30 november 2006, 15:53
Heb meermaals het schitterende Fifty Foot Combo aan het werk mogen zien... maar vorige zaterdag (25/11/2006) gaven ze hun afscheidsconcert... snif, snif :nervous: Het was een topafsluiter van formaat... publiek (waaronder veel Turbo Jugend) ging wild. Rock & Roll van de bovenste plank... rauw, vuil, slordig... gewoonweg te vet.
In voorprogramma stond Peter Pan Speedrock samen met tering-Dennis :p en the Nomads. PPS... tja wat moet daar nog meer over gezegd worden... al regelmatig gezien en ze waren beter dan ooit (naar mijn mening).
Zondag (26/11/2006) heb ik de Twilight Singers aan het werk gezien. Een project van de geniale Greg Dully (Afghan Wigs). Voor sommige nummers (o.a. My Girl) kwam Mark Lanegan :rockon: (Screaming Trees, QOTSA) op het podium... die kerel zijn stem is toch veel te zalig. In algemeen een echte voltreffer... er werd veel met sounds gewerkt, alles lekker strak, heerlijke atmosfeer, goede selectie van covers (die bijna niet meer te herkennen waren en toch niet verneukt), sympathieke dude... m.a.w. heerlijk genieten.

Tupelo
30 november 2006, 18:27
Greg Dulli, yummi. :p
Als ik een doos had zou ik nat geworden zijn.
Ongelofelijk wat een charisma.
Hier ook, dweil, dweil, dweil, dweil.
Wat een zwoele vent, wat een zwoele stem, k zou graag een flesje wijn met hem opentrekken. :p